AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #1 Skrevet 30. oktober 2022 Hvem av de er drittsekken her? Hun eller han? Anonymkode: 0ea75...0be
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #2 Skrevet 30. oktober 2022 Den som filmer og legger ut for klikk Anonymkode: e71ab...148 4
Gjest Athena Catalina Skrevet 30. oktober 2022 #3 Skrevet 30. oktober 2022 (endret) . Endret 30. oktober 2022 av Athena Catalina
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #4 Skrevet 30. oktober 2022 Athena Catalina skrev (5 minutter siden): Alle tre, mannen, dama og den som filmer. Hvorfor er han en drittsekk? Hvorfor er hun en drittsekk? Hvorfor er de som filmer drittsekker? Anonymkode: 0ea75...0be
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #5 Skrevet 30. oktober 2022 Det er jo skuespill, men dama er mest drittsekk som spør et slikt spørsmål i utgangspunktet. Han kunne sikkert svart mer diplomatisk men det er en annen sak. Anonymkode: c9de5...453
Gjest vilkåret Skrevet 30. oktober 2022 #6 Skrevet 30. oktober 2022 (endret) Greit å spørre, greit å si nei. Ikke greit å hisse seg opp når andre har andre meninger enn seg selv. (Logikken til mannen er tåpelig, men det spiller ingen rolle. Det er fortsatt ok å si nei) Endret 30. oktober 2022 av vilkåret
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #7 Skrevet 30. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er jo skuespill, men dama er mest drittsekk som spør et slikt spørsmål i utgangspunktet. Han kunne sikkert svart mer diplomatisk men det er en annen sak. Anonymkode: c9de5...453 Så det å spørre en fremmed om en tjeneste er galt? Anonymkode: 0ea75...0be
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #8 Skrevet 30. oktober 2022 Ingen av dem. Hun spør, han sier nei. Ingen av delene er drittsekkoppførsel. Anonymkode: b3664...e4c 3 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #9 Skrevet 30. oktober 2022 Ingen. Han svarte frekkere enn han burde. Hun dyttet mer dårlig samvittighet på han enn nødvendig. Ok å spørre. Men tål å få et nei også. Anonymkode: 3e0f4...e35 2
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #10 Skrevet 30. oktober 2022 Nå er jo dette skuespill men det er hun som er frekk, kan være at han har betalt ekstra for vindusplass og hvis denne kvinnen ikke har betalt ekstra for at datteren kan sitte ved vinduet så har hun heller ingenting å sutre over. Jeg var borti en lignende situasjon på fly en gang, der var det en mor som spurte om sønnen hennes kunne bytte plass med meg så han fikk se ut. Problemet var at denne moren lot avkommet sitte å velte ned store mengder vann og brus, det resulterte selvfølgelig at ungen måtte renne på dass mange ganger og jeg som prøvde å sove måtte flytte meg. Ga klar beskjed om at hvis han fortsatte sånn så kom jeg til sette meg ved vinduet igjen, men dette var en av disse mødrene som mener at resten av verden må innrette seg etter avkommets ønsker. Endte opp med at jeg flyttet meg tilbake til vindusplassen når ungen var på dass, ble selvfølgelig sutring og sure miner men jeg fikk i det minste sitte i ro og sove resten av turen. Anonymkode: 8f82b...1ab 2 2
exictence Skrevet 30. oktober 2022 #11 Skrevet 30. oktober 2022 Jeg hadde sikkert vært selvutslettende og svart ja til å flytte meg. Men jeg hadde syntes det var så dumt. Jeg elsker å ha vindusplass. Synes det var frekt å spørre om akkurat det. Ellers synes jeg selvfølgelig at det er ok å be om en tjeneste. vilkåret skrev (2 timer siden): Greit å spørre, greit å si nei. Ikke greit å hisse seg opp når andre har andre meninger enn seg selv. (Logikken til mannen er tåpelig, men det spiller ingen rolle. Det er fortsatt ok å si nei) Enig 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #12 Skrevet 30. oktober 2022 Ingen av dem er drittekker. Jeg synes det er helt ok at hun spør, og om det var meg, hadde jeg byttet, men egentlig er jeg litt enig med han også. Verden er faktisk ikke sånn. Nå lærer barnet at sånne som han finnes det mange av, og det er mye lærdom i det for så vidt. Ville tenkt at han egentlig er en ganske kynisk og empatiløs fyr - kjip, men grei lærdom å få med seg. Anonymkode: e25b2...16e 1
Embla Othea Skrevet 30. oktober 2022 #13 Skrevet 30. oktober 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Den som filmer og legger ut for klikk Anonymkode: e71ab...148 Det er jo bare skuespill.
Embla Othea Skrevet 30. oktober 2022 #14 Skrevet 30. oktober 2022 Begge. Hun er frekk som spør, han er frekk som sier nei på en kynisk og empatiløs måte. 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #15 Skrevet 30. oktober 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Så det å spørre en fremmed om en tjeneste er galt? Anonymkode: 0ea75...0be Det kommer jo helt an på hva man spør om. Å spørre om å bare få plassen til noen andre som har en bedre plass er over grensen. Drittsekk var kanskje et hardt ord, men freidig er det. Anonymkode: c9de5...453 2
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #16 Skrevet 30. oktober 2022 Det er greit å spørre. Det er greit å si nei. Jeg hadde sagt nei selv, for jeg betaler alltid ekstra for vindusplass, men ikke kommet med det lange svaret hans. Men selv om det er unødvendig å si det, har han jo rett i det han sier. Det frekkeste er hennes «Are you for real, dude!?» Som om hun forventet at han skulle si ja og ikke nekte gullungen hennes å få plassen hans. Vil hun ha vindusplass til ungen sin får hun bestille det og betale for det. Så ja, det er frekt å forvente at andre skal gi fra seg en fordel, bare fordi noen spør pent, når de kunne ha betalt og sørget for å skaffe seg den fordelen selv. Anonymkode: ae1ba...323 2
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #17 Skrevet 30. oktober 2022 Athena Catalina skrev (3 timer siden): . Du svarte ikke på spørsmålet mitt, du endret bare svarte ditt. Anonymkode: 0ea75...0be
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå