Gå til innhold

Er det mye knulling i distriktet / på landet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer flytte fra byen og heller kjøpe en egen enebolig et tettsted i distriktet. Lurer på om det er mye knulling her? Er det lett å få seg noe av nabokjærringa f.eks? Eller kassadama? Jeg innbiller men at på småsteder har man kontakt med få mennesker, så det blir også spennende for dem å få en ny mann i nærheten? Er passe kjekk og trener en del.

Takk.

Anonymkode: a0bce...03e

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Vurderer flytte fra byen og heller kjøpe en egen enebolig et tettsted i distriktet. Lurer på om det er mye knulling her? Er det lett å få seg noe av nabokjærringa f.eks? Eller kassadama? Jeg innbiller men at på småsteder har man kontakt med få mennesker, så det blir også spennende for dem å få en ny mann i nærheten? Er passe kjekk og trener en del.

Takk.

Garrantert kjøtt på stanga innen en uke da.

Anonymkode: 3516f...4fc

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Ja, spesielt i kufjøset er det festlig.

Anonymkode: 4a5be...c85

• Liker 1
Skrevet

Kan dere svare seriøst?? Rapporterer til KG om dere bare skal kødde!

• Nyttig 1
Skrevet

Nei, det er langt mellom ligg på bygda. Du kan selvsagt ta til takke med bygdas felleshøl….om du orker🫡

Anonymkode: 821a3...a4f

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Det er jo ikke attraktive jenter i distriktet så hva er vitsen? Attraktive folk bor i storby - ikke på bygda. 

Anonymkode: c522d...02a

Skrevet

Det er neppe så enkelt som du fremstiller det her, ts. 
Er vel ikke enklere på bygda enn i byene, selv om du finner de lekreste damene på bygda.

• Nyttig 2
Skrevet

Det kommer an på om du har draget eller ikke tipper at du kan ha nyhetens interesse.  Akkurat her er nabokjerringene og kassadamene godt etablert, men de kan jo være promiskuøse for alt jeg vet. 

Om du ikke har draget og da må du være litt god til å prate for deg. (Det hjelper ikke å være mørkhåret og over 185 normalvektig og istand til å dra deg opp etter armene i tauet på gymsalen). 

Det hjelper heller ikke å kunne danse eller spille gitar.

Ser du noenlunde ut og kan prate for deg være litt kjapp og vovet i replikken kan du kanskje prate på deg noen.

Men da klarer du det der du er også tenker jeg.

Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Still et seriøst spørsmål da, så får du kanskje mer seriøse svar. Kanskje på tide å få seg et liv, istedenfor å trolle? 

Anonymkode: e2f35...6e9

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

De fleste på bygda er etablert, om du ikke er ute etter smårips da?

Anonymkode: dbe00...080

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

De fleste på bygda er etablert, om du ikke er ute etter smårips da?

Anonymkode: dbe00...080

De over 16 med nøtta i behold har jo flytta fra bygda

Anonymkode: c522d...02a

• Liker 1
Skrevet

Om du hadde vært ung dame så ville ungkarene stått i kø, men du kan så klart være heldig å komme til ett tettsted jentene ikke har rømt fra og finne deg noen å knulle med. Men tviler på at utvalget er så mye større enn i byen, men så klart vil det at du er nytt blod friste enkelte.

Skrevet

😂

Anonymkode: dd2f9...35c

• Liker 3
Skrevet

nei

Anonymkode: 72e92...fbb

• Liker 1
Skrevet (endret)
1 hour ago, AnonymBruker said:

Takk.

LoL, ut fra min er erfaring så er det mye mindre knulling, men det kun min erfaring. Flere faktorer spiller inn, mange etablererte, generelt mindre folk, tilbakeholdenhet er litt mer utbredt på landet, Lett å bli stemplet som en player, diverse rykter kan kan oppstå lett og kan skremme folk fra å etablere kontakt  osv. 

Endret av Mr.SukkerFri
  • Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

På bygda vet alle hva alle gjør, selv når du ikke vet hva du gjør selv. Så hvis du er forvirret, og lurer på hva du driver med, spør naboen, for naboen vet hva du gjør😅

Bli voksen, og tenk med ditt store hode. Det du har mellom skuldrene, du vet??

Anonymkode: 9ed08...617

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Takk.

Det kommer an på naboen😅😅😅

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

På bygda vet alle hva alle gjør, selv når du ikke vet hva du gjør selv. Så hvis du er forvirret, og lurer på hva du driver med, spør naboen, for naboen vet hva du gjør😅

Bli voksen, og tenk med ditt store hode. Det du har mellom skuldrene, du vet??

Hva om hode mellom beina er større enn den som er mellom skuldre ?

Skrevet

Og du blir utskjelt og omtalt som en jævla byfaen som kommer hit å prøver deg på damene våre. 

Hvis det er knulling du er ute etter. Bli i byen.

• Liker 1
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...