Rakel Skrevet 30. oktober 2022 #1 Skrevet 30. oktober 2022 Vi holder på å male trappeoppgang som er gulnet eiketrapp. Jeg ønsket å beise lys beis så treverket viste gjennom og ha lite teppe på, men forsto det var krevende og ville gi dårlig resultat. Tenkte å male hvitt, men hørte at alt støv og hår ville vise da. Tenker nå på grått, men er litt rådvill. Finner ikke så mye gjennom google, alt virker bra der... Er det noen som har tips til farge eller metode på trappetrinnene? Rekkverket og lister er klassisk hvit.
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #2 Skrevet 30. oktober 2022 Pusse/slipe trappen og så bruke Herdins lakkbeis eller Liberon spritbeis? Anonymkode: a3ff4...222
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #3 Skrevet 30. oktober 2022 Du må jo velge med utgangspunkt i gulv ig andre farger i boligen. Anonymkode: bb353...74d 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #4 Skrevet 31. oktober 2022 Jeg malte i valmuefrø og støv syns veldig lite 😊 Et av mine mål 🙊 Anonymkode: 0554f...c17
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #5 Skrevet 31. oktober 2022 Vi malte trappa i Diskret. Veldig fornøyd! Vi har også klassisk hvit mot trappa. Men som andre sier, du må ta hensyn til hvilke andre farger dere har i rommet (ikke bare listene). Jotuns fargeblogg gir personlige fargeråd! Anonymkode: 9ce64...34f
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #6 Skrevet 31. oktober 2022 Jeg ville forresten IKKE malt trappa hvit, nei. Det vil bli et mareritt med at alt støv vises. Med diskret skal det en god del til før støvet vises! 🤣 #tested Anonymkode: 9ce64...34f
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #8 Skrevet 1. november 2022 On 10/30/2022 at 10:26 AM, Rakel said: Vi holder på å male trappeoppgang som er gulnet eiketrapp. Jeg ønsket å beise lys beis så treverket viste gjennom og ha lite teppe på, men forsto det var krevende og ville gi dårlig resultat. Tenkte å male hvitt, men hørte at alt støv og hår ville vise da. Tenker nå på grått, men er litt rådvill. Finner ikke så mye gjennom google, alt virker bra der... Er det noen som har tips til farge eller metode på trappetrinnene? Rekkverket og lister er klassisk hvit. Vi har gammel furutrapp fra 70tallet. Pusset lett over og malte grå. Veldig fornøyd og fort gjort! Gråfargen vi brukte var matrix, vanlig gulvmaling. Anonymkode: 4a86a...7ae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå