Gjest Gjest Skrevet 4. desember 2005 #1 Skrevet 4. desember 2005 velger det navnet jeg har bestemt meg for, som er i den kongerekken, da blir jeg sinna altså! Er jo ikke noe kult å "oppkalle" etter prinsen
Armonia Skrevet 4. desember 2005 #2 Skrevet 4. desember 2005 Hva er navnet da? Hadde ikke synes det hadde vært så moro å "oppkalle" etter prinsen jeg heller
Lillesøster Skrevet 4. desember 2005 #3 Skrevet 4. desember 2005 I følge en ekspert skulle det bli Sverre Christian. Noe jeg ikke helt har tro på.
Gjest Gjest Skrevet 4. desember 2005 #4 Skrevet 4. desember 2005 I følge en ekspert skulle det bli Sverre Christian. Noe jeg ikke helt har tro på. ← jeg tipper det blir Olav Magnus. med kansje et navn til?
Gjest barne- og familiemedister Skrevet 4. desember 2005 #5 Skrevet 4. desember 2005 Jeg synes han bør hete Sven Olav; oppkalt etter både en bestefar og en oldefar. Lett å forkorte også.
Gjest Gjest Skrevet 4. desember 2005 #6 Skrevet 4. desember 2005 Sverre passer jo fint iom at M-Ms morfar også het det...
Gjest Catwoman Skrevet 4. desember 2005 #7 Skrevet 4. desember 2005 Jeg synes han bør hete Sven Olav; oppkalt etter både en bestefar og en oldefar. Lett å forkorte også. ← Tipper det blir noe med Olav. Eller Eirik. Og et navn til bak.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå