AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #1 Skrevet 30. oktober 2022 Jeg sliter sånn med å gjøre noe ferdig, har skjønt det er noe med oppveksten eller sånn å gjøre. Jeg har liksom ikke troa på at jeg kan få til eller bli ferdig. Det er litt på alle områder i livet, tror fordi jeg har hørt hele livet at det aldri kan bli bedre eller bra, men for å klare å leve med det bedre så har jeg noen ting hjemme som aldri blir ferdig, et strikkeprosjekt eller noe sånt, flere som har sånn eller er jeg bare så gal? Anonymkode: 6f0cb...20a 1
Bålkaffe Skrevet 30. oktober 2022 #2 Skrevet 30. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg sliter sånn med å gjøre noe ferdig, har skjønt det er noe med oppveksten eller sånn å gjøre. Jeg har liksom ikke troa på at jeg kan få til eller bli ferdig. Det er litt på alle områder i livet, tror fordi jeg har hørt hele livet at det aldri kan bli bedre eller bra, men for å klare å leve med det bedre så har jeg noen ting hjemme som aldri blir ferdig, et strikkeprosjekt eller noe sånt, flere som har sånn eller er jeg bare så gal? Anonymkode: 6f0cb...20a Neida, du er ikke alene om det. Jeg kan prøve å liste opp mine: Jeg har en kjole jeg skulle ha sydd, stoffet ligger der, klart til å kuttes til. Jeg har to stoler jeg skal trekke om. Et hull ute etter å ha gravd opp tre små grantrær og noen busker som skulle ha blitt fylt igjen ordentlig og sådd gress på. Et lappeteppe som er blitt et evighetsprosjekt, jeg strikker opp små nøster til firkanter og skulle ha montert de sammen, men..... Ork. Jeg har alle disse prosjektene liggende fordi jeg starta og ikke avslutta, fordi noe skjedde, livet skjedde, motivasjonen ble borte, tiden strakk ikke til etc, men jeg synes det er godt at de bare ligger på vent, fordi jeg veit at jeg vil plukke det opp igjen og fullføre de alle, selv om det kan ta flere år. 1 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #3 Skrevet 30. oktober 2022 Gjett om jeg sliter! Jeg er veldig bra på planlegging, men veldig dårlig på gjennomføring. Anonymkode: 5fa66...e87 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #4 Skrevet 30. oktober 2022 Jeg har rot i alle rom, som jeg har begynt med utallige av ganger. Skulle malt og pussa opp flere rom også, men blir ikke noe av. Enda.. Anonymkode: 6f025...8ad
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #5 Skrevet 30. oktober 2022 Jeg anser det som mer vanlig enn uvanlig. De fleste har vel pusset opp, men så blir siste finish utsatt? Sånn er det hos meg. Mangler noen lister og fuger her, litt sparkel der. Rot på soverommet alltid. Rydder men så hoper det seg opp igjen. Har noen hobbyprosjekter som ikke fullføres fordi jeg er raskere til å finne nye ideer enn å gjennomføre. Mister interessen etterhvert. Må ta meg i nakken å fullføre noe da får å bevise at jeg har gjennomføringsevne. Bøker leser jeg ut hvis de er gode. Føler at livet kun dreier seg rundt jobbmestring og at hus, hjem og fritid blir veldig nedprioritert. Anonymkode: ab2e6...4c4 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå