Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spørsmål til dere under 30? Vet ikke om det var vanlig om man er eldre enn det? 

Hadde dere noen å gå halloween med da dere var barn? Mener ikke vært år, men fikk dere oppleve det minst 1 gang å gå sammen med noen andre barn? (å gå kun med forelderen tells ikke) 

Jeg ble veldig mobbet og utestengt hele min skoletid og det er så sårt å tenke på at jeg aldri fikk oppleve slike normale ting. Det var aldri noen som spurte meg om å bli med selvom de andre i klassen gikk i store grupper rundtom. Jeg har alltid vært den stille så å spørre selv var ikke et alternativ heller og hadde jeg uansett spurt ville de sagt at det ikke var plass eller at de skulle gå med noen andre.. 

Anonymkode: b274d...f89

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gikk julebukk i romjula og ikke hslloween. Gikk med enten venner eller søsken. 

Anonymkode: 50d3b...a84

Skrevet

Fikk ikke lov av min mor til å gå rundt og tigge (verken Halloween eller julebukk).

Anonymkode: 89cdc...306

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Fikk ikke lov av min mor til å gå rundt og tigge (verken Halloween eller julebukk).

Enig med din mor. Tigging er en uting, å kommer det tiggere hit, er det ingenting å få. 

Anonymkode: ed3f9...c84

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Enig med din mor. Tigging er en uting, å kommer det tiggere hit, er det ingenting å få. 

Jeg er enig med dere.

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Sommer2464 skrev (10 minutter siden):

Jeg er enig med dere.

Jeg forstår henne nå, men da var hun verdens teiteste…

• Liker 1
Skrevet

Knapt noen som hadde hørt om Halloween. Gikk julebukk.

Anonymkode: b6fb5...1e4

Skrevet

alt det tullet med Halloween eksisterte heldigvis ikke når jeg  var barn / ungdom. Men det var aldri noen som gadd å gå sånn "julebukk" heller. 

folk flest stapper vel innpå mer enn nok søtsaker / kaker / konfekt og så videre. Trenger ikke å tigge enda mer sukker fra naboer, og så videre.     

Anonymkode: b0fa1...213

Gjest Crimson123
Skrevet

Jeg var tenåring da Halloween kom til Norge,  så vi var for gamle men vi så på skrekkfilmer og spiste snop hjemme.

Skrevet

Da jeg var barn, var Halloween bare noe vi hadde sett på amerikanske filmer/serier.

Anonymkode: 965a0...d1d

Skrevet

Det er vel under ti år siden det ble vanlig å gå fra dør til dør. For rundt 25 år siden var det nok noen ungdommer som festet og benyttet anledningen til sexy kostymer.

Men aldri noen knask eller knep. Så akkurat denne ene tradisjonen kan du stryke av listen din for ting du ikke fikk delta på

Anonymkode: 7c241...224

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...