Gå til innhold

Er så glad i jula, men er ensom. Flere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forståelig nok er det mange der ute som hater jula fordi det er dårlige minner osv. Ensomhet osv. 

Jeg er ikke sånn. Jeg er ensom men elsker jula. Drar på arrangement på julaften når det er (ikke under corona) men ellers vært mye hjemme helt alene i julepyntet hus

Lurer på om det er andre som har det likt og som har lyst til å dele juletiden med andre? Bare det å snakke med noen på snap, avtale å se på julefilmer sammen osv hadde vært koselig for meg. Er det noen rundt området jeg bor så kunne vi funnet på noe koselig sammen ❤️❤️ noen som er med? Snart jul folkens 😊😊🎄🎅

Anonymkode: 402a9...2e5

• Hjerte 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har familie rundt meg, tre stk og alle er voksne, men de er ikke så engasjerte i jula som meg. Julefilmer, juleverksted og slik er ikke deres greie. Så ja ; skulle gjerne hatt noen og delt det med. Men regner med ts er på andre siden av landet  . 

Vanskelig å finne noen for alle , hvertfall de fleste , er familiefolk som kun ser sin egen lille krets. Bare å hatt noen å bake pepperkaker med hadde vært gøy, for det er gøy for voksne og det men ikke så gøy helt aleine. 

Anonymkode: a00f9...972

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Forståelig nok er det mange der ute som hater jula fordi det er dårlige minner osv. Ensomhet osv. 

Jeg er ikke sånn. Jeg er ensom men elsker jula. Drar på arrangement på julaften når det er (ikke under corona) men ellers vært mye hjemme helt alene i julepyntet hus

Lurer på om det er andre som har det likt og som har lyst til å dele juletiden med andre? Bare det å snakke med noen på snap, avtale å se på julefilmer sammen osv hadde vært koselig for meg. Er det noen rundt området jeg bor så kunne vi funnet på noe koselig sammen ❤️❤️ noen som er med? Snart jul folkens 😊😊🎄🎅

Send meg en meling ❤️🎄

Anonymkode: 4c683...79a

• Hjerte 1
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Send meg en meling ❤️🎄

Anonymkode: 4c683...79a

Skulle ikke være anonym da kan du ikke sende meling 😂

Skrevet

Jeg er veldig ensom i julen. Blir gjerne med på en gruppechat, eller kanskje møtes en dag i julen. Er det flere i samme situasjon som befinner seg i Oslo? Kvinne i 30-årene.

Anonymkode: 3bd5b...062

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg er selv veldig glad i julen men blir ekstra ensom i år. Ble nylig slutt med samboer og veldig nær familie er alvorlig syk. Har alltid vært en liten familie men det vil føles ekstra tomt og annerledes i år. Men jeg har en sånn ordentlig godhet og kjærlighetsfølelse til jula likevel, den blir i grunn bare sterkere med alderen. Det er litt fint 🎅

Anonymkode: 4a95e...851

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 30.10.2022 den 10.06):

Den beste jula får jeg når jeg er alene. Men så føler jeg ikke på ensomhet, selv om jeg er "ensom", og trives veldig godt i mitt eget selskap. Jeg koser meg aller mest før jul for meg selv, med full jul i hus. Er sosial når jeg "må" i julen, men foretrekker aller mest å bare kose meg hjemme. :) 

I fjor var det sosiale programmet så fullpakket med styr og folk i julen av familien at jeg håpte litt på å få covid-19 (mild variant selvsagt), slik at jeg slapp å delta. 😄 Men ikke si det til noen, for da høres jeg bare gal ut ;) 

Er gjerne med på en felleskveld eller to inn mot jul der vi gjør det samme, og kan tenke på at vi er flere selv om vi er alene. 👍

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...