AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #21 Skrevet 8. november 2022 Følg med kl 0909 i morgen skrev janove. Er spent på hva som kommer. Siden de 107 har bilett begynte jeg å tenke at de kanskje kjører på med en togtur eller noe. Hadde vært spessielt, men gøy Anonymkode: 16d69...e92 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #22 Skrevet 9. november 2022 Klarte selvfølgelig ikke å få med meg forhåndssalget til de første konsertene før det var for sent. Det kom litt ut av det blå. Håper virkelig det faktisk er forhåndssalg det er snakk om, og at flere billetter legges ut på fredag. Det prates jo om som om konsertene er helt utsolgt. Anonymkode: 90c47...a70
Meadow Skrevet 9. november 2022 #23 Skrevet 9. november 2022 795 kr for Sentrum scene, fyttigrisen! 1
Gjest Ramona1970 Skrevet 9. november 2022 #24 Skrevet 9. november 2022 Meadow skrev (2 timer siden): 795 kr for Sentrum scene, fyttigrisen! Dyreste billettene jeg finner der, til og med Uriah Heep ligger under det. Ser ut som egoet deres ikke har blitt noe mindre med årene
Meadow Skrevet 9. november 2022 #25 Skrevet 9. november 2022 Ramona1970 skrev (1 time siden): Dyreste billettene jeg finner der, til og med Uriah Heep ligger under det. Ser ut som egoet deres ikke har blitt noe mindre med årene Nei, mistenker det. Måtte ta en selvransakelse omtrent i dag, da jeg satt der med 2 billetter i handlekurven til 1600 kr. Ja, jeg var veldig glad i kaizers, og har vært på 6-7 konserter back in the days. Men det var da. Jeg hører jo egentlig aldri på musikken. Og den prisen er drøy! Så jeg trakk meg.
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #26 Skrevet 9. november 2022 Jeg hadde lett betalt mye mer 😄 Kosta meg 650 å se Morten Abel og, 150 mer for å se Kaizers er easy peasy. Men småpenger er det jo ikke. Anonymkode: ef46b...7fe 1
Djungelvrål Skrevet 9. november 2022 #27 Skrevet 9. november 2022 Visste ikke de hadde gitt seg engang. Hadde ikke betalt 800.
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #28 Skrevet 10. november 2022 Betalte uten å stusse. Kvalitet er verdt penger. Anonymkode: 8c505...e94 3
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #29 Skrevet 11. november 2022 Oi, de ble røsket bort! Klarte å sikre oss billetter til Trondheim, men det var ikke Fredag eller Lørdag som jeg hadde håpet på, de forsvant etter noen få minutter, så vi får nøye oss med en Torsdag. Har hørt på Kaizers siden det første albumet deres, og da var jeg bare et barn. Er mest glad i de første albumene deres, men noen sanger fra de andre albumene er også bra. Hører en del på de fortsatt. Så gjett om jeg ble glad når jeg så de skulle gjenforening og jeg for aller første gang får se et av mine favorittband live! Men jeg hadde mine mistanker, da Janove på TikTok drev å likte alle kommentarene som sa noe om at de ønsket en gjenforening av Kaizers bare for et par måneder tilbake. Virkelig morsomt å se at jeg hadde rett! Synes ikke prisen for billettene var for ille. Jeg har brukt mer penger på andre ting jeg ikke brydde meg så mye om. Men jeg har ikke så mye konserterfaring så jeg kan ikke sammenligne med noe. Men uansett blir dette for meg en once-in-a-lifetime-greie. Hadde virkelig aldri trodd jeg skulle få se dem live. Så da er det verdt det uansett. ❤️ Anonymkode: 090c8...950
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #30 Skrevet 11. november 2022 On 11/8/2022 at 3:03 AM, Ramona1970 said: Hmm...blandede følelser. Jeg var stor fan av Kaizer's tidlig i karrieren deres, og konsertene var rå. Siste gangen jeg så dem imidlertid ble jeg skuffet. Det var på Biri etter de hadde vært i Danmark og spilt. De var ikke fornøyde med publikum på Biri, og ble rett og slett sure fordi det ikke var nok "liv", for det hadde visst vært så kult i Danmark. Band som har fått for store ego er rett og slett uspiselige. Vet ikke om jeg går på en Kaizer's konsert igjen selv om det er comeback altså.. Litt samme følelse her, de var ganske "høye på seg selv" og de som jobbet med dem bak konsertene var visste det. Får håpe de har gått det av seg. Anonymkode: ecda9...794
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #31 Skrevet 11. november 2022 Det er mulig det henger litt igjen at konsertene var så rå i starten! Men jeg klarer ikke se for meg noe kulere enn en Kaizers konsert! Kommer aldri over da de gikk på scenen etter å ha vunnet spellemann for beste musikkvideo (Tror det var "Mann mot Mann") Da annonserte de "vi blir her så lenge dere vil!" og endte med å spille alt de hadde gitt ut, pluss litt til, og måtte knuse kontrabassen for å få folk til å gå hjem. Jeg fikk heldigvis tak i billetter på forhåndssalget, for i dag var det utsolgt før jeg slapp gjennom køen. Gleder meg som en unge! Har ikke funnet noe band som fenger like bra etter at Kaizers tok pause. Anonymkode: 7d3cc...7c7
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #32 Skrevet 11. november 2022 Tenk å sette opp 56 konserter og allikevel er det drit vanskelig å få billett.. Er veldig glad jeg hadde sikret meg to billetter på forhånd. I dag klarte jeg, etter mye prøving, til slutt å få tak i én til 6. september. Første og andre konsert kunne jeg se langt etter. Anonymkode: 90c47...a70 2
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #33 Skrevet 11. november 2022 Jeg har sett dem live før, å det var helt rått! Gleder meg til konserten neste høst! Anonymkode: f9cc7...0cf
Sportsidioten Skrevet 13. november 2022 #34 Skrevet 13. november 2022 Jeg er så lykkelig for at jeg fikk tak i på forhåndssalget , for jeg kom ikke igjennom da ordinær salget startet. Fy søren som jeg gleder meg. Var på den (hittil) aller siste konserten både i Oslo og Stavanger, og fy søren - den i Dnb Arena er den sykeste konsertopplevelsen jeg har hatt. Jeg gleder meg så sykt mye!!! 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 #35 Skrevet 23. oktober 2023 Dere som gleder dere, har det levd opp til forventningene? Anonymkode: 8de7a...904
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå