Gå til innhold

Overnaturlig opplevelse

Anbefalte innlegg

Conall skrev (23 minutter siden):

Det å finne noen med evner som kan hjelpe virker nærmest umulig. Skal prøve å visualisere det, men er veldig sliten av det han gjør mot meg, så det blir vanskelig. 

Det er ikke umulig, bare å Google "healing Norge" f.eks - så får du opp en del mennesker osv. 

Du burde også meditere, og se for deg at du er omringet at lys. Du må øke vibrasjonen din, men muligens så trenger du nok hjelp til dette. 

Anonymkode: 50f79...9da

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det er ikke umulig, bare å Google "healing Norge" f.eks - så får du opp en del mennesker osv. 

Du burde også meditere, og se for deg at du er omringet at lys. Du må øke vibrasjonen din, men muligens så trenger du nok hjelp til dette. 

Tror ikke på de som reklamerer og skal ha betaling 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er søvnparalyse. Som om man blir voldtatt og slengt rundt av et spøkelse som trykker deg på brystet og armene 

Anonymkode: 36fe2...a71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er søvnparalyse. Som om man blir voldtatt og slengt rundt av et spøkelse som trykker deg på brystet og armene 

Anonymkode: 36fe2...a71

Nei det har jeg hatt flere ganger. Jeg er våken når dette skjer. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff dette er demonisk. Kjempeskummelt å åpne seg for sånne ting. Mange uskyldige ting er også demoniske. Du må gå til en god kristen som kan sette deg fri. Ikke en "pengepredikant" eller noe. Søk litt på folk som har drevet med new age og blitt kristne, de vet hva det dreier seg om. 

Anonymkode: aa89d...de6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Enig med denne. 

Du kan påkalle Buddha, Jesus, Mohammed, Jomfru Maria, Shiva, Moder Jord eller andre som står for den gode siden.

Be fra dypet av ditt hjertet, forklar dine utfordringer, be om beskyttelse og veiledning og vis din takknemlighet. ❤️ 

Gjør gjerne denne både nå og før du legger deg; https://www.youtube.com/watch?v=nU0m8Jkhf8U

Anonymkode: 6cab5...307

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forestill deg en pyramide, en lysende vakker pyramide. Plasser deg selv inni pyramiden slik at hele kroppen er inni pyramiden og føl lyset rundt deg. Lyset pulserer og skinner og det beskytter deg. Ingenting kan skade deg, du er helt trygg inni den lysende pyramiden. Se for deg at du er inni denne pyramiden og at alt er trygt og vakkert, du er beskyttet og trygg.

Dette bruker jeg. Hvis du syns det hjelper kan du med monoton stemme lese dette inn og spille det av for deg selv mens du ser for deg at du er omsluttet av denne pyramiden. 

Håper du får til å prøve dette og at det hjelper deg også. 

Lys og kjærlighet. ❤️ 

Anonymkode: c57a5...36b

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Enig med denne. 

Du kan påkalle Buddha, Jesus, Mohammed, Jomfru Maria, Shiva, Moder Jord eller andre som står for den gode siden.

Be fra dypet av ditt hjertet, forklar dine utfordringer, be om beskyttelse og veiledning og vis din takknemlighet. ❤️ 

Gjør gjerne denne både nå og før du legger deg; https://www.youtube.com/watch?v=nU0m8Jkhf8U

Det er kun Jesus av disse som er relevant. Du kan også be Maria om hjelp, men ikke be til henne, du spør henne om å be for deg videre oppover. Da er du over i katolikklandskapet, men det går bra. Bare hold deg unna hinduisme, Islam, buddhisme og så videre. Lykke til, dette høres ubehagelig ut.

Anonymkode: 4983b...ed0

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Conall skrev (2 timer siden):

Det å finne noen med evner som kan hjelpe virker nærmest umulig. Skal prøve å visualisere det, men er veldig sliten av det han gjør mot meg, så det blir vanskelig. 

Jeg skjønner du er sliten. Desto viktigere er det å handle raskt. Jeg synes det beste er å finne noen med evner som kan hjelpe deg bygge en beskyttelse rundt deg. Du kan jo spørre de synske som deltok i Åndenes makt om de kjenner noen som kan hjelpe deg? De kjenner miljøet og kanskje kan anbefale deg noen pålitelig å kontakte.

Anonymkode: a0837...392

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg skjønner du er sliten. Desto viktigere er det å handle raskt. Jeg synes det beste er å finne noen med evner som kan hjelpe deg bygge en beskyttelse rundt deg. Du kan jo spørre de synske som deltok i Åndenes makt om de kjenner noen som kan hjelpe deg? De kjenner miljøet og kanskje kan anbefale deg noen pålitelig å kontakte.

Anonymkode: a0837...392

Jeg har feks prøvd å skrive en e post til michael winger. Ingen svar, dessuten tar de betaling. Og da er jeg usikker på om jeg tror på de. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Conall skrev (53 minutter siden):

Jeg har feks prøvd å skrive en e post til michael winger. Ingen svar, dessuten tar de betaling. Og da er jeg usikker på om jeg tror på de. 

Du må finne noen med evner. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor hopper man til slike konklusjoner? 
Hjernen kan spille en slike puss. Oppriktig nysgjerrig. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tone83 skrev (58 minutter siden):

Hvorfor hopper man til slike konklusjoner? 
Hjernen kan spille en slike puss. Oppriktig nysgjerrig. 

Jeg tror på TS og jeg tror på overnaturlige ting.

Og så er jeg også klar over at det kan hende det er bare innbildning, og så tenker jeg; hva så om det er innbildning? Det kan hende det ikke er ekte, men om hjelpen er meditasjon eller noen som velsigner eller healer eller hva som helst som noen ser på som humbug og fjas og tant - hvis det hjelper så spiller det ingen rolle om det er ekte eller illusjon. For den personen som opplever det så er det jo ekte. Og om det da hjelper med f.eks den lyspyramiden jeg nevnte over her, eller meditasjon eller en person man tror på som healer eller kutter båndet til det man er redd for så gjør det ingenting. Så lenge det hjelper. 

Når det kommer til det alternative og betaling, TS, så må de som jobber med det også betale husleie/-lån, mat og strøm osv osv, så det er bare rimelig at de tar betaling for tjenestene sine. Det er jo en jobb for de som healer eller er synske eller hva som helst i den alternative verden, og alle andre får lønn for det de jobber med så det er ikke unaturlig at de også tar betalt. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Når det kommer til det alternative og betaling, TS, så må de som jobber med det også betale husleie/-lån, mat og strøm osv osv, så det er bare rimelig at de tar betaling for tjenestene sine. Det er jo en jobb for de som healer eller er synske eller hva som helst i den alternative verden, og alle andre får lønn for det de jobber med så det er ikke unaturlig at de også tar betalt. 

Word :smilyblomst:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Telepati er en ekte og virkelig ting, men fortsatt bare lek i forhold til Gud-realisjon, som er er det høyeste av det høyeste.

Telepati gjorde jeg med min dark-magick witch eks-kjæreste, lett 😉

Men overnaturlig opplevelse?

Jeg hadde den kvelden på lindeberg en av tidenes største og høyeste spirituelle og overnaturlig opplevelse opplevd i hele menneskehetens historie.

Det var det beste som har skjedd meg, etter realisasjonen av Gud.

Ja, de eksisterer...

🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (På 30.10.2022 den 16.36):

Kva er førstebokstav i fornamnet til denne mannen; TS?

Kan du sende meg en pm?❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Conall skrev (1 time siden):

Kan du sende meg en pm?❤️

Føler meg ikkje komfortabel. Noko spes du lurer på?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Føler meg ikkje komfortabel. Noko spes du lurer på?

Er du synsk? Kan du svare på hvorfor jeg blir plaget? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Conall skrev (På 30.10.2022 den 14.28):

Jeg opplever å ha telepatisk kontakt med en mann. Det jeg opplever er at hver gang jeg tenker på han kjenner jeg at det prikker i kroppen eller at noe tar på meg. Jeg kjenner nærværet til denne personen selv om vi ikke er i samme rom. På natta blir jeg vekt og tatt på seksuelt. 

Jeg vet at de fleste ikke tror på dette, men ønsker ikke  kommentarer fra de, da dette er et sårt tema for meg. Ønsker å finne ut om det er andre her som har lignende opplevelser? :) De som har erfaring eller lignede opplevelser kan godt sende meg en pm. 

Høres ut som du er obsessed / forelska i denne mannen, og at det er underbevisstheten din som prøver å fortelle deg det.

Anonymkode: 4af0c...f73

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...