AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #1 Skrevet 30. oktober 2022 Hei hei Jeg er akkurat 7 uker på vei i dag. I går startet det litt blødninger. Det startet under sex, og jeg blødde litt i et par timer. Ikke veldig mye, men nok til at papiret ble ganske rødt og litt rant i do. Brukte bind i natt, men ingenting kom i bindet. Det har gitt seg i løpet av dagen i dag (håper jeg..). Har veldig lyst på ultralyd for å sjekke at alt er bra, tror ikke jeg klarer å slappe av før jeg vet det. Eventuelt vite det om ting går feil vei nå. Jeg har hatt en missed abortion før for mange år siden. Så jeg har egentlig to spørsmål: - Har noen lignende erfaringer hvor det gikk bra med babyen? - Bør jeg ringe legekontoret mitt i morgen? Er det mulighet å få en ultralyd kjapt gjennom helsevesenet? Eller skal jeg bare bestille en privat time i morgen? Jeg setter pris på alle erfaringer og råd! Takk Anonymkode: c75a6...048
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #2 Skrevet 30. oktober 2022 Det er mest sannsynlig blødning fra slimhinnene etter sex. Usikker på om helsevesenet gir deg ul så tidlig, man kan jo ikke gjøre noe. Jeg hadde bare gått direkte privat. Anonymkode: 6fb16...442 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #3 Skrevet 30. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei hei Jeg er akkurat 7 uker på vei i dag. I går startet det litt blødninger. Det startet under sex, og jeg blødde litt i et par timer. Ikke veldig mye, men nok til at papiret ble ganske rødt og litt rant i do. Brukte bind i natt, men ingenting kom i bindet. Det har gitt seg i løpet av dagen i dag (håper jeg..). Har veldig lyst på ultralyd for å sjekke at alt er bra, tror ikke jeg klarer å slappe av før jeg vet det. Eventuelt vite det om ting går feil vei nå. Jeg har hatt en missed abortion før for mange år siden. Så jeg har egentlig to spørsmål: - Har noen lignende erfaringer hvor det gikk bra med babyen? - Bør jeg ringe legekontoret mitt i morgen? Er det mulighet å få en ultralyd kjapt gjennom helsevesenet? Eller skal jeg bare bestille en privat time i morgen? Jeg setter pris på alle erfaringer og råd! Takk Anonymkode: c75a6...048 Ja, hele doen var full i blod, (sorry😂)i uke 7. fikk helt panikk. Fikk ultralyd samme dag og alt var fint, men jeg er så heldig med legen min som fikset det samme dag! ❤️ så vet ikke hvor enkelt det er å få en time gjennom helsevesenet.. hørt om mange som må gå privat når de ikke er så langt på vei.. hadde ringt om jeg var deg, så slipper du å gå rundt å være redd! Anonymkode: a1b9d...db7 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #4 Skrevet 30. oktober 2022 Veldig vanlig å blø etter sex fordi slimhinnene i skjeden er skjøre. Det er ikke farlig, fosteret ligger godt beskyttet inne i livmoren. Tviler på at du får henvisning til UL offentlig, men spander deg en privat en om du trenger å se at alt er bra. (Plot twist: innvendig UL kan gi akkurat samme type blødninger som det du beskriver, av samme grunn. 😅) Anonymkode: eabbc...846 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #5 Skrevet 30. oktober 2022 Takk skal dere ha:) Ting føles mye bedre ut i løpet av dagen, men har bestilt en privat ultralyd i morgen. Anonymkode: c75a6...048 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #7 Skrevet 1. november 2022 Det gikk helt supert. Alt så bra ut på ultralyd og fikk høre hjertelyd ❤️ Fikk også vite at jeg var kommet 8 uker på vei, ikke 7 som jeg trodde. Mest sannsynlig var det bare slimhinnene som blødde litt. Så det var en kjempelettelse for oss begge 😀 Anonymkode: c75a6...048 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå