AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #1 Skrevet 30. oktober 2022 Hei. Er usikker på noe. Jeg har en overmadrass og har sett venner bruke et laken til overmadrassen og et til laken over det igjen, men som dekker overmadrassen og over kantene på sengen. Meeen jeg har også venner som ikke gjør dette. Er det mindre hygienisk å ikke ha et laken til overmadrassen selv, og et laken som dekker overmadrass og kantene på sengen, eller har det ikke noe å si? Anonymkode: 14d05...f66
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #2 Skrevet 30. oktober 2022 To laken spurde meg er unødvendig Anonymkode: c5256...a85
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #3 Skrevet 30. oktober 2022 Har bare ett som går på overmadrassen. Men vi har madrassbeskytter på overmadrassen i tillegg. Kan ikke skjønne hvorfor vi skal dekke til kantene på senga? Anonymkode: ba3e8...8c5
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #4 Skrevet 30. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har bare ett som går på overmadrassen. Men vi har madrassbeskytter på overmadrassen i tillegg. Kan ikke skjønne hvorfor vi skal dekke til kantene på senga? Anonymkode: ba3e8...8c5 Jeg har sengekappe fordi jeg har kofferter under sengen og det er så stygt å se på. Det er min grunn 👍 Min rekkefølge er madrass, sengekappe, overmadrass, madrassbeskytter og så laken. Anonymkode: bcd3a...3de 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #5 Skrevet 31. oktober 2022 Vi har bare laken på overdrassen. SEr ikke poenget med mer enn ett laken. Har undermadrass, overmadrass, madrassbeskytter, laken. Anonymkode: c845f...2ac 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå