AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #1 Skrevet 30. oktober 2022 Jeg skal på tur alene til Maridalen idag, men lurer på om man lett kan gå seg bort i skogen? Tenker også på andre småulykker som kan skje, tlf som går tom for batteri, fot som kan sette seg fast i gjørme osv.... blir litt små engstelig... er jo ikke alltid det er god nettverk ute i skogenp Anonymkode: ce9eb...dd6 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #2 Skrevet 30. oktober 2022 Maridalen er vel som Karl Johan, gode stier og man bare følger etter de andre? I forhold til Vestlandet mener jeg... Anonymkode: 256bb...29b 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #3 Skrevet 30. oktober 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg skal på tur alene til Maridalen idag, men lurer på om man lett kan gå seg bort i skogen? Tenker også på andre småulykker som kan skje, tlf som går tom for batteri, fot som kan sette seg fast i gjørme osv.... blir litt små engstelig... er jo ikke alltid det er god nettverk ute i skogenp Anonymkode: ce9eb...dd6 Det går helt fint. Det er gode stier, god dekning og trygt å vandre der Anonymkode: 2c873...042 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #4 Skrevet 30. oktober 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg skal på tur alene til Maridalen idag, men lurer på om man lett kan gå seg bort i skogen? Tenker også på andre småulykker som kan skje, tlf som går tom for batteri, fot som kan sette seg fast i gjørme osv.... blir litt små engstelig... er jo ikke alltid det er god nettverk ute i skogenp Anonymkode: ce9eb...dd6 Så kult at du trosser dørstokkmila og går tur i Maridalen i dag Der er det superfint! Just do it, ikke tenk så masse. Og tenk så godt det er i kveld når du er kommet hjem igjen ❤️ Anonymkode: fda14...d40
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå