AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #41 Del Skrevet 31. oktober 2022 Conall skrev (4 minutter siden): Er du synsk? Kan du svare på hvorfor jeg blir plaget? Nei, eg er ikkje synsk. Men eg håpar av heile mitt hjarte at du finn fred og at du har gjort den videoen som var lenka til her: https://www.youtube.com/watch?v=nU0m8Jkhf8U ❤️ Anonymkode: 6cab5...307 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tone83 Skrevet 31. oktober 2022 #42 Del Skrevet 31. oktober 2022 On 10/30/2022 at 9:09 PM, AnonymBruker said: Jeg tror på TS og jeg tror på overnaturlige ting. Og så er jeg også klar over at det kan hende det er bare innbildning, og så tenker jeg; hva så om det er innbildning? Det kan hende det ikke er ekte, men om hjelpen er meditasjon eller noen som velsigner eller healer eller hva som helst som noen ser på som humbug og fjas og tant - hvis det hjelper så spiller det ingen rolle om det er ekte eller illusjon. For den personen som opplever det så er det jo ekte. Og om det da hjelper med f.eks den lyspyramiden jeg nevnte over her, eller meditasjon eller en person man tror på som healer eller kutter båndet til det man er redd for så gjør det ingenting. Så lenge det hjelper. Når det kommer til det alternative og betaling, TS, så må de som jobber med det også betale husleie/-lån, mat og strøm osv osv, så det er bare rimelig at de tar betaling for tjenestene sine. Det er jo en jobb for de som healer eller er synske eller hva som helst i den alternative verden, og alle andre får lønn for det de jobber med så det er ikke unaturlig at de også tar betalt. Anonymkode: c57a5...36b Enig i at det oppleves ekte for ts enten det er overnaturlige forklaringer eller ei. Men det spiller en rolle mtp. hvordan man kan få det bort. Hvis en psykolog er løsningen så er hjelper det ikke å prøve krystaller ol.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #43 Del Skrevet 1. november 2022 Tone83 skrev (10 timer siden): Enig i at det oppleves ekte for ts enten det er overnaturlige forklaringer eller ei. Men det spiller en rolle mtp. hvordan man kan få det bort. Hvis en psykolog er løsningen så er hjelper det ikke å prøve krystaller ol.. Tror nok ikke krystaller hjelper for TS jeg heller. Tror det kan hjelpe med noen pusteøvelser og visualisere at hun har det fint og se for seg at hun lager seg en beskyttelse rundt seg. Om hun ikke har en psykolog allerede så kan det ta vinter og votter før hun får innpass hos en, har inntrykk av at det er kjempevanskelig å komme til psykolog over hele landet. Og da kan det være en liten hjelp til selvhjelp med pusteøvelser og visualisering. Anonymkode: c57a5...36b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #44 Del Skrevet 1. november 2022 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Nei, eg er ikkje synsk. Men eg håpar av heile mitt hjarte at du finn fred og at du har gjort den videoen som var lenka til her: https://www.youtube.com/watch?v=nU0m8Jkhf8U ❤️ Anonymkode: 6cab5...307 Korleis går det TS? Prøvd videoen? ❤️ Anonymkode: 6cab5...307 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Conall Skrevet 1. november 2022 Forfatter #45 Del Skrevet 1. november 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Korleis går det TS? Prøvd videoen? ❤️ Anonymkode: 6cab5...307 Har ikke sett på videoen enda. Men holdt meg opptatt i dag og ikke tenkt på han som plager meg, og da kobler jeg alt ut. Blir plaget mye mindre når jeg ikke tenker på han og holder meg opptatt. Så går litt bedre nå ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #46 Del Skrevet 1. november 2022 Conall skrev (10 minutter siden): Har ikke sett på videoen enda. Men holdt meg opptatt i dag og ikke tenkt på han som plager meg, og da kobler jeg alt ut. Blir plaget mye mindre når jeg ikke tenker på han og holder meg opptatt. Så går litt bedre nå ❤️ Skriv her når du har gjort den videoen, då. Er så spent på korleis du likar den! Anonymkode: 6cab5...307 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå