AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #1 Skrevet 30. oktober 2022 Hei! 💛 Har flere opplevd at partneren har fått nedsatt sexlyst når du har vært gravid? Han sier at jeg ser bra ut, det har INGENTING med utseende mitt å gjøre. Det har med det faktum at det vokser hans og mitt barn inni meg og da føles det rart/feil å ha samleie. Jeg er ekstremt sensitiv og følsom nå når jeg er gravid så jeg tar det veldig personlig. Jeg har fortsatt sexlyst nå når jeg et gravid, det har aldri vært borte. Han kjærtegner meg ellers.. Koser på meg og er helt lik seg selv som før jeg ble gravid. Flere som har opplevd at mannen/kjæresten har mistet sexlysten da du var gravid? Anonymkode: f0dd2...7d0
Tarzani Skrevet 30. oktober 2022 #2 Skrevet 30. oktober 2022 Dette er det mange som opplever! Prøv å ikke ta det personlig. Dette har med hans ønske om å ta vare på barnet i magen❤️
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #3 Skrevet 30. oktober 2022 Det er ganske vanlig. Det er ofte den irrasjonelle følelsen av at han stanger babyen i hodet med penisen når dere holder på. Eller en mer generell følelse av at baby og sex ikke hører sammen, på en måte. Min også var slik. Men det var ikke lysten på sex generelt som minsket, det var det at vaginalt samleie føltes feil, ref. følelsen av å stange babyen i hodet. Jeg tipper at han ikke hadde hatt det samme problemet hvis analsex var et alternativ til vaginalsex. (Noe det ikke var siden jeg ikke liker det.) Så fort renselsen nærmet seg slutten, var han som en hingst i brunst. (Eller er det hoppene som er i brunst, mens hingsten er noe annet? Uansett, han var veldig klar.😆) Jeg vet at det å bli avvist sånn kan føles vanskelig. Prøv likevel å tro på ham når han sier at det har med babyen inni magen å gjøre. 🥰 Sannsynligvis er rollene byttet om når babyen er født. 🤭 Anonymkode: 08877...a68
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå