AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #1 Skrevet 30. oktober 2022 Har en gutt på 15 år som vaper. Jeg synes ikke det er greit. Vennene får lov av sine foreldre,har snakket med de. Det er en evig kamp,burde jeg gi meg? Anonymkode: 8f7bd...4b4
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #2 Skrevet 30. oktober 2022 Det er nikotin tilsatt i denne dampen, så jeg hadde ikke likt at femtenåringen min hadde dampet, nei. Men samtidig er det vanskelig å være eneste forelderen som sier nei, hvis de andre får lov. Hvordan kan man hindre en tenåring i å gjøre noe de absolutt vil? Man har jo ikke kontroll på dem når de er utenfor huset uansett. Anonymkode: ea733...73d
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #3 Skrevet 30. oktober 2022 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Det er nikotin tilsatt i denne dampen, så jeg hadde ikke likt at femtenåringen min hadde dampet, nei. Men samtidig er det vanskelig å være eneste forelderen som sier nei, hvis de andre får lov. Hvordan kan man hindre en tenåring i å gjøre noe de absolutt vil? Man har jo ikke kontroll på dem når de er utenfor huset uansett. Anonymkode: ea733...73d Så hvis andre tenåringer begynner med narko, og får lov, så vil ikke du være den eneste som sier nei? (på spissen). Anonymkode: 1089b...f3d
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #4 Skrevet 30. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er nikotin tilsatt i denne dampen, så jeg hadde ikke likt at femtenåringen min hadde dampet, nei. Men samtidig er det vanskelig å være eneste forelderen som sier nei, hvis de andre får lov. Hvordan kan man hindre en tenåring i å gjøre noe de absolutt vil? Man har jo ikke kontroll på dem når de er utenfor huset uansett. Anonymkode: ea733...73d I Norge selges væsken til vaping uten nikotin. Nikotinen må kjøpes separat og evt tilsettes, så det er godt mulig de vaper uten nikotin. Ville allikevel ikke vært begeistret hvis mitt barn vapet. Anonymkode: 08f5c...214
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #5 Skrevet 30. oktober 2022 Jeg hadde vist til div forskning om kreftfare osv og stått på at det ikke er noe sunnere enn røyking og at sånn som røyking i dag blir uglesett men alle syns det var kult for 15 år siden blir samme med vaping om 5 år. Det er bare idioter som driver med det og tror det ikke er farlig Anonymkode: 3e2c9...9ab
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #6 Skrevet 30. oktober 2022 Kommer aldri til å godta vaping, drikking, snus før kidden er over 18 år! Samme for meg om «alle» andre gjør det. Rus= null toleranse. Ferdig. Anonymkode: 317e6...e22
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå