Gå til innhold

12 åring på SATS, kan man ha tilsyn uten å trene/betale selv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en 12-åring som vil på trening i dag. 💪 🏋️‍♂️

Hun trener vanligvis sammen med tanten på SATS, men tanten er bortreist. Hun har et SATS Together-medlemskap, men jeg er ikke medlem. Jeg kan heller ikke trene pga varig skade. Vi har svak økonomi, så jeg kan ikke betale 200 kr i drop-in for å sitte og se på henne når hun trener, men det er så flott at hun er motivert, selv på en søndag ettermiddag. Jeg har så lyst til å kunne ta henne med dit.

Er det mulig unntaksvis å være i venteområdet, eller følge henne inn uten å være medlem selv?

(Jeg får ikke spurt SATS direkte, siden de har stengt kundeservice på søndager).

Anonymkode: 211c3...426

Skrevet

"må alltid trene med sin foresatte" (sitat SATS) 

Anonymkode: 5a0ee...f6a

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Selvsagt kan man ikke sende barn for å trene alene, Sats er ikke en barnehage.

Anonymkode: 3904a...719

• Liker 7
Skrevet

SATS Together, som er et medlemskap for barn i alderen 11–14 år. Med dette medlemskapet kan du som forelder trene sammen med barnet ditt både i gruppetreningstimer og sammen ute på treningsområdet.

Anonymkode: f1fef...762

Skrevet

Jeg tror denne tråden er utgått allerede. Hvis dere leser hva Ts faktisk spør om, lurer hun på om hun ved en anledning kan følge sønnen sin på trening uten å måtte betale den ene dagen fordi hun ikke skal trene selv. Antar dette har blitt løst fint mellom henne og resepsjonen på det aktuelle SATS senteret 

Anonymkode: 7eea7...57d

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg tror denne tråden er utgått allerede. Hvis dere leser hva Ts faktisk spør om, lurer hun på om hun ved en anledning kan følge sønnen sin på trening uten å måtte betale den ene dagen fordi hun ikke skal trene selv. Antar dette har blitt løst fint mellom henne og resepsjonen på det aktuelle SATS senteret 

Anonymkode: 7eea7...57d

Ts spør om det er "mulig unntaksvis å være i venteområdet", da går jeg ut i fra hun mener resepsjonen. Og derifra ser hun jo ikke hva ungen driver med. 

Anonymkode: 3904a...719

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...