Gå til innhold

Begynner det å bli litt mer vanlig å beholde kjønnshår igjen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva observerer dere i dusjen i svømmehallen eller etter gymmen? Er det noe i at det begynner å ble mer vanlig å ha litt hår der nede enn det har vært tidligere?

Anonymkode: 4fe60...32f

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aner ikke, jeg stirrer ikke. Jeg liker hår, og jeg vil ikke ha en partner med pedofile tendenser. 

Jeg er voksen, ikke et barn.

Anonymkode: e6e21...f51

• Liker 25
  • Hjerte 2
  • Nyttig 5
Skrevet

Ja, jeg tror den helt glatte trenden er litt forbi. De som glattbarberer nå er nok stort sett kvinner i 30-40 åra ++ , fordi det var moderne da de var unge. :)

Så blir det nok moderne igjen om 20-30 år 😄

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Virker ikke sånn. De fleste er fremdeles glatt. Det er ikke mote tror jeg, skjønnhet varierer ikke med moten.

Anonymkode: fd32f...687

• Liker 1
Skrevet

Ja økende trend å ha hår, både kjønnshår og underarmer og på leggene.. men gjelder wokegenerasjonen har jeg fått for meg 

Anonymkode: c98fa...e3f

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Glaner ikke på andre så kan bare snakke for meg selv. Shaver ca annenhver måned så vokser det ikke for langt 

Anonymkode: 1e601...486

Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Ja økende trend å ha hår, både kjønnshår og underarmer og på leggene.. men gjelder wokegenerasjonen har jeg fått for meg 

Anonymkode: c98fa...e3f

Det er ikke en trend, men folk har bare begynt å ha det sånn som de er komfortabel med selv. 

Hvorfor driver dere å kikker på hvor mye kjønnshår folk har, når dere er på svømmehallen?😳  Det vil sikkert variere for de fleste, også. Det er ikke alltid at man har tid til å være så nøye med barberinga. 

Anonymkode: 07f57...fb2

• Liker 6
  • Hjerte 1
Skrevet

Ja. Glattbarbert er ut. Fler og fler Skjønner at det er uhygienisk å glattbarbere seg, i tillegg til at det ser teit ut.

Anonymkode: 0e31c...2ad

• Liker 17
  • Nyttig 6
Skrevet

Nydelige behårede kjønn har vært tilbake nå i snart ti år. Så velkommen etter får man vel si.

Anonymkode: 0496e...9d8

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Virker ikke sånn. De fleste er fremdeles glatt. Det er ikke mote tror jeg, skjønnhet varierer ikke med moten.

Anonymkode: fd32f...687

Det kan du ikke mene? I Kina var det f.eks. regnet som vakkert med bittesmå føtter.  

Anonymkode: 8dd0c...ef3

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva observerer dere i dusjen i svømmehallen eller etter gymmen? Er det noe i at det begynner å ble mer vanlig å ha litt hår der nede enn det har vært tidligere?

Anonymkode: 4fe60...32f

Jeg stirrer ikke på andre mennesker i dusjen, så det kan jeg ikke svare på. 

Det jeg kan svare på, er at når man er ung er man ofte svært usikker på seg selv og omgivelsene rundt seg. Jeg barberte meg alltid nedentil når jeg var yngre, nå er jeg 29 år og går fint i dusje på svømmehallen hvor jeg har kjønnshår. Passer selvfølgelig på bikinilinjen, og lar det ikke gro overflødig som en busk, men ja. Er ikke like viktig lengre ;) . Barberer meg vel nedentil et par ganger i måneden, slik at det aldri blir overflod. Samboeren min liker heller ikke at det er masse hår.

Anonymkode: da23f...378

• Liker 2
Skrevet

Please, folkens - ikke være vanskelige. Man legger jo merke til ting rundt seg selv om man ikke "glaner" på andre. 

Anonymkode: 63cb7...ae2

• Liker 16
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Jeg barberer, ikke barberer, trimmer, allt etter humøret. Fordi jeg føler meg deilig! 

Anonymkode: 66202...4e1

• Hjerte 1
Skrevet
On 10/30/2022 at 3:53 PM, AnonymBruker said:

Aner ikke, jeg stirrer ikke. Jeg liker hår, og jeg vil ikke ha en partner med pedofile tendenser. 

Tror du trenger timer hos noen som kan undersøke hodet ditt. Kjønnshår eller mangel på kjønnshår, har ingenting med pedofili å gjøre.

Anonymkode: 2ec69...91a

• Liker 8
  • Nyttig 4
Skrevet

Mange år siden jeg var glattbarbert nedentil, å jeg er 31. jeg trimmer i stedet. Glattbarbert er den verste følelsen jeg vet om, å så ekkelt det er når det skal vokse ut igjen og man går med skjeggstubber om man ikke barberer hele tiden. Mer hygienisk er det med hår også

Anonymkode: b0d28...6cd

• Liker 4
  • Nyttig 4
Skrevet

Jeg går ikke ser på andre folk i dusjen så jeg kan ikke si så mye om hva som er mest vanlig, men kjønnshår står jo ofte litt i kontrast til huden så noen ganger ser man jo ting i forbifarten selv om man ikke ser etter. Eneste jeg kan si er att jeg har inntrykk av at de fleste har hår i en eller annen variasjon. Mye, frisert, stripe etc. Men om inntrykket stemmer med virkeligheten vet jeg strengt tatt ikke da jeg ikke teller eller ser etter så det inntrykket jeg har er jo bare basert på tilfeldige observasjoner fanget opp av sidesynet. 

Personlig foretrekker jeg hår. Frisert, Ikke full busk. Og passer på bikinilinja. Aldri hatt problemer med underlivet av noen slag før jeg barberte meg helt glatt for noen år siden, så det har jeg ingen store ønsker om å gjenta. Likte ikke følelsen heller. Og synes det er bedre med partner med hår også. 

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 30.10.2022 den 15.53):

Kutt ut det tullet der da. 
Jeg har begynt å miste håret, ja det kan skje i overgangsalderen. 
Tror ingen menn skal bli beskyldt for å være pedofile fordi de ligger med meg. 

Anonymkode: 69ab1...95b

• Liker 4
  • Nyttig 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Mange år siden jeg var glattbarbert nedentil, å jeg er 31. jeg trimmer i stedet. Glattbarbert er den verste følelsen jeg vet om, å så ekkelt det er når det skal vokse ut igjen og man går med skjeggstubber om man ikke barberer hele tiden. Mer hygienisk er det med hår også

Anonymkode: b0d28...6cd

Hvordan er det mer hygienisk med hår?

Spør fordi det virker helt ulogisk.

Mindre hår er lettere å holde «rent», man får mindre lukt … og la oss ikke glemme at flatlusa faktisk er bortimot utryddet pga at det ble mer normalt å barbere kjønnshårene.

Anonymkode: 14619...609

Skrevet
On 10/30/2022 at 3:53 PM, AnonymBruker said:

😆Så kvinner som er sammen med menn som har tatt skjegget, har pedofile tendenser? Eller en mann har pedo-treff fordi han er sammen med ei dame som har fjernet hår i armhuler? 
Fjerning av hår er en kulturell ting og følger ofte trender 

Anonymkode: 4f708...b45

• Liker 5
Skrevet

Jeg gidder ikke barbere. Jeg trimmer det litt kortere med saks, men glattbarbering skjer ikke lenger. Det gjorde jeg i yngre dager. Fordi "alle" kvinner var det liksom. 

Anonymkode: c36db...409

• Liker 1
  • Nyttig 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...