AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #1 Skrevet 30. oktober 2022 Jeg har siste årene lagt på meg sikkert 40 kg og jeg har ikke jobb ellet kjenner noen her. Flytta til nytt sted for noen mnd siden. Jeg savnet å ha noen, savner sex og søker meg ensom. Vansklig å møte noen når man er i min situasjon.. jeg har barn så ikke så mye tid til annet heller. Skammer meg over å være den jeg har blitt i dag! Er det noen håp for å møte noen? Bor på lite sted.. noen som har råd til meg? Anonymkode: 2dcfd...b80
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #2 Skrevet 30. oktober 2022 Hei 😊 Kjedelig situasjon for deg, er vektoppgangen kommet av trøste- og/eller kjedespising? Klarer du å motivere deg selv til å gå ned? Sier ikke at livet blir noe bedre av å være slank, men kanskje selvtilliten øker? Og helsa bedre selvsagt. Du kan selvsagt møte noen, men det er lettere hvis du har det godt med deg selv. Anonymkode: 38741...abf 3 3
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #3 Skrevet 30. oktober 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg har siste årene lagt på meg sikkert 40 kg og jeg har ikke jobb ellet kjenner noen her. Flytta til nytt sted for noen mnd siden. Jeg savnet å ha noen, savner sex og søker meg ensom. Vansklig å møte noen når man er i min situasjon.. jeg har barn så ikke så mye tid til annet heller. Skammer meg over å være den jeg har blitt i dag! Er det noen håp for å møte noen? Bor på lite sted.. noen som har råd til meg? Anonymkode: 2dcfd...b80 Selvom du er i en vanskelig situasjon finnes det flere menn som er i samme situasjonen som du kan møte. Senk kravene, vær realistisk og gå inn med et åpent sinn. Anonymkode: 0ab7e...553 5
trøndermann38 Skrevet 30. oktober 2022 #4 Skrevet 30. oktober 2022 Finn deg en hobby, det hjalp meg med å bli kjent med mange i nærmiljøet 1 3
Rosakatt Skrevet 30. oktober 2022 #5 Skrevet 30. oktober 2022 Du har ingenting å skamme deg over ❤️ Så lenge man omgås andre, så er det absolutt håp for deg å møte noen du har god kjemi med 😊 Tror du bare må være deg selv 😄 Det er så rart hvordan man plutselig møter noen, hvor man ikke trodde man skulle det. Så ja, vær sosial og nysgjerrig, hvor enn og når du kan, er mitt tips 😅 1
mo1234 Skrevet 30. oktober 2022 #6 Skrevet 30. oktober 2022 (endret) trøndermann38 skrev (7 minutter siden): Finn deg en hobby, det hjalp meg med å bli kjent med mange i nærmiljøet Godt tips! Endret 30. oktober 2022 av mo1234
mo1234 Skrevet 30. oktober 2022 #8 Skrevet 30. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Selvom du er i en vanskelig situasjon finnes det flere menn som er i samme situasjonen som du kan møte. Senk kravene, vær realistisk og gå inn med et åpent sinn. Anonymkode: 0ab7e...553 Ikke senk kravene så mye at du går inn i relasjoner som er destruktive. Pass opp for røde flagg! 3 2
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #9 Skrevet 30. oktober 2022 mo1234 skrev (3 minutter siden): Må du være tjukk selv om du er ufør? Nei jobber med å hå ned i vekt. Men det er to ting som er minuset da... Anonymkode: 2dcfd...b80 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #10 Skrevet 30. oktober 2022 Ikke senk kravene vennen, du fortjener så mye mer ❤️ Anonymkode: 86534...248 1 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #11 Skrevet 30. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har siste årene lagt på meg sikkert 40 kg og jeg har ikke jobb ellet kjenner noen her. Flytta til nytt sted for noen mnd siden. Jeg savnet å ha noen, savner sex og søker meg ensom. Vansklig å møte noen når man er i min situasjon.. jeg har barn så ikke så mye tid til annet heller. Skammer meg over å være den jeg har blitt i dag! Er det noen håp for å møte noen? Bor på lite sted.. noen som har råd til meg? Anonymkode: 2dcfd...b80 Orker du å delta på noen sosiale hobbyer da? Ville ha sjekket litt hva man kan melde seg på, der du har flyttet. AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Nei jobber med å hå ned i vekt. Men det er to ting som er minuset da... Anonymkode: 2dcfd...b80 Ikke tenk så mye på det. Folk som dømmer deg bare pga. det, er ikke folk du vil være sammen med, uansett. Du jobber jo med det, sier du. Og det viktigste er at du tar vare på deg selv, og helsa di. Ikke tenk at du må vente med å finne noen, før du har gått ned i vekt. Det er jo ikke vekta di som definerer deg. Og du har ikke mistet verdien din, fordi at du er ufør. Bare drit i fordomsfulle folk - ikke la de definere deg, eller begrense deg. Du finner helt sikkert dine folk, etterhvert - så du må ikke gi opp. Anonymkode: 7e859...f6b 1 1
mo1234 Skrevet 30. oktober 2022 #12 Skrevet 30. oktober 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Ikke senk kravene vennen, du fortjener så mye mer ❤️ Anonymkode: 86534...248 Enig! Det kan være virkelig skadelig å senke kravene. Jeg gjorde det fordi jeg hadde dårlig helse osv. Ble sammen med en som hadde alt for mye i bagasjen. Tenkte ja ja, men jeg har jo mine utfordringer, så kanskje jeg må overse noen røde flagg! Det gikk ikke så bra 💛🥲 1 1
Cuckold Skrevet 30. oktober 2022 #13 Skrevet 30. oktober 2022 (endret) 5 hours ago, AnonymBruker said: Jeg har siste årene lagt på meg sikkert 40 kg og jeg har ikke jobb ellet kjenner noen her. Flytta til nytt sted for noen mnd siden. Jeg savnet å ha noen, savner sex og søker meg ensom. Vansklig å møte noen når man er i min situasjon.. jeg har barn så ikke så mye tid til annet heller. Skammer meg over å være den jeg har blitt i dag! Er det noen håp for å møte noen? Bor på lite sted.. noen som har råd til meg? Anonymkode: 2dcfd...b80 5 hours ago, AnonymBruker said: Selvom du er i en vanskelig situasjon finnes det flere menn som er i samme situasjonen som du kan møte. Senk kravene, vær realistisk og gå inn med et åpent sinn. Anonymkode: 0ab7e...553 Dette var et godt råd. Kvinner advarer ofte andre kvinner mot å senke kravene, men sannheten er at det finnes omtrent like mange heterofile kvinner som heterofile menn i dette landet, og derfor kan ikke det ene kjønn tillate seg å være mye mer kresen enn det andre på partnermarkedet. Det er noen for alle hvis man bare ikke lytter til mantraene i kvinnekulturen: «Don't settle for second best» og «Because you deserve it!» Dette er urealistiske ideer om at det for enhver kvinne, tykk eller slank, pen eller mindre pen, finnes en råkjekk drømmeprins som venter bare på henne. I virkelighetens verden finner folk ofte partner på noenlunde samme attraktivitetsnivå, og de som ikke greier å forsone seg med dette går gjennom sine beste år som single. En tykk uføretrygdet mann er ikke mindre verdt enn en tykk uføretrygdet kvinne. Bor du litt utenfor storbyen er det også stort mannsoverskudd, her er mennene naturlig nok enda mindre kresne enn i de største byene, så bor du på bygda eller i en mindre by er det ingen grunn til å se mørkt på fremtiden. Så lenge du ikke stiller krav til mannens attraktivitet som ikke står i rimelig relasjon til din egen attraktivitet. Endret 30. oktober 2022 av Cuckold 3
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #14 Skrevet 31. oktober 2022 Istedet for å lure på om det er håp å møte noen i din situasjon kan du heller fokusere på å forbedre din situasjon. Alt du «sliter med» kan du gjøre noe med. En sunnere livsstil klarer alle bare de gidder. At du er ufør betyr svært sjelden at man er 100% uten arbeidsevne. Dette kan du gjøre noe med. Om du gidder såklart. Du kommer ingen vei med å sitte hjemme og synes synd på deg selv og lure på om «det finnes noen for meg der ute». Anonymkode: d1f64...bce 1
mo1234 Skrevet 31. oktober 2022 #15 Skrevet 31. oktober 2022 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Skammer meg over å være den jeg har blitt i dag! Du trenger å jobbe med selvtilliten og det mentale. 💛 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #16 Skrevet 31. oktober 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Istedet for å lure på om det er håp å møte noen i din situasjon kan du heller fokusere på å forbedre din situasjon. Alt du «sliter med» kan du gjøre noe med. En sunnere livsstil klarer alle bare de gidder. At du er ufør betyr svært sjelden at man er 100% uten arbeidsevne. Dette kan du gjøre noe med. Om du gidder såklart. Du kommer ingen vei med å sitte hjemme og synes synd på deg selv og lure på om «det finnes noen for meg der ute». Anonymkode: d1f64...bce Står ingenting om at jeg ikke holder på å forbedre situasjonen. Jeg studerer, jeg har begynt å svømme to dager i uka og gå tilbake til sunnere kosthold. Flyttet i nærheten av familien. Livet mitt er nå der at jeg har mye å jobbe med, men nok overskudd til å savne å ha noen i livet mitt. Til da så prøver jeg få venner, hobby, tar en vikar vakt i ny og ne. Tenker det er helt innafor å ha en dag her og der ting føles møtet og håpløst så lenge man ikke gir opp. Anonymkode: 2dcfd...b80 1 2 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #17 Skrevet 31. oktober 2022 Cuckold skrev (21 timer siden): Dette var et godt råd. Kvinner advarer ofte andre kvinner mot å senke kravene, men sannheten er at det finnes omtrent like mange heterofile kvinner som heterofile menn i dette landet, og derfor kan ikke det ene kjønn tillate seg å være mye mer kresen enn det andre på partnermarkedet. Det er noen for alle hvis man bare ikke lytter til mantraene i kvinnekulturen: «Don't settle for second best» og «Because you deserve it!» Dette er urealistiske ideer om at det for enhver kvinne, tykk eller slank, pen eller mindre pen, finnes en råkjekk drømmeprins som venter bare på henne. I virkelighetens verden finner folk ofte partner på noenlunde samme attraktivitetsnivå, og de som ikke greier å forsone seg med dette går gjennom sine beste år som single. En tykk uføretrygdet mann er ikke mindre verdt enn en tykk uføretrygdet kvinne. Bor du litt utenfor storbyen er det også stort mannsoverskudd, her er mennene naturlig nok enda mindre kresne enn i de største byene, så bor du på bygda eller i en mindre by er det ingen grunn til å se mørkt på fremtiden. Så lenge du ikke stiller krav til mannens attraktivitet som ikke står i rimelig relasjon til din egen attraktivitet. Jeg har jobbet eller prøvd å kommet meg tilbake i arbeid helt til jeg ble ufør for 2.5 år siden. Jeg prøver komme meg gjennom utdanning nå og tar litt vikar vakter når jeg kan. Har hatt aktivt sunt livstil og prøver komme meg i form for og gå ned i vekt igjen. Jeg vet jeg kanskje ikke kommer 100% tilbake til hva jeg var, men jeg har ingen om å forbli i denne situasjonen. Å velge noen som har like store utfordringer som jeg har i dag vil på ingen måte være bra for meg. Nå må jeg legge til jeg ikke må velge en fra øverste hylle heller.. men standard om å fungere i hverdagen, kontroll på økonomi, fungere sosialt og ikke ha en mental eller fysisk helse som blir belastning på meg må kunne være minstekrav. Tilfører ikke en partner noe positivt til livet mitt og omvendt er singellivet bedre. Anonymkode: 2dcfd...b80 1 1
mo1234 Skrevet 31. oktober 2022 #18 Skrevet 31. oktober 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): kontroll på økonomi Viktig 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #19 Skrevet 31. oktober 2022 mo1234 skrev (23 timer siden): Ikke senk kravene så mye at du går inn i relasjoner som er destruktive. Pass opp for røde flagg! Å senke kravene gjaldt vel for det ytre og status som henne selv. Det er vel ingen som gir henne råd om å senke kravene for å få en voldelig mann. Anonymkode: 1a069...eb0 3
mo1234 Skrevet 31. oktober 2022 #20 Skrevet 31. oktober 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Å senke kravene gjaldt vel for det ytre og status som henne selv. Det er vel ingen som gir henne råd om å senke kravene for å få en voldelig mann. Anonymkode: 1a069...eb0 Tror nok hun skjønte det…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå