AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #1 Skrevet 30. oktober 2022 Har hatt en flekk i panna ved hårfestet,i mange år .skorper som kom og gikk,har vist dette for legen for mange år siden,og legen mente dette var ikke noe farlig.jeg sa jeg synes det ligner på et bilde jeg har sett av hudkreft ,men det ble avfeid med at det var det ikke. Ble også anbefalt å ikke fjerne det siden det var ufarlig,for jeg ville få et arr uten hår i hårfestet .denne flekken har legen sett på ofte oppigjennom mange år og sagt det ikke er kreft. Legen har nå gått av med pensjon, Flekken er nå fjernet,og det viste seg å være basaliom kreft,heldigvis så sprer den seg ikke ,og alt blir tatt bort,men har må kutte 2 ganger. Er selvfølgelig glad dette endte godt,men kjenner jeg er bitter på legen som sa det ikke var noe å bry seg om,og at det hvertfall ikke var basaliom. Kan ikke klage på legen da er gått av med pensjon. Men kjenner jeg er skikkelig sint ang dette,hva hadde derd gjort? Anonymkode: 1e6ad...f82 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #2 Skrevet 30. oktober 2022 Let it go. Anonymkode: fbbbc...a90 10 2