Konvall Skrevet 30. oktober 2022 #1 Del Skrevet 30. oktober 2022 Jeg får ikke lenger opp visning av når mine følgere er på insta. Det begynte med en følger som er min venn, jeg vet han ikke blokket meg. Vi har sjekket sammen, men finner ikke utav hvorfor det hendte. Noen uker senere har alle mine følgere forsvunnet med visning av pålogging....jeg vet at på min innstilling står visning på..... jeg har prøvd flere løsninger allerede....Jeg har automatisk oppdatering på min mobil. Jeg har slått av og på min mobil mange ganger. Ingenting hjelper. Jeg tenker på å laste inn Instagram påny og se om dette hjelper. Men jeg er så redd for å gjøre feil. Jeg vil ikke miste Instagram siden min. Kan noen her inne hjelpe meg trinn for trinn og skrive hvordan jeg gjør dette riktig🙏🙏ja, jeg er godt voksen og ikke teknisk av meg😅🙈kan noen hjelpe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anon01 Skrevet 31. oktober 2022 #2 Del Skrevet 31. oktober 2022 Du skriver ikke om du sitter på android telefon eller om du har iPhone Det er viktig at du vet brukernavnet ditt og passordet til Instagrammen din, før du avinstallerer appen. Informasjonen under er hentet fra instagram sine hjelpesider: https://help.instagram.com/370569449686414/?helpref=uf_share Om du har iPhone og iPad Trykk på og hold inne ikonet for Instagram-appen på startskjermen til det rister. Trykk på på appen for å slette den. Bildene og profilinformasjonen din blir lagret av Instagram. Gå til App Store, installer Instagram på nytt, og logg deretter inn med brukernavn og passord. Om du har Android-telefon eller nettbrett Gå til telefonens eller nettbrettets innstillinger og trykk på Apper. Trykk på Instagram. Trykk på Avinstaller. Gå til Google Play Store, installer Instagram på nytt, og logg deretter inn med brukernavn og passord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå