AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #1 Skrevet 30. oktober 2022 Så samboeren min gjorde det slutt med meg for to måneder siden. Han har flyttet ut men flere ganger sagt at han var usikker på om det var riktig å slå opp eller ikke. Han slo opp pga han følte depresjonen hans gikk negativt utover meg og at han syntes det var vanskelig å ha kontroll på det. Jeg var også ikke verdens beste kjæreste, men har gått til psykolog og jobbet masse med meg selv. På forrige psykologtime fikk jeg en slags "åpenbaring" om meg selv og tankemønsteret mitt som gjør det lettere for meg å ta tak i mine dårlige sider. Uansett. Jeg gjorde selvfølgelig den vanlige tryglegreia når han slo opp, og foreslo at on han angret så skulle vi møtes der vi hadde vår første date på jubileumsdagen (kjempekleint ja, men jeg var full av følelser og dramatisk). Nå er det ikke lenge til jubileumsdagen er og jeg begynner å bli nervøs. Har på følelsen at han ikke kommer til å dukke opp og at jeg får hjertet mitt knust på nytt, men så føler jeg også at han er verdt det. Er også redd han ikke tror på at jeg har forandret meg og jeg er redd for at jeg faktisk ikke har det heller. Selv om jeg føler at jeg har jobbet masse med meg selv og fått masse verktøy av psykologen så føler jeg ikke at jeg kan vite det helt sikkert før jeg faktisk er i et forhold. Er bare redd for å bli såra eller at jeg skal såre han. Er veldig usikker på hva jeg skal gjøre. Vil jo være sammen med han igjen, men vil jo også at det faktisk skal fungere denne gangen. Anonymkode: b44b4...0a0
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #2 Skrevet 30. oktober 2022 Kom ut av fantasiverdenen. Han har dumpet deg og er flyttet ut. Anonymkode: a6c15...da3 1 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #3 Skrevet 30. oktober 2022 Ser seriøst ikke poenget med å møte han. Du lever i en boble og vil bare bli mer forvirra, såret og hekta Anonymkode: 201bf...70f 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #4 Skrevet 30. oktober 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Kom ut av fantasiverdenen. Han har dumpet deg og er flyttet ut. Anonymkode: a6c15...da3 Vi har hatt kontakt av og på siden bruddet. Flere ganger har han vært hjemme hos meg og sagt at han er usikker. Møtte han på vei til apoteket på søndag og da insisterte han på å følge meg selv om neste bussen hans gikk om 1 min Anonymkode: b44b4...0a0
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #5 Skrevet 30. oktober 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Vi har hatt kontakt av og på siden bruddet. Flere ganger har han vært hjemme hos meg og sagt at han er usikker. Møtte han på vei til apoteket på søndag og da insisterte han på å følge meg selv om neste bussen hans gikk om 1 min Anonymkode: b44b4...0a0 Det er avhengighet ikke kjærlighet. Anonymkode: 201bf...70f 2 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #6 Skrevet 30. oktober 2022 13 minutter siden, AnonymBruker said: Vi har hatt kontakt av og på siden bruddet. Flere ganger har han vært hjemme hos meg og sagt at han er usikker. Møtte han på vei til apoteket på søndag og da insisterte han på å følge meg selv om neste bussen hans gikk om 1 min Anonymkode: b44b4...0a0 Dropp kontakten. Si til ham at hvis han mener det alvorlig kan han sette en ring på fingeren din. Ellers kan han slutte å belemre deg med "usikkerheten" sin. Det er patetisk. Anonymkode: a6c15...da3 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #7 Skrevet 31. oktober 2022 Antar at den "vil ikke belemre deg med"-frasen bare er en unnskyldning for å begrunne at han ville ut av forholdet. Så har han dårlig samvittighet fordi du er så "på" og ivrig etter at dere skal prøve igjen. Gå videre, selv om han følger deg til bussen og sier han er usikker, henger det sammen med at alt er nytt for ham også. Det som er fakta er at han har gjort det slutt, og det må du bare forholde deg til. Anonymkode: 09072...699
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #8 Skrevet 31. oktober 2022 Enig med de andre her, dette er ikke bra og det er ikke holdbart. Føler me deg, har vært der du er og håpet meg ihjel Anonymkode: aa7f6...0d0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå