Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboer sier datra hans får besøk av en venninne her etterpå. Hele huset ser ut som et kaos, da verken han eller barna hans gidder rydde etter seg på noen som helst måte. Jeg sier «åja, da syns jeg vi må rydde litt her først»

Det hele ender med at han blir dritsur og mener at han har gjort nok husarbeid i dag da han har laget frokost til seg selv og sine barn, og ryddet litt på kjøkkenet ( satt inn i og skrudd på oppvaskmaskinen), og «holdt på med barna» - dvs spille dataspill med minstemann

Jeg er vel ikke urimelig som syns han reagerer tåpelig?? Ekstremt lei bare

Anonymkode: c140e...042

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde nok også blitt lei. Du er vel neppe hushjelpen i huset? Syns det er leit at folk må leve sånn, at fordelingen blir skjev.

Har det alltid vært slik? For i såfall har du på en måte lagt opp til et slikt liv selv. 💖

Anonymkode: 8d622...d5a

Skrevet

Da lar du være å rydde. Gå heller ut en tur, ta med deg en venninne på kafe el.l

Anonymkode: 559ab...e4e

• Liker 1
Skrevet

Be han om å bli voksen. 
Med mindre han har en god grunn som gjør at han ikke kan rydde, da tenker jeg om han er syk og pga det blir hindret i å rydde - er han bare lat får han vokse opp. 

Har det alltid vært slik? Du er tøff som holder ut med det i så fall.

Skrevet

Hvorfor skal "vi" rydde? Hvis de ikke vil rydde opp etter seg, så får det bare være rotete når gjesten til datteren kommer. Ikke lag mat til de heller. Lag deg et speilegg m/tilbehør om du blir sulten. Etterlyser han mat, så si at du har gjort nok husarbeide i dag

Anonymkode: fa01d...bed

Skrevet

Høres ut som beskrivelsen av meg 🙂 er ungkar da 🙂 

Skrevet

Dette dreier seg om å ha en felles standard for ryddighet og renhold i forholdet, fordele oppgaver og holde standarden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...