Gå til innhold

dating og friends with benefits?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er 31 år gammel kvinne som har datet nå i nesten tre år. finner bare ikke den rette. enten for gammel,  tjener ikke nok, har annet yrke enn jeg foretrekker, for stille, for sky og lista går lenger.

i det jeg dater har jeg en veldig god venn av meg. kjent han siden vi var ungdommer. har selvfølgelig hatt han ved med side lenge, hadde også behov for nærhet så vi har ligget par ganger også. har vurdert om han kunne være noe for meg.

nå i det siste hadde vi en samtale for han mente at det var feil at vi ligger når jeg dater andre og at han vil slutte med det. han anbefalte meg å gå inn i forhold og at det var noe galt med meg og ikke de mennene jeg dater.

han tok ikke opp om vi skulle bli sammen?

skal jeg ta det opp at jeg vil gjerne bli sammen med han?, er det mulig han har allerede dame? har alltid fått inntrykk at han er singel. men man vet jo aldri?

Anonymkode: 29542...6aa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skriv en kort og konsis punktliste med alle kriteriene en mann må ha for at du kan gå inn i ett forhold med han, også skal jeg forteller deg om du er realistisk eller ikke

*

*

osv

Anonymkode: 8a8f8...1d3

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Skriv en kort og konsis punktliste med alle kriteriene en mann må ha for at du kan gå inn i ett forhold med han, også skal jeg forteller deg om du er realistisk eller ikke

*

*

osv

- får meg til å le

- gjerne yngre (25-28) åpen også for 21-22

- en ok yre som for eksempel i rettsvitenskap og jus, politiker kan også vurdere noen i finans

- lite kroppsfett helst med medium muskler.

- Norsk

bare det sånn basic. er ikke kravstor. kanskje jeg burde bli det?

Gjest Automagisk
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

- får meg til å le

- en ok yre som for eksempel i rettsvitenskap og jus, politiker kan også vurdere noen i finans

- Norsk

🙈😂😂...Tror du på dette våset selv? Enten troller du ellers har du aldri vært forelsket eller kjent kjærlighet til noen...Det eneste punktet som vil være på den listen når du finner mannen din er kjemi...hva du føler inni deg..

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

- får meg til å le

- Norsk

Om dette er ekte, hahhahah jeg må le av deg. 21-22 åringer? Ser de ikke på de som barn? Jeg er yngre enn deg og gjør det. Dater en på 28 nå

Du ER kravstor

Anonymkode: 92128...5ae

• Liker 1
Skrevet

Imponerende at du har yrke på lista over krav til en mann. Skulle tro det var viktigere at han var snill med deg enn at han var jurist.

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker said:

- får meg til å le

- Norsk

Nå vet jeg ikke helt hva kort du selv spiller med, men basert på at du vil ha en kompetent fyr, og at rettskrivingen din er som den er, så tror jeg du sikter for høyt. 

Dessuten syntes jeg du bør revurdere hva som er et "ok"-yrke hvis du tenker at det inkluderer politiker.

Skrevet

For deg er stamtavla til hunden du skal kjøpe deg viktigst. Slutt å være så kravstor på uvesentlige ting som yrke og ytre🙄 

Anonymkode: 232f2...49f

Skrevet (endret)

Du framstår som totalt overfladisk, ts. De ‘beste’ mennene vil nok bli skremt bort når de forstår hva du er ute etter, og da sitter du igjen med de som du føler ikke er gode nok for deg. Gode livspartnere ønsker å finne seg noen med et stort hjerte og åpent sinn. Det du ønsker er fasade. 

Endret av Tarzani
  • Liker 1
Skrevet

Jus, politikk eller finans, ja – hvorfor ikke gjøre det enklere, og si at du søker en psykopat?

Anonymkode: 251e2...592

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

er 31 år gammel kvinne som har datet nå i nesten tre år. finner bare ikke den rette. enten for gammel,  tjener ikke nok, har annet yrke enn jeg foretrekker

Herregud.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

- får meg til å le

- Norsk

Ok, vi vet hva denne tråden er.

image.png.d2a90f5be3124a78aaeee5c85033c0b6.png

• Liker 1
Skrevet

Skjønner godt at det er frustrerende å ikke finne noen når du faktisk ønsker det. Det er også fair å ha en kravliste og være åpen om den.

Jeg sitter bare igjen med følelsen av at det må være noe mer. Jeg snakker selvfølgelig om følelser og forelskelse. Kompisen din (og alle andre menn) fortjener ei dame som er forelsket i ham, og setter pris på ham ut over at han er jurist/finansmann/politiker.

Derfor håper jeg, hvis du prater med ham, at du er ærlig om at det er en rent rasjonell vurdering som ligger bak, og ikke at du plutselig er blitt dødsforelsket. 

Skrevet

Du kjenner ikke denne vennen veldig godt, hvis han har hemmelig dame.

Jeg er heller ikke kravstor. Ønsker meg bare en slank og sexy dame, og så må hun være astronaut. 

Anonymkode: b9053...c5c

Skrevet

Når han ber deg bli sammen med andre menn så er han ikke interessert i å bli sammen med deg selv 

Anonymkode: adab8...297

Skrevet

TROLL

Anonymkode: be602...b26

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Du kjenner ikke denne vennen veldig godt, hvis han har hemmelig dame.

Jeg er heller ikke kravstor. Ønsker meg bare en slank og sexy dame, og så må hun være astronaut. 

Anonymkode: b9053...c5c

ja minst ett opphold på romstasjonen må det bare være ellers er det helt uinteressant. 

Anonymkode: fd58f...3d9

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 30.10.2022 den 9.30):

er 31 år gammel kvinne som har datet nå i nesten tre år. finner bare ikke den rette. enten for gammel,  tjener ikke nok, har annet yrke enn jeg foretrekker, for stille, for sky og lista går lenger.

i det jeg dater har jeg en veldig god venn av meg. kjent han siden vi var ungdommer. har selvfølgelig hatt han ved med side lenge, hadde også behov for nærhet så vi har ligget par ganger også. har vurdert om han kunne være noe for meg.

nå i det siste hadde vi en samtale for han mente at det var feil at vi ligger når jeg dater andre og at han vil slutte med det. han anbefalte meg å gå inn i forhold og at det var noe galt med meg og ikke de mennene jeg dater.

han tok ikke opp om vi skulle bli sammen?

skal jeg ta det opp at jeg vil gjerne bli sammen med han?, er det mulig han har allerede dame? har alltid fått inntrykk at han er singel. men man vet jo aldri?

Er lista over krav realistisk ut fra hva du har å gi?

Anonymkode: 7d58d...5c3

Skrevet

Jeg synes det høres ut som han vil i et forhold med deg. Men han forstår at du ikke vil det, siden du dater andre. Sier du at du vil være kjæreste med ham, og ikke (selvfølgelig) date/ha noen andre, så kan det være han vil. Men mulig det er for sent nå, siden du har datet så mye andre mens du har holdt på med ham. Hm.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...