Gå til innhold

Er det mulig å senke høyden på sko med hæler

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har funnet drømmeskoene mine, men hælen er dessverre litt for høy for meg da jeg allerede er ganske høy fra før av:( Lurer på om noen vet om det er mulig å senke hælen med 3-4 cm? de er på 8cm

Anonymkode: 2c81f...c48

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. 

Anonymkode: c08eb...763

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei. 

Sko maker har vell mulighet til å gjøre det?

Skrevet

Ville forhørt meg med en skomaker, men i utgangspunktet vil jeg si nei. Om du kutter hælen vil flaten foran bli skeiv i forhold til bakken.

Anonymkode: 7bfd5...6ea

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva skal man gjøre fremme på skoene da? Fjerne hele sålen? Det sier seg selv at dette ikke går. 

• Liker 3
Skrevet

Nei, da vil den tippe oppover foran...om du senker den bak. Enkelt forklart.

Hilsen Skomaker Andersen.

Anonymkode: 1798e...d65

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Nei skoen blir jo helt ødelagt å umulig å gå med da?

Anonymkode: e1188...6bc

Skrevet

Jeg tviler på at noen vil legge merke til om du er +/- 3-4 cm høy så jeg ville bare kjøpt skoene.

Anonymkode: 9e916...362

• Liker 2
Gjest Loublover
Skrevet

Jo høyere hælene er jo finere er de, så skjønner ikke hvorfor du skal kutte de ned? (Hvis du ikke klarer å gå med så høye så kjøp noen lavere)

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg har funnet drømmeskoene mine, men hælen er dessverre litt for høy for meg da jeg allerede er ganske høy fra før av:( Lurer på om noen vet om det er mulig å senke hælen med 3-4 cm? de er på 8cm

Du må nok finne deg noen andre drømmesko med litt lavere hæl. Det er sikkert ikke så vanskelig :) 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg ville bare kjøpt dem. Tror ingen vil legge merke til at du er 3-4 cm høyere enn du selv ønsker. Hvis du f.eks er 170 vil ingen legge merke til om du blir 174 eller 177/178 med skoene. 

• Liker 1
Skrevet

Høye kvinner er sexy.

Ei høyden din og gå stolt

Anonymkode: b76ef...f35

• Liker 2
Skrevet
jukkapalme skrev (1 time siden):

Jeg ville bare kjøpt dem. Tror ingen vil legge merke til at du er 3-4 cm høyere enn du selv ønsker. Hvis du f.eks er 170 vil ingen legge merke til om du blir 174 eller 177/178 med skoene. 

Men er man 178 fra før utgjør faktisk både 4 og 8 cm ganske mye 😄 

Anonymkode: 87122...b7b

Skrevet (endret)

Det er fult mulig å senke høye hæler, men 3-4 cm blir nok litt mye, jeg har et par med lekre Jimmi choo som jeg fikk senket 3 cm hos en skomaker, ser ikke at det er gjort noe med hælene.

Endret av Jentegutt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...