AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #1 Skrevet 30. oktober 2022 jeg har vært sammen med en fyr nå i to år. vi møtes kanskje jevnlig i uken, men det er noe ved han. langt hår og stor brystmuskler samtidig vil han ikke ligge, aldri sett han naken og prøvde å ta på han der nede for å sjekke om det er penis der nede. litt uvanlig stor og ganske tykk. minner om dildo belte? nå lurer dere på om jeg har hatt sex i de to årene vi har vært sammen? svaret er ja. har en kollega jeg er ganske nær med. vi begge er enige om sex uten noe mer. har også sex på utesteder ganske ofte så det gjør meg ikke noe om vi har sex, men vil gjerne ha sex med kjæresten min han vil ikke treffe familien min fordi han er redd fordommer fordi han har langt hår. heller ikke vennene mine. dette begynner å bli merkelig. vil ikke slå opp heller. vi har vært sammen lenge og føler vi er på en måte soulmates. hva gjør jeg? Anonymkode: 71a7a...24f
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #2 Skrevet 30. oktober 2022 Noen som kjeder seg på søndag ettermiddag ? Anonymkode: b5056...b73 8 3
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #3 Skrevet 30. oktober 2022 Jeg kjenner flere som er født kvinne og endret kjønn i voksen alder. Ingen av de har et hint av kvinnelighet ved seg. Nå tror jeg ikke på denne tråden, men jeg velger å svare likevel. Den ene mannen har så mange damer etter seg, ingen har noen gang trodd at han egentlig var født i en kvinnekropp. Basert på det så tviler jeg sterkt på at noen trans personer som egentlig er født i en kvinnekropp ville beholdt noe kvinnelig ved seg. Anonymkode: ce1b4...570
Gjest Athena Catalina Skrevet 30. oktober 2022 #4 Skrevet 30. oktober 2022 Dette ble for dumt, rett og slett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå