Gå til innhold

Fjerne røyklukt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mamma bruker eddik, men det har jeg ikke. Bortsett fra ivrig lufting - men det blir så jævla kaldt, hva kan jeg bruke? Er det noen lurt som kan finnes i kjøkkenskapene f.eks?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får kjøpt en dings på Rimi som du plugger i kontakten og vips er all lukt borte.

I alle fall virker dette f.eks. etter et party (i en kåk der det ikke røykes fast), i følge en venninne. Aner ikke om den fjerner røyklukt i et røykehjem.

Skrevet

Ja, men eddik får jeg også kjøpt på Rimi ;)

Takk for tips, men jeg tenkte mer på ting det kan tenkes jeg har i huset her og nå... Kan jeg sette ut noen skåler med Klorin f.eks? Eller vil det lukte "sterilsentral" her da?

Skrevet
Ja, men eddik får jeg også kjøpt på Rimi ;)

Takk for tips, men jeg tenkte mer på ting det kan tenkes jeg har i huset her og nå... Kan jeg sette ut noen skåler med Klorin f.eks? Eller vil det lukte "sterilsentral" her da?

Ja klorin lukter. Husj, av gårde til Rimi med deg! :erter:

Skrevet

Om du røyker fast i hset ditt, så får du ikke bort røyken. Noe fjernes ved lufting,men de som ikke røyker kjenner røyklukten uansett.

verste du gjør ved røyking er å ha det åpent til lufting, da lukter det iallefall dritt.

Skal du ha den vekk for godt? eller bare for i dag?

For godt: vask alt, mal hele kåken.

Skrevet

Vistnok så skal skåler med grønnsåpevann (strek blanding) evt. melk gjøre samme nytten som eddik.

Vi gjorde dette der jeg bodde før, men jeg husker egentlig ikke om det hjalp noe særlig. Men hun ene jeg bodde med hevdet hvertfall det. Du kan jo prøve ;)

Gjest Catwoman
Skrevet

Salmiakk. Det har jeg brukt mange ganger, og det funker som bare det.

Skrevet

Var i lunsj hos mor og far i dag, da sa en venninne av mor at hun bruker grønnsåpe og varmt vann, det funker visst fortere enn eddik...

Jeg røyker ikke fast her, for jeg har ikke BEGYNT igjen, jeg røyker bare sånn helt MIDLERTIDIG... :Nikke:

Jeg orker bare ikke å gå ut, men jeg må jo få bort lukten sånn litt... Har skyldt på at jeg lot en venninne røyke inne på fredag ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...