AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #1 Skrevet 30. oktober 2022 Hvordan tenker de, egentlig? Og hvorfor blir de lei seg og sure når disse jomfruene ikke vil ha dem? Da snakker jeg om ungkarene på 35+ som har pult bort sine beste år og er endelig klare for å roe seg ned og stifte familie. De ønsker ikke "andre menns rester", "utpulte damer", "damer som har oppført seg som horer" og ellers damer som har hatt normalt sexliv i løpet av livet. Hva får en mann på 35 år eller eldre med horebukkhistorie til å tro at unge jomfruer med gode familieverdier vil stå på rekke og rad til å bli sammen med dem? De fleste kvinnelige jomfruer på 25 år eller eldre er det enten fordi de er svært lite attraktive (og slike vil jo ikke disse mennene ha uansett) eller svært kristne. Sistnevnte gruppe vil nok forvente at mannen har hatt like dydig livsstil som de selv før ekteskapet. Jeg kjenner ingen veldig kristne kvinner som tar til takke med en mann som har vært "bort på" alle man møter på nærbutikken. Så hva er det de egentlig håper på, og hvorfor forstår de ikke hvor urealistisk de låter? Anonymkode: d9bbd...1dd 4 1 2
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #2 Skrevet 30. oktober 2022 Hva har du røyka? Jeg vil helst ikke ha det samme. Anonymkode: 1f352...449 6 3 3
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #3 Skrevet 30. oktober 2022 Søk hjelp Anonymkode: 9f88b...991 1 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #4 Skrevet 30. oktober 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvordan tenker de, egentlig? Og hvorfor blir de lei seg og sure når disse jomfruene ikke vil ha dem? Da snakker jeg om ungkarene på 35+ som har pult bort sine beste år og er endelig klare for å roe seg ned og stifte familie. De ønsker ikke "andre menns rester", "utpulte damer", "damer som har oppført seg som horer" og ellers damer som har hatt normalt sexliv i løpet av livet. Hva får en mann på 35 år eller eldre med horebukkhistorie til å tro at unge jomfruer med gode familieverdier vil stå på rekke og rad til å bli sammen med dem? De fleste kvinnelige jomfruer på 25 år eller eldre er det enten fordi de er svært lite attraktive (og slike vil jo ikke disse mennene ha uansett) eller svært kristne. Sistnevnte gruppe vil nok forvente at mannen har hatt like dydig livsstil som de selv før ekteskapet. Jeg kjenner ingen veldig kristne kvinner som tar til takke med en mann som har vært "bort på" alle man møter på nærbutikken. Så hva er det de egentlig håper på, og hvorfor forstår de ikke hvor urealistisk de låter? Anonymkode: d9bbd...1dd Jeg vet ikke. De er syke. Eksen min var en helt fantastisk mann. Vi flyttet sammen etter ett år, og 14 dager etter at jeg var innflyttet, så forandret han seg på femøringen og skulle straffe meg for at jeg ikke var jomfru når vi ble sammen. Jeg hadde hatt ETT langvarig forhold bak meg, og jeg var 35 år. Jeg var ikke lett på tråden og har aldri ligget rundt. Han var min nr 2. Han straffet meg også for ting som hans ekser hadde "gjort" mot ham. Jeg var hushjelp og slave. Det tok meg ett helt år å klare å komme meg ut av det huset. Og han stalket/plaget meg i flere år etter det. Anonymkode: 2c3f5...5fc 4 8 3
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #5 Skrevet 30. oktober 2022 Pult bort årene sine faktisk? Blir man gammel av å ha mye sex? 🤔 Anonymkode: ee8a4...d1d 5 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #6 Skrevet 30. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg vet ikke. De er syke. Eksen min var en helt fantastisk mann. Vi flyttet sammen etter ett år, og 14 dager etter at jeg var innflyttet, så forandret han seg på femøringen og skulle straffe meg for at jeg ikke var jomfru når vi ble sammen. Jeg hadde hatt ETT langvarig forhold bak meg, og jeg var 35 år. Jeg var ikke lett på tråden og har aldri ligget rundt. Han var min nr 2. Han straffet meg også for ting som hans ekser hadde "gjort" mot ham. Jeg var hushjelp og slave. Det tok meg ett helt år å klare å komme meg ut av det huset. Og han stalket/plaget meg i flere år etter det. Anonymkode: 2c3f5...5fc Jeg ble gift med en mann som var en del eldre da jeg var 18. Jeg VAR faktisk jomfru, og blødde kraftig første gangen vi hadde sex. Men siden min kropp er slik at jeg er litt vid nedentil sammenlignet med mange andre, beskyldte han meg ofte under krangel for at jeg hadde løyet for ham og ikke var jomfru likevel da vi traff hverandre. Han var sykt opphengt i jomfruer og var utro med flere purunge jenter fra et annet land (han dro dit rett og slett som sexturist). Etter to barn var jeg visst utpult og ødelagt, og ikke verdig en seksuell interesse fra ham. Han mente også at jeg måtte gjøre alt i huset og akseptere alt han bestemte. Anonymkode: d9bbd...1dd 2 8 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #7 Skrevet 30. oktober 2022 Jeg stiller spørsmålstegn vedrørende hva slags oppdragelse de har fått. Anonymkode: 2c3f5...5fc 3 1 3
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #8 Skrevet 30. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Pult bort årene sine faktisk? Blir man gammel av å ha mye sex? 🤔 Anonymkode: ee8a4...d1d Man blir ikke mer attraktiv av å ha pult masse damer hvis man er ute etter en dydig koneemne. Anonymkode: d9bbd...1dd 4 3
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #9 Skrevet 30. oktober 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg vet ikke. De er syke. Eksen min var en helt fantastisk mann. Vi flyttet sammen etter ett år, og 14 dager etter at jeg var innflyttet, så forandret han seg på femøringen og skulle straffe meg for at jeg ikke var jomfru når vi ble sammen. Jeg hadde hatt ETT langvarig forhold bak meg, og jeg var 35 år. Jeg var ikke lett på tråden og har aldri ligget rundt. Han var min nr 2. Han straffet meg også for ting som hans ekser hadde "gjort" mot ham. Jeg var hushjelp og slave. Det tok meg ett helt år å klare å komme meg ut av det huset. Og han stalket/plaget meg i flere år etter det. Anonymkode: 2c3f5...5fc Det med eksene kjenner jeg også igjen. "Eksen min var utro, derfor er alle kvinner utro - hvem ringte du til i går? La meg få se loggen på telefonen! Hvem var mannen som snakket med deg i kantina på jobb?" osv. Anonymkode: d9bbd...1dd 1 1 4
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #10 Skrevet 30. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg ble gift med en mann som var en del eldre da jeg var 18. Jeg VAR faktisk jomfru, og blødde kraftig første gangen vi hadde sex. Men siden min kropp er slik at jeg er litt vid nedentil sammenlignet med mange andre, beskyldte han meg ofte under krangel for at jeg hadde løyet for ham og ikke var jomfru likevel da vi traff hverandre. Han var sykt opphengt i jomfruer og var utro med flere purunge jenter fra et annet land (han dro dit rett og slett som sexturist). Etter to barn var jeg visst utpult og ødelagt, og ikke verdig en seksuell interesse fra ham. Han mente også at jeg måtte gjøre alt i huset og akseptere alt han bestemte. Anonymkode: d9bbd...1dd Føler med deg🌷 Anonymkode: 2c3f5...5fc 5
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #11 Skrevet 30. oktober 2022 Denne tråden oser av sørlandsidyll midt i bibelbelte Anonymkode: 5bb78...c97 3 3
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #12 Skrevet 30. oktober 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Man blir ikke mer attraktiv av å ha pult masse damer hvis man er ute etter en dydig koneemne. Anonymkode: d9bbd...1dd Det kan jeg være enig i, men du svarte ikke på spørsmålet mitt. Anonymkode: ee8a4...d1d
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #13 Skrevet 30. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det med eksene kjenner jeg også igjen. "Eksen min var utro, derfor er alle kvinner utro - hvem ringte du til i går? La meg få se loggen på telefonen! Hvem var mannen som snakket med deg i kantina på jobb?" osv. Anonymkode: d9bbd...1dd Og gud forby hvis en annen mann smilte i min retning. Ett uskyldig smil fra en forbipasserende, eller en av hans kamerater, så skulle jeg straffes for det også. Jeg har gitt opp. Kommer til å være singel resten av livet. Anonymkode: 2c3f5...5fc 2
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #14 Skrevet 30. oktober 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Pult bort årene sine faktisk? Blir man gammel av å ha mye sex? 🤔 Anonymkode: ee8a4...d1d Altså ja, det er jo det disse mennene hevder om kvinner som har ligget med flere menn enn kan telles på én hånd. De selv kan ha ligget med tresifret antall kvinner men det spiller ingen rolle når man er mann, mener de. Tvert imot synes de det er et kvalitetsstempel. Anonymkode: 19bd4...9ea 2 3
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #15 Skrevet 30. oktober 2022 Og det å surfe på KG er ikke oppmuntrende😅 Anonymkode: 2c3f5...5fc 3
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #16 Skrevet 30. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Og gud forby hvis en annen mann smilte i min retning. Ett uskyldig smil fra en forbipasserende, eller en av hans kamerater, så skulle jeg straffes for det også. Jeg har gitt opp. Kommer til å være singel resten av livet. Anonymkode: 2c3f5...5fc Jeg ga ikke opp og fant drømmemannen. Han var overhodet ikke opptatt av antall ekspartnere, men heller om hvor kompatible vi var seksuelt og hva han kunne gjøre for å få meg til å nyte til det fulle. I tillegg til å være en perfekt familiefar og ektemann. Anonymkode: d9bbd...1dd 2 2
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #17 Skrevet 30. oktober 2022 De jager urealistiske fantasibilder og burde forbli singel og uten muligheter til dame til siste åndedrag. Anonymkode: 6f218...3d2 2 3
Gjest AprilRyan Skrevet 30. oktober 2022 #18 Skrevet 30. oktober 2022 Er det så mange som ønsker seg jomfruer da? Er det ikke mer det at de ønsker seg ei som helst har hatt under 10 partnere, men aller helst under 5? Samtidig så skal hun ha en voldsom seksuell appetitt og også ha masse erfaring. At hun faktisk oppfører seg som den erfaringen hun sitter med er visst turn off for noen. Sier ikke at kvinner som ikke har ligget med mange ikke kan være glad i sex, men det er jo noe underlig med den tankegangen. Selv kan visst menn ligge med mange og så påstår de at det gjør dem mer attraktive og gjør at de får mer erfaring. Erfaring får de nok, men så er spørsmålet hva slags kvalitet det er på den erfaringen. Å ha hatt grøftefylla ons med 100 stykker der det er inn og ut på 2 minutter er ikke akkurat særlig god erfaring. Da er det nok høyere kvalitet på den erfaringen en mann som har hatt 3 partnere i langvarige forhold. Så sant han reflekterer over at ingen partner er lik som den forrige og samme oppskrift vil ikke nødvendigvis fungere på samme måte med alle. Noe noen med noen år på baken egentlig burde ha oppdaget uansett. De som faktisk ønsker seg jomfruer i voksen er vel kanskje de som er religiøse på et vis eller som har et kontrollbehov.
Gjest Warrior Skrevet 30. oktober 2022 #19 Skrevet 30. oktober 2022 Folk må da få tenne på dem de vil uten at det skal være en grunn til det eller noe de håper på. Noen liker best jomfruer, noen liker best de med erfaring. Noen liker begge deler Det er da ikke så rart at en mann liker å være den første ei kvinne har hatt sex med. Jomfruer er da like attraktive som alle andre, og de må ikke være religiøs heller. Finnes nok mange grunner til at noen er jomfru. Og hva så om noen tenner mest på de? Eller tenner på både jomfruer og ikke jomfruer? Det er da bare flott at folk liker forskjellig.
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #20 Skrevet 30. oktober 2022 Er vel tilnærmet ingen som går rundt og krever jomfruer i den grad TS påstår. Det har ikke jeg lagt merke til. Jeg har brukt noen av uttrykkene TS nevner, og sikter ikke til at folk skal være jomfruer. Latterlig påstand at nevnte menn har pult rundt i hele bygda. Det er stort sett menn som har hatt seg et moderat antall sexpartnere pga. at man velger partner basert på kjærlighet og verdier. Om man er en fyr med god moral og etikk som søker lange forhold så vil man jo selvsagt ønske å finne en partner som deler de verdiene. Ikke ei som bare lar seg kjøpes billig av tilfeldige menn som byr på hotell og champagne. Å være lettkjøpt. Lettmanipulert. Golddigger. Det er ikke gode kvaliteter. Å være ei kvinne som har blitt pult av et "halve" Tinder er bare et tegn på at ingen av de mennene ville ha deg. Det i seg selv sier mye. Kvalitetsdamer ønsker menn å tilbringe livet med. Jeg har jobbet med noen unger kvinner som hadde ekstremt høye liggetall da de var 19-20. Gikk omtrent konkurranse i å være først til 100. En tinder "date" en ukedag, med ligg. Deretter en ny tilfeldig fyr i helgen. Hadde ikke rørt slike kvinner med en pinne da jeg vet hva slags type personlighet de har. Og ja, jeg har takket nei til tilbud. Så lavt synker jeg ikke. Det er stor forskjell på mentaliteten til ei kvinne på f.eks 30år som har hatt seg med 1-10 partnere og ei som har hatt seg med 50-200+. Nesten alle personer i min krets har rundt 5 eller langt mindre antall partnere. Det fordi at de er i lange forhold. Ingen nevneverdig religiøse. Bare folk med gode verdier. Om du kunne valgt mellom en mann som hadde få partnere og få forhold (gjerne av lang varighet) vs en annen som har hatt seg med over 500 damer på 10-20 år. Hvilken tror du hadde blitt en god far for dine barn? Hvilken mann tror du respekterer deg som kvinne mest? Hvilken mann tror du er mest selvsentrert og setter sine egne behov høyest? Hvilken mann har høyest sannsynlighet for å være utro? Hvilken mann tror du har best problemløsnings evner i et forhold? Hvilken mann tror du lettest har evnen til å knytte seg til deg? Osv.. Jeg ville ikke satset på personen med det store tallet for å si det slik. Finnes så mange røde flagg med slike mennesker uavhengig av kjønn. Hva enn du tror. Menn er også forsørgere som ser etter gode og stabile kvinner med gode verdier. Anonymkode: 3e3a1...837 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå