Gå til innhold

Tur til Maridalen, tips😎

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal på tur alene til Maridalen idag, men lurer på om man lett kan gå seg bort i skogen? Tenker også på andre småulykker som kan skje,  tlf som går tom for batteri,  fot som kan sette seg fast i gjørme osv.... blir litt små engstelig... er jo ikke alltid det er god nettverk ute i skogenp

Anonymkode: ce9eb...dd6

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Maridalen er vel som Karl Johan, gode stier og man bare følger etter de andre? I forhold til Vestlandet mener jeg...

Anonymkode: 256bb...29b

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg skal på tur alene til Maridalen idag, men lurer på om man lett kan gå seg bort i skogen? Tenker også på andre småulykker som kan skje,  tlf som går tom for batteri,  fot som kan sette seg fast i gjørme osv.... blir litt små engstelig... er jo ikke alltid det er god nettverk ute i skogenp

Det går helt fint. Det er gode stier, god dekning og trygt å vandre der :) 

Anonymkode: 2c873...042

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Så kult at du trosser dørstokkmila og går tur i Maridalen i dag :) Der er det superfint! 

Just do it, ikke tenk så masse. Og tenk så godt det er i kveld når du er kommet hjem igjen ❤️ 

Anonymkode: fda14...d40

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...