Gjest Gjest_Hanna_* Skrevet 4. desember 2005 #1 Skrevet 4. desember 2005 Hvilket Jeans merke/modell har lavest liv? Ønsker å kjøpe en Jeans med lavest mulig liv og kanskje strecth.. Hvilken modell skal jeg da velge? Hvor får jeg kjøpt dette på Østlandet? Noen bra steder på nettet? (Gjerne norske)
Smørblomsten Skrevet 4. desember 2005 #2 Skrevet 4. desember 2005 Hmm, ja si d...Jeg synes Fornarina har lave liv....og Diesel har vel også noen modeller... Kommer ikke på noen spes. modeller, men vet at PinUp til Fornarina er lav i livet og har helt smale bein (til høstens høye støvletter utenpå buksa)...Den buksa sikler jeg på, men med min gravidmage er det uaktuelt for øyeblikket, hehe... Carlings og BikBok har denne modellen...
Gjest gjesta Skrevet 4. desember 2005 #3 Skrevet 4. desember 2005 Rock & republic VB crown er vel ganske lave i livet tror jeg?
Gjest Gjest_Hanna_* Skrevet 5. desember 2005 #4 Skrevet 5. desember 2005 Er det ikke fler modeller? Noen steder på nettet man kan handle? (Helst norske butikker)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå