Gjest Kan Skrevet 4. desember 2005 #1 Skrevet 4. desember 2005 Heisann! Hva koster Bare Minerals foundation i Norge hos hudpleier? Hvor lenge varer den om man bruker den nesten hver dag?
Gjest Gjest Skrevet 4. desember 2005 #2 Skrevet 4. desember 2005 den koster 405 kroner også må du regne med åkjøpe sånn kost i tillegg. den koster nesten 300 kroner. de har det i bogstadveien. jeg får det billigere gjennom skolen, men anbefaler at du kjøper det gjennom ineternett. www.hqhair.com for eksempel. mye billigere. de varer ca 1 år pm du bruker den hver dag. har jeg hørt.
Gjest Gjest Skrevet 4. desember 2005 #3 Skrevet 4. desember 2005 Du må handle på essentialdayspa .Slik start kit.
Gjest Tigerjente Skrevet 4. desember 2005 #4 Skrevet 4. desember 2005 (endret) som sagt over, de er dyre, og det anbefalles å kjøpe kost fra de også, slik at det passer. I virkeligheten kan man bruke alle mulige slags koster, de bare sier at den er bra for å få mer penger. Det du må huske på hvis du kjøper fra utlandet er toll. Blir pakken stoppet i tollen og verdien er på over 200 kr, må du betale toll på både pakkeverdien og frakten. Og i tillegg er det lurt å besøke en hudpleier, å få en forklaring på hvordan den legges, og hvilken farge du bør ha. det gjør de som oftest gratis. En veninne av meg bruker den, og den varer i ca 2 mnd hos henne, og hun bruker hver dag. Hun er ganske fet i huden, og den gjør underverker for henne. Huden har blitt mye bedre etter at hun begynte med det, i tillegg skjuler det masse. Endret 4. desember 2005 av Tigerjente
Scheherazade Skrevet 4. desember 2005 #5 Skrevet 4. desember 2005 2 måneder bare? Det var ganske kort tid, godt mulig, men tror det er mer vanlig med slik som Gjest sier, ett år. Selv har jeg hatt min i 9 måneder, og det er ganske mye igjen fortsatt. Og bruker den hver dag. Selv om man får moms og gebyr på pakken fra utlandet, lønner det seg likevel. Synes BE er ganske overpriset i Norge, og spesielt dersom man kjøper slike starterkit får man mye for pengene.
Gjest Gjest Skrevet 4. desember 2005 #6 Skrevet 4. desember 2005 Er aldri blitt stoppa på essentialdayspa.Har kjøpt mange pakker der.
Saeria Skrevet 5. desember 2005 #7 Skrevet 5. desember 2005 Eller du kan kjøpe på www.colorfulsprinkles.com Der kan du også kjøpe mindre "prøver", sånn at du kan teste ut f.eks.to farger.
Gjest gjest1 Skrevet 5. desember 2005 #8 Skrevet 5. desember 2005 Jeg er så teit at jeg må spørre hva dette produktet er. Er det en (u)vanlig fundation...?
Gjest Tigerjente Skrevet 9. desember 2005 #9 Skrevet 9. desember 2005 Jeg er så teit at jeg må spørre hva dette produktet er. Er det en (u)vanlig fundation...? ← Tja. nei ikke egentlig.Den Er i pudderformat, men blir som foundation når du tar den på. Den hjelper veldig på fet og uren hud, iom at den ikke tetter til porene slik vanlige foundations gjør. Og ang tid den varer, det er bare min veninne som har fortalt at den varer såpass kort, jeg vet ikke mer enn at jeg er med henne på wahWah og handler ny i ny og ne.
Saeria Skrevet 10. desember 2005 #10 Skrevet 10. desember 2005 Og så er det laget av naturlige mineraler. Det inneholder ikke kunstige ting. Skal shoppe bare minerals etter jul. På nett, selvfølgelig.
Gjest Gjest Skrevet 10. desember 2005 #11 Skrevet 10. desember 2005 Du Saeria ..Har du handla på Colorfulsprinkles?
Saeria Skrevet 10. desember 2005 #12 Skrevet 10. desember 2005 (endret) Har ikke handla der enda nei. Skal etter jul, når jeg har penger. Vet om mange som har handla der (amerikanere) og de er veldig fornøyde. Hun tar kun US Postal Service sine priser for frakt også + litt for innpakkinga selvfølgelig. Ergo er ikke portoen særlig dyr. Endret 10. desember 2005 av Saeria
Gjest Gjest Skrevet 10. desember 2005 #13 Skrevet 10. desember 2005 Men ser at du ikke kan putte ting i handlekurv.. Må du sende e-mail med bestilling+ kortnr? Er det sikkert?
Saeria Skrevet 10. desember 2005 #14 Skrevet 10. desember 2005 Du sender henne en mail og får shippingkostnaden. Varene du skal ha putter du i "handlekurven" når du trykker order. Nederst til venstre under searchboksen er det en View order/checkout link. Der er handlekurven! Du kan betale med: PayPal, kredittkort, Cashier's Checks og Money Orders. Hun har egen butikk på eBay også. Så langt har hun over 12000 positive tilbakemeldinger det siste året, ingen negative, og hun er power seller. Du har all grunn til å kunne stole på henne. Jeg har hvertfall ingen problemer med det.
Gjest Gjest_Deli_* Skrevet 11. desember 2005 #15 Skrevet 11. desember 2005 Eg vil anbefale pure luxe (www.pureluxecosmetics.com). Veldig, veldig billig, skulle nesten tru det er tull og dårleg kvalitet. Men det er superbra!! Eg brukar foundationen baby face (som svarar til 1.2 i I.d./BE). Bestilte samples (altså prøver), og dei varar og varar. Hugsar ikkje prisen, men det er ein brøkdel av det BE kostar! Prøv også Eraser, kjempefin å ha rundt augenen før du har på foundation. Har nå bestilt frå Mad minerals og cory også. Fått heilt dilla!!
Saeria Skrevet 11. desember 2005 #16 Skrevet 11. desember 2005 Tusen takk for tips Deli. Alltid gøy å vite om steder hvor man kan få tak i mineral make up. :-D
Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2005 #17 Skrevet 11. desember 2005 Nå har jeg bestillt på colorfulsprinkles .. Måtte sende e mail for det gikk ikke ann å sende utenlands på den vanlige måten. Masse prøver på Glimmer.. 150 KR FOR md FORMULATIONS ØYENKREM/GELE PADS. De koster jo ca 700kr hjemme. bare mineral eye remover ,den er super 95 kr. Ba de skrive ned verdien utenpå pakken ,så nå får vi vente i spenning.
Gjest Gjest_Deli_* Skrevet 11. desember 2005 #19 Skrevet 11. desember 2005 Eg shoppa masse stæsj i går. Maaange samples på diverse mmu (mineral makeup). Mad minerals verkar som ei bra nettside for oss som ikkje bur i USA. Eg bad dei skrive ned verdien på pakka, og i dag hadde eg fått ein mail der ho spurte om det var greitt at det stod "gift" og 5 dollar. Supert svara eg!! Altså, det er berre å gå i gang! Mange sier mykje bra om mad minerals. Men eg er enda meir spent på merket Cory. Uansett, eg skal aldri meir kjøpe den rådyre I.d.
Gjest Gjest Skrevet 12. desember 2005 #20 Skrevet 12. desember 2005 Stemmer det at det passer best for fet/uren hud? Har selv tørr hud, så da er det kanskje ikke noe for meg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå