Gå til innhold

Reiseantrekk lang flytur

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva liker du å reise i når du skal reise med fly nå på vinteren? Ser mange har dunjakker. Jeg liker lang ullcardigan og et ullskjerf. Usikker på om jeg skal reise i jeans eller kjole. Noen ideer? Hva er praktisk, komfortabelt? Det er jo et luksusproblem, men artig å høre likevel :) 

Anonymkode: f15c5...a96

Skrevet

Hvor skal du, sånn langt? Har reist langt. Starten på reisen, ullstrømpebukse under vanlige bukser. Ullundertøy. Rett før ankomst, skiftet til shorts. 

Skrevet

Skal jeg fly langt kjører jeg full komfort med joggebukse og hoodie🙈

Skrevet

Jeg har på min reise som jeg gjør regelmessig på meg komfortklær. Ikke altfor stram dongeri, t-shorte og genser og tynn jakke. Lag på lag slik at jeg kan kle av og på underveis. I tillegg er dette klær som jeg bruker på reisen hjem også, men ikke under selve oppholdet. Jeg må reise med to busser og fly og taxi hver vei og langt opphold på flyplass.  Og jeg føler at klærne får ekkel reiselukt og blir skitne på turen. Ingenting som sees. Men det er min følelse. Så deilig å dusje og kle seg om i rene klær når jeg ankommer landet jeg skal feriere i. 

Anonymkode: 8b8ad...012

• Liker 1
Gjest Linny111
Skrevet

Har ofte på meg tights og et enkelt skjørt og en gammel, men komfortabel genser som jeg kan kvitte meg med på destinasjonen og spare bagasje til hjemturen.

Skrevet
11 hours ago, AnonymBruker said:

Hva liker du å reise i når du skal reise med fly nå på vinteren? Ser mange har dunjakker. Jeg liker lang ullcardigan og et ullskjerf. Usikker på om jeg skal reise i jeans eller kjole. Noen ideer? Hva er praktisk, komfortabelt? Det er jo et luksusproblem, men artig å høre likevel :) 

Anonymkode: f15c5...a96

Jeg reiser alltid i jeans, synes det er både praktisk og komfortabelt 

Anonymkode: e9e5c...1bf

• Liker 1
Skrevet

Reiser til Kuala Lumpur på onsdag, jeg skal ha på meg en komfortabel joggebukse fra Victoria's Secret (som er helt ny og ikke ser slaskete ut), t-skjorte og ulljakke. Tar med en tynn dunjakke jeg kan brette sammen og putte i en praktisk pose og joggesko. Tar med et ekstra teppe også, i tilfelle jeg blir kald :) God tur! 

• Liker 1
Skrevet

Joggebukse og strikkegenser på høsten 😊

Skrevet

Jeg hadde et bredt og langt pashminasjal som har vært med meg på alle reiser.  Dessverre la jeg det igjen på en trillevogn på Gardermoen i fjor.  Mitt sjal var lunt og mykt.  Tok liten plass i bagen, men var stort nok til å legge rundt seg for å sove i flysetet.  På lange flyreiser kan man oppleve at det blir for varmt, men også at det blir kaldt og trekkfullt. 

Ellers synes jeg gode sko er viktig.  De må være greie å kippe av og på seg.  Jeg foretrekker å sitte uten sko på beina på lange flyturer, men må ha sokker på.  

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker å føle meg fin selv på lange flyreiser og føler meg ikke vel i joggedress eller tights. Bruker et par komfortable chinos eller dressbukser som ikke krøller. Har alltid singlet eller undertrøye på og en bluse i lettstelt kvalitet som heller ikke blir krøllete. Reiser jeg til et varmt sted har jeg en bukse som kan brettes opp. 

Anonymkode: 758b0...1ad

• Liker 1
Skrevet

Bruker helst en langermet kjole til midt på leggen. Støttestrømper og en tynn jakke om jeg trender det. Gode joggesko.

Skrevet

Det viktigste er klær i naturfiber (bomull, ull etc) inntil kroppen, ta med våtservietter, klesskift og deo. Det kan bli kaldt, særlig på beina hvis du går i kjole. Ta med ullsokker.

Anonymkode: d7d1c...ed6

Skrevet

Kommer an på hvor jeg/vi skal. Blir jo alltid litt kjølig på fly, så på vei til varmere strøk har jeg/vi klær, m varmere tilbehør som kan kles av etter landing og puttes i håndbagasjen. Kaldere strøk så er det jo bare å beholde klærne på. Har reist hele livet, siden jeg selv var baby og senere med egne barn, som nå er voksne, så dette er et tips som fungerer, alltid, uansett hvor man skal ;) 

Anonymkode: 8699b...21a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...