Gå til innhold

Kaizers Orchestra comeback?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde vært gøy 😊 Så dem alt for mange ganger for 20 år siden da de starta, både her og utlandet. 

Anonymkode: ef46b...7fe

• Liker 1
Skrevet

Det skjer. Det må jo skje! 

Altså. Dine gamle dager er nå er jo overalt akkurat nå

• Liker 1
Skrevet

Kommer noe på yputubekanalen deres klokken 19:07! 

Skrevet

Mange år siden jeg har vært så spent på noe! Gleder meg til å følge med 19.07!

Anonymkode: 8de7a...904

• Liker 3
Skrevet

Selv om ingenting er annonsert enda er jeg allerede livredd for å ikke få billett til en potensiell første-konsert. Var på den siste konserten og gjetta at de ville være tilbake innen 7 år. Helt sykt at over 9 år er gått. Jeg har savnet de sånn!

Anonymkode: 90c47...a70

• Liker 2
  • Hjerte 1
Gjest Warrior
Skrevet

Ikke godt å si med rykter, men jeg håper de gjør comeback😁

Skrevet

Tviler på at noen ville kjørt på med så mye promotering om det ikke skjer ett comeback. Plakater og klistremerker på gatene pluss alt som skjer digitalt. Og spikledåsene som ser ut til å være av verdi, og alt merch som blir sendt ut til de 107. Det er iallefall lagt mye penger i promoteringa

• Liker 4
Skrevet

Noen andre som synes dette var en helt fantastisk nyhet??? Gleder meg sånn🤩🙏❤️

• Liker 5
  • Hjerte 1
Skrevet

Vil ikke kalle det "fantastisk", men jeg synes jo de har ett par skikkelig kule låter.  Og de er jo flinke musikere uansett om man liker dem eller ikke - så "gode nyheter" er jeg med på :Nikke:

Skrevet

Jaaaaa! Har venta på dette så lenge. Visste det ville skje en gang. 😄

• Liker 1
Gjest Ramona1970
Skrevet

Hmm...blandede følelser. Jeg var stor fan av Kaizer's tidlig i karrieren deres, og konsertene var rå. Siste gangen jeg så dem imidlertid ble jeg skuffet. Det var på Biri etter de hadde vært i Danmark og spilt. De var ikke fornøyde med publikum på Biri, og ble rett og slett sure fordi det ikke var nok "liv", for det hadde visst vært så kult i Danmark. Band som har fått for store ego er rett og slett uspiselige. Vet ikke om jeg går på en Kaizer's konsert igjen selv om det er comeback altså..

Skrevet

Håper jeg får sett de live 👏🏻

Skrevet

Jeg likte de bedre før de var kaizers. Da bandet het gnom. Albumet mys er helt fantastisk. 

Skrevet

Jippi🎩

Anonymkode: c5797...f4a

Skrevet

Det er rett før tårene renner. Veldig lenge siden jeg har kjent på slik spenning! Jeg er 28 år og så de vel 3 eller 4 ganger siste året de spilte, dem var hele ungdomstida mi! 

Så sant jeg får fri fra voksenlivets ansvarligheter blir jeg å se på første konsert! 

Anonymkode: cd057...e4b

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
tøydokka skrev (17 timer siden):

Jeg likte de bedre før de var kaizers. Da bandet het gnom. Albumet mys er helt fantastisk. 

Enig, det er et utrolig koselig album. 

Anonymkode: ef46b...7fe

• Liker 1
Skrevet

Gleder meg veldig, nesten litt bekymra for å ikke få tak i billetter 🙃Var på rundt 20 konserter mellom 2006 og 2013. Reiste også til utlandet. Var helt sinnsykt fan! Hadde vært gøy å se dem igjen.  

Anonymkode: 80226...6c7

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...