AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #1 Skrevet 30. oktober 2022 Er amazon prime bra? Er det trygt? Ser man må legge inn bankkort info som betaling og kan ikke bruke paypal... Anonymkode: 08371...f13
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #2 Skrevet 30. oktober 2022 Hvorfor må jeg legge til adresse? Jeg skal ikke kjøpe noe fra amazon! Anonymkode: 08371...f13
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #3 Skrevet 30. oktober 2022 Ja det er trygt og grunnen til at du må oppgi adresse er fordi den må stemme med informasjonen på kortet ditt. Om det er bra og verdt pengene er en annen sak, jeg synes ikke innholdet er spesielt bra bortsett fra Clarkson's Farm og The Grand Tour. Anonymkode: 45afe...8f0
-jk- Skrevet 30. oktober 2022 #4 Skrevet 30. oktober 2022 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Ja det er trygt og grunnen til at du må oppgi adresse er fordi den må stemme med informasjonen på kortet ditt. Om det er bra og verdt pengene er en annen sak, jeg synes ikke innholdet er spesielt bra bortsett fra Clarkson's Farm og The Grand Tour. Anonymkode: 45afe...8f0 De har jo svært mange gode serier da. Prime er vel den strømmetjeneste jeg bruker desidert mest. The Peripheral, The Expanse, Bosch, Rings of Power, Reacher, Hanna, Paper Girls, Wheel of Time. For å nevne noen få. 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #5 Skrevet 30. oktober 2022 Amazon er trygt. Det kan du stole på. Anonymkode: 71c59...75f
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #6 Skrevet 30. oktober 2022 Prime er helt trygt. Det er en av de strømmetjenestene jeg skaffer meg hver gang jeg skal se noe spesifikt. Nå har jeg akkurat sagt det opp, fordi jeg var ferdig med å se Rings of Power. Anonymkode: c0fc1...2cb
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #7 Skrevet 30. oktober 2022 Min prime-konto ble hacket, og noen bestilte masse greier i mitt navn fra amazon. Det var vel strengt tatt ikke deres feil, men det var umulig å komme i kontakt med dem for å få ryddet opp, så jeg er ikke så fan lengre. Anonymkode: 06b1a...897
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå