Gå til innhold

Burde ikke drittsekker som tror uføre og «feite» folk som gir uønsket oppmerksomhet, ikke ha tilgang til sosiale medier?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Når man lager en tråd og mener uføre og «feite» folk trenger en egen app pga man tror disse ikke fortjener noe bedre enn å finne noen på «sitt eget nivå». 
Ganske sikker på at når man har sånn holdning så tror man at om en dame nikker eller sier hei så tar man det som flørting. Så damer, nok er nok! Ikke gi disse deilige mannfolka et hei om de går inn i butikken du jobber på. Ikke smil for å vær hyggelig. Ikke være høflig. For de tenker at det betyr at du er interessert og har lyst å ligge med han😆 

Mitt spørsmål; What? 😆

Endret av Thessvaness
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror ikke det handler om det. Er mer at sånne mennesker har et ræva menneskesyn pga. frykt for alt som ikke passer inn i A-4 boksen. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg lagde den andre tråden. Kjeda meg og tulla litt. Fikk bra med respons da😂

Anonymkode: d49c7...8a9

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Skikkelig morsomt å hetse folk som får nok dritt til hverdags. Du må være stolt.

Anonymkode: c424e...4da

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

🤦‍♀️

Skrevet

Ingen - enten du er ufør eller en 8’er fortjener noen som er langt over eget nivå. Har nada med uføre og feite å gjøre. Er du feit, får du ikke napp hos noen som tar helse og kropp alvorlig og har en smashing figur. Er du ufør, får du ikke napp hos noen som er velstående og har en karriere fordi de har evnene til å lykkes. 

Sosioøkonomiske faktorer og genetikk matcher med hverandre. Sånn er det bare. Det er biologi og fungerer slik helt ned på cellenivå. 

Anonymkode: 4f1e3...4ef

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 31.10.2022 den 8.55):

Ingen - enten du er ufør eller en 8’er fortjener noen som er langt over eget nivå. Har nada med uføre og feite å gjøre. Er du feit, får du ikke napp hos noen som tar helse og kropp alvorlig og har en smashing figur. Er du ufør, får du ikke napp hos noen som er velstående og har en karriere fordi de har evnene til å lykkes. 

Sosioøkonomiske faktorer og genetikk matcher med hverandre. Sånn er det bare. Det er biologi og fungerer slik helt ned på cellenivå. 

Dette må du forklare ned på cellenivå. Kroppsideal som du har er mye mer kulturelt enn biologisk betinget.

Hvorfor var det et ideal for menn å ha relativt små kjønnsorganer i eliten i det gamle Hellas? Var det biologi? Nei, var koblet til et ideal om selvkontroll, der et stort kjønnsorgan ble sett på et tegn på manglende selvkontroll. Ellers hadde dem et meget likt ideal for menn og kropp som vi har nå, som er en funksjonell veltrent, slank kropp. Men det mannlige idealet har langt fra vært konstant gjennom historien. I perioder som under renessansen så var det flott å være skikkelig feit som mann, det viktige var makt og styrke.

Til biologi. Du tenker sikkert på evolusjonsteori. Som mange misforstår. "Survival of the fittest" betyr ikke at de "beste" genene overlever, men dem som har størst evne til å reprodusere seg. Tror ikke han rundbrenneren som har 10 barn med 9 ulike damer, har de "beste" genene, men i hvert fall idag, der sjansen at et levende født barn uansett om far bidrar eller mors evner, vil leve lenge nok til å reprodusere seg... så vil rundbrenneren ha gener som er skikkelig gode på reproduksjon.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 31.10.2022 den 8.55):

Der tar du feil. 
Jeg er sammen med en mann som trener på helsestudio 3-4 ganger i uka, og en god utdannelse og dermed en jobb med god inntekt.

Jeg selv er ufør, overvektig og har jobbet i et lavtlønnsyrke.

Anonymkode: 89651...184

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...