Gå til innhold

Når mannen går litt bak kvinnen når de er ute sammen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har møtt en mann og han pleier konstant å gå ca en halv meter bak meg, når vi går ute sammen. Altså i stedet for å gå ved siden av.

Noen menn her inne som kan svare på hvorfor dere går litt bak kvinnen dere er ute sammen med?

Anonymkode: e1628...bfa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt utsikt til bakenden din? Ikke gå to og to i bredden samme hva dere støter på? Leke litt med mobilen? Litt i egne tanker? 

Anonymkode: 5c936...e4b

Gjest Athena Catalina
Skrevet

Kan du ikke bare spørre ham?

Skrevet

Vil ikke vise han er med en dame så han kan blikke andre damer og unngå å bli oppfattet som opptatt om noen han flørter med på nett ser han. 

Var med en sånn mann, notorisk utro type

Anonymkode: c584b...90d

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Bodyguard. Livvakt. Passe på deg, og nyte rumpa di.

Anonymkode: fcdf2...4f4

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Vil ikke vise han er med en dame så han kan blikke andre damer og unngå å bli oppfattet som opptatt om noen han flørter med på nett ser han. 

Hæææ?😂

Anonymkode: 47727...973

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Damer forstår at de går sammen når han følger 50 centimeter bak. 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Bodyguard. Livvakt. Passe på deg, og nyte rumpa di.

Livvakt pleier å gå foran. 

Anonymkode: 0d990...e4e

• Liker 2
Gjest Anonym Brukar0
Skrevet

Noen er bare sånn.

Søsteren min går alltid litt bak meg når vi går sammen. Selv om jeg stopper opp eller går saktere havner hun alltid litt bak meg.

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg kjenner en som elsker å holde hender mens de er ute å går. Da kan han smile til andre damer, og de smiler tilbake, fordi de tror han har partner, også kan han lettere komme i prat med dem senere, på byen, og da si at han har blitt dumpet, og deretter få trøstesex. Og damene tror at han er seriøs, dumpet, og noe å satse på. 

Tenk over den. 

Skrevet

Mitt inntrykk : når par går i nærheten av butikker kan de plutselig finne på å stoppe, så for å få med seg det å ikke se så dum ut må de enten holde i hånda eller gå litt bak. Hvis de går tur går mannen litt foran og passer på å viser vei. (Jeg synes det virker litt stusselig)

Anonymkode: 9dcbf...ace

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg kjenner en som elsker å holde hender mens de er ute å går. Da kan han smile til andre damer, og de smiler tilbake, fordi de tror han har partner, også kan han lettere komme i prat med dem senere, på byen, og da si at han har blitt dumpet, og deretter få trøstesex. Og damene tror at han er seriøs, dumpet, og noe å satse på. 

Tenk over den. 

"Jeg er så trist. Hun dumpet meg til fordel for eksen sin. Og jeg trodde at det var noe seriøst på gang mellom oss. Vi var sammen i tre mnd, også kom han tilbake, og hun bare gikk."

Smeeelt...

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Livvakt pleier å gå foran. 

Anonymkode: 0d990...e4e

Mulig det, men da får han ikke med seg om dama blir snappet bakfra.

Skrevet

Min mann går som oftest litt bak meg. Særlig om det er tett med folk. Han passer på meg. Legger gjerne en hånd på korsryggen min for å vise at han er tett bak og passer på meg.

Ellers kan det vel være mange ulike grunner som nevnt over her.

Skrevet

Det er så sjukt irriterende. Man prøver å snakke sammen, og må vri hodet bakover hele tiden når man sier noe. Det er bare rart 

Anonymkode: 28619...024

• Liker 3
Skrevet

Hvis typen min går bak meg, er fordi jeg er sur på han og han lar meg ikke være alene. 

Anonymkode: ab7ef...ef6

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Tenk over den. 

Hæ? 

Anonymkode: 191e6...737

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

"Jeg er så trist. Hun dumpet meg til fordel for eksen sin. Og jeg trodde at det var noe seriøst på gang mellom oss. Vi var sammen i tre mnd, også kom han tilbake, og hun bare gikk."

Smeeelt...

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Hæ? 

Anonymkode: 191e6...737

Jepp. Psykologi, baby😘 noen har fått "åå, stakars deg, og trøste trøste trøste", med den teknikken. 

Ergo, vent minst 6 mnd før du ligget med en mann. Så luker du vekk mye. 

Skrevet

her er det omvendt, min går fortere, jeg henger bakpå. men så er jo rumpa hans fin å se på, så null stress:) 

Anonymkode: ba097...7e6

• Liker 1
Skrevet

Dette skulle jeg gjerne også visst svaret på 😄

Mannen min går alltid et par meter bak meg hvis vi er på byvandring og slike ting. Hjelper ikke å vente på ham heller. Har spurt ham hvorfor mange ganger, og svaret er at jeg går så fort (noe jeg ikke gjør!). Når jeg da sier at han jo er en drøy meter bak meg hele tiden, så går han jo i samme tempo, så har han ikke bedre svar.

Jeg har avfunnet meg med det.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...