AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #1 Skrevet 30. oktober 2022 Hvordan kan en ungdom (16-19) få seg et ligg? Er det normalt/greit å skjekke opp jenter på skolen? Jeg føler det som ubehagelig egentlig, men hvordan kan jeg miste jomfrudommen? Anonymkode: 63abe...6cb 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #2 Skrevet 30. oktober 2022 Du kan kjøpe pult på Ikea. Anonymkode: 33d25...376 5 1 5
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #3 Skrevet 30. oktober 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hvordan kan en ungdom (16-19) få seg et ligg? Er det normalt/greit å skjekke opp jenter på skolen? Jeg føler det som ubehagelig egentlig, men hvordan kan jeg miste jomfrudommen? Anonymkode: 63abe...6cb Hvorfor skal du stresse med det? Få kjønnssykdommer som du kan ta med deg inn i forhold senere? Vent til du blir glad i noen, en som er glad i deg tilbake, og som respekterer deg. Dama blir bare glad for det. De færreste vil ha en som ligger rundt. Anonymkode: 37c5a...3e2 2 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #4 Skrevet 30. oktober 2022 Jeg fikk pult på fester, jenter jeg møtte når jeg hang i byen osv. Er jo ikke så farlig og snakke med ei jente du liker, og spørre om dere kan finne på noe en dag. Gjelder bare og manne seg opp og ta det der ifra. Er litt kleint de første gangene men så blir du vandt med det, og er ikke jenta interessert så får du bare ta en L og spørre neste jente du er keen på. Lykke til. Anonymkode: 1035d...a3a 2
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #5 Skrevet 30. oktober 2022 3 minutter siden, AnonymBruker said: Hvorfor skal du stresse med det? Få kjønnssykdommer som du kan ta med deg inn i forhold senere? Vent til du blir glad i noen, en som er glad i deg tilbake, og som respekterer deg. Dama blir bare glad for det. De færreste vil ha en som ligger rundt. Anonymkode: 37c5a...3e2 Greia er at jeg er sjalu på andre som han gjøre slike ting. Jeg hører alltid kvinner som snakker om "den nye gutten" de er med, osv. Jeg har også lyst å liksom få meg litt erfaring. Jeg har veldig lyst å være den mannen jenter ville likt å være sammen med, men jeg aner ikke hvordan jeg skal gå fram. Anonymkode: 63abe...6cb
Mr.SukkerFri Skrevet 30. oktober 2022 #6 Skrevet 30. oktober 2022 5 minutter siden, AnonymBruker said: Hvorfor skal du stresse med det? Få kjønnssykdommer som du kan ta med deg inn i forhold senere? Vent til du blir glad i noen, en som er glad i deg tilbake, og som respekterer deg. Dama blir bare glad for det. De færreste vil ha en som ligger rundt. Anonymkode: 37c5a...3e2 Det kan være litt vanskelig da man er sikkerlig kåt og kroppen krever nærhet. 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #7 Skrevet 30. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Greia er at jeg er sjalu på andre som han gjøre slike ting. Jeg hører alltid kvinner som snakker om "den nye gutten" de er med, osv. Jeg har også lyst å liksom få meg litt erfaring. Jeg har veldig lyst å være den mannen jenter ville likt å være sammen med, men jeg aner ikke hvordan jeg skal gå fram. Anonymkode: 63abe...6cb Vær grei, ålreit å snakke med, ha litt humor, ikke vær ufin og ikke ty til seksuelle vitser og tilnærminger hele tiden. Jenter liker ikke "creeps". Vær i det hele tatt en fyr som jenter liker å snakke med, så skal du se at snart er det noen jente(r) som faller for deg også. Anonymkode: d9e83...e05 2 2
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #8 Skrevet 30. oktober 2022 Ja i din alder er det helt vanlig å flørte med jenter på skolen, men ikke flørt med alle for da sprer ryktet seg fort om at du er desperat. Se an om noen liker deg Anonymkode: b711e...3dd 1 2
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #9 Skrevet 30. oktober 2022 Du trenger ikke ha sex med jentene for at de liker å henge med deg. Det er egentlig det motsatte. Får du rykte på deg at du ligger rundt med ''alle'', blir du mindre populær. Du kan for eksempel bli en god lytter, gi dem komplimenter når de har gjort noe med håret eller neglene sine. Kanskje sminker de seg annerledes enn før? Kvinner legger merke til menn som legger merke til ting. Da får du plusser i boka. Anonymkode: 979f6...469 2 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #10 Skrevet 30. oktober 2022 Gå på treningssenter og bli svær, damer liker svære menn. Anonymkode: 1e814...ec4
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #11 Skrevet 30. oktober 2022 Vent.... jenter liker ikke gutter som har sex bare for sex...vi hadde slike på videregående skole..og de var ikke noe populære...de ble bare sånn man hadde sex med når man var full og egentlig ikke brydde seg. Når man ble sammen med en gutt som ikke hadde hat sex...eller kanskje sex 1 gang var ganske sexy. Du har god tid...og ikke sammenligne deg med andre gutter. Dessverre er det litt slik på videregående..men jeg kan love deg at på høgskolen eller etter videregående skole..er det ingen som bryr seg om du har hat masse ligg ( på den måten..da er det heller at om du forteller at du har hat masse sex så begynner jenter å tenke på sykdommer etc..og det er turn off) Vent til du finner en jente du er glad i...jeg å mannen min var jomfru til vi var 18 år..og da vi traff hverandre..nå har vi vært sammen i 19 år Anonymkode: fcfb2...955 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #12 Skrevet 30. oktober 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Gå på treningssenter og bli svær, damer liker svære menn. Anonymkode: 1e814...ec4 Det stemmer ikke. Dessuten er det skadelig å si sånt og bidrar til kroppspress og spiseforstyrrelser blandt unge gutter. Anonymkode: b711e...3dd 2
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #13 Skrevet 30. oktober 2022 Vil du bare ha sex, eller vil du ha en kjærest? Anonymkode: 74677...3fb
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #14 Skrevet 30. oktober 2022 2 minutter siden, AnonymBruker said: Vil du bare ha sex, eller vil du ha en kjærest? Anonymkode: 74677...3fb Tipp! Overskriften er "Hvordan få pult?". TS: Aldri spør kvinner om slikt. De aner ikke. Anonymkode: 82b6f...a5a 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #15 Skrevet 30. oktober 2022 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Gå på treningssenter og bli svær, damer liker svære menn. Anonymkode: 1e814...ec4 Generelt sett, så er det menn som liker dette… Anonymkode: 54fb9...d2a
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #16 Skrevet 30. oktober 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Tipp! Overskriften er "Hvordan få pult?". TS: Aldri spør kvinner om slikt. De aner ikke. Anonymkode: 82b6f...a5a Hvorfor mener du kvinner ikke vet hva vi ønsker å pule??? 🙄 Anonymkode: 54fb9...d2a 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #17 Skrevet 30. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du kan kjøpe pult på Ikea. Anonymkode: 33d25...376 lol ha ha ha ha..typisk morsomt svar på kg. Anonymkode: b9771...8cf
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #18 Skrevet 30. oktober 2022 30 minutter siden, AnonymBruker said: Får du rykte på deg at du ligger rundt med ''alle'', blir du mindre populær Yeah right Anonymkode: a140e...21b 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #19 Skrevet 30. oktober 2022 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Det stemmer ikke. Dessuten er det skadelig å si sånt og bidrar til kroppspress og spiseforstyrrelser blandt unge gutter. Anonymkode: b711e...3dd Ja, huff tenk om han begynner å trene og bli en bedre versjon av seg selv. AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Tipp! Overskriften er "Hvordan få pult?". TS: Aldri spør kvinner om slikt. De aner ikke. Anonymkode: 82b6f...a5a Stemmer, bare og se på kommentarene jeg linker under 👇 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Det stemmer ikke. Dessuten er det skadelig å si sånt og bidrar til kroppspress og spiseforstyrrelser blandt unge gutter. Anonymkode: b711e...3dd Ts, aldri spør en fisk om hvordan man fisker, de har ikke peiling. AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Generelt sett, så er det menn som liker dette… Anonymkode: 54fb9...d2a Anonymkode: 1035d...a3a
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #20 Skrevet 30. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor skal du stresse med det? Få kjønnssykdommer som du kan ta med deg inn i forhold senere? Vent til du blir glad i noen, en som er glad i deg tilbake, og som respekterer deg. Dama blir bare glad for det. De færreste vil ha en som ligger rundt. Anonymkode: 37c5a...3e2 Mr.SukkerFri skrev (1 time siden): Det kan være litt vanskelig da man er sikkerlig kåt og kroppen krever nærhet. Ta en runk? Anonymkode: 37c5a...3e2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå