Gå til innhold

Hvorfor er onkel skrue onkelen til Ole Dole Doffen når Donald Duck også er det?

Anbefalte innlegg

Jeg skjønner ikke hvordan det er mulig hvordan kan man ha to onkler i så ulik alder?Skrue Mcduck av er tross alt en slags stefar for Donald Duck. 

Anonymkode: 81f3e...4a7

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg skjønner ikke hvordan det er mulig hvordan kan man ha to onkler i så ulik alder?Skrue Mcduck av er tross alt en slags stefar for Donald Duck. 

Anonymkode: 81f3e...4a7

Onkel Skrue er broren til Donald, og Donald adopterte Ole, Dole og Doffen når de var små. Har aldri sett foreldrene til Ole, Dole og Doffen, men de er barna til da enda en søster eller bror som Skrue og Donald har.

Endret av kraftwerk
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Onkel skrue er gammelonkel 

Anonymkode: 9809f...bff

Nei, han er broren til Donald. Donald adopterte nevøene sine når de var små.

Onkel Skrue er grandonkel til Ole, Dole og Doffen, og onkel til Donald. I hvert fall ifølge Don Rosa. https://scrooge-mcduck.fandom.com/wiki/Don_Rosa's_Duck_Family_Tree?file=Donald_Duck_Family_Tree.jpg 

Endret av Jerv
kraftwerk skrev (1 minutt siden):

Onkel Skrue er broren til Donald, og Donald adopterte Ole, Dole og Doffen når de var små. 

Ehhh.Nei. Onkel Skrue er Donald Ducks onkel.

• Liker 15

Annonse

kraftwerk skrev (6 minutter siden):

Onkel Skrue er broren til Donald, og Donald adopterte Ole, Dole og Doffen når de var små. Har aldri sett foreldrene til Ole, Dole og Doffen, men de er barna til da enda en søster eller bror som Skrue og Donald har.

ehe nei. onkel skrue er onkel til donald.

Anonymkode: 2f272...1e8

• Liker 2

Onkel Skrue fant Donald som baby, og tok han med til sin søster, Bestemor Duck. De ble enige om at Skrue skulle være onkel, og søsteren var så gammel at Skrue mente hun kunne være bestemor. Så Skrue er Donalds onkel, og derfor barnas grandonkel/gammelonkel. Nevøene er ungene til Donalds søster, usikker på hvor søstra kom inn i bildet, men tror iallefall nevøene ble sendt til Donald for de faren var syk og moren utslitt eller noe.

Anonymkode: 772d7...9f9

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Donald var et hittebarn som ble tatt vare på av Onkel Skrue og Bestemor Duck, som selv valgte hva de skulle kalles. 

Anonymkode: 8481e...071

Ifølge Don Rosa ja. Ikke i følge kongen av Donald CARL BARKS! Her kommer det nemlig ikke frem hva historien er. Og ikke er det så farlig heller. Carl Barks donaldhistorier er fantastiske eventyr og ikke patetiske krimskrams historier med tåre i øyekroken.

Anonymkode: 94408...5be

Annonse

Annonse

Jeg har omtalt tanta til en av mine bestemødre som Tante 'Olga' hele mitt liv. Dette fordi alle i familien gjorde det, ikke fordi hun var min tante.

Det hadde nok blitt litt for mye styr for de som produserer Donald å ha ørten forskjellige titler foran navnene på karakterene, ut i fra hvem som omtalte de.

Og dessuten, i tegneserier er det meste mulig ☺️

Agent smith skrev (7 timer siden):

Hvorfor har Mikke Mus en hund som kjæledyr og en annen hund som kamerat

Skulle nesten tro ikkr alt var logisk basert i en tegneserieverden der "alle" barna bor hos sine onkler og tanter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...