AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #1 Skrevet 30. oktober 2022 i de siste månedene har mannen begynt å puste og pese veldig når han spiser og tygger. Han er ikke overvektig men han røyker. Prøver å google men finner ikke ut noe. Hva kan dette være? Anonymkode: 149af...646
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #3 Skrevet 30. oktober 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Kols? Anonymkode: 7fe41...a1d Nei, er kun ved måltider. Har man kols puster vel og peser man ved andre aktiviteter også, gjør han ikke. Anonymkode: 149af...646
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #5 Skrevet 30. oktober 2022 Åaaah. Hater denne lyden. Blir skikkelig aggressiv når jeg hører den. I neste øyeblikk får jeg dårlig samvittighet for trangen til å smelle tallerkenen i vedkommendes fjes, for jeg føler det er noen form for uhelse forbundet med å lage denne lyden mens man spiser, men vet ikke hva. Stakkars irriterende mennesker. Anonymkode: d0368...4a0
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #6 Skrevet 30. oktober 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): i de siste månedene har mannen begynt å puste og pese veldig når han spiser og tygger. Han er ikke overvektig men han røyker. Prøver å google men finner ikke ut noe. Hva kan dette være? Anonymkode: 149af...646 Tett i nesa? 🤔 Jeg har noen i familien som høres ut som et dyr når hen tygger(høres ut som den bevegelsen som sauer gjør med kjeven når de tygger, rundt og rundt)! Fryktelig irriterende å høre på sånne lyder😩 Anonymkode: a5ca7...0d0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå