Gå til innhold

Lyve og si det er slutt for å fremprovosere en reaksjon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er midt i en overlapp. Ja, jeg vet det er dumt, men nå er det bare blitt sånn, så ikke skyt meg for det. 
Saken er den at jeg er usikker på hvor jeg har den nye mannen - vil han ha meg eller er jeg kun en venninne?

Den gamle er så treig, og trenerer og trenerer. Joda, han elsker meg og dette er smertefullt, men han vil så gjerne.
Jeg er dog i tvil. Hvis han andre ikke vil ha meg, men kun ser på meg som en venn, vil jeg kanskje legge ned litt mer innsats og fixe det med han gamle, og bli. 

Noen som har «testet» den nye og sagt det allerede er slutt med den gamle for å se reaksjonen hos den nye? (Når det egentlig ikke er sant?) 
Funket det?

Jeg tenker at hvis han nye blir glad og bestemmer seg for å gå for meg, kan jeg slå opp med han gamle, men hvis jeg ikke får noen reaksjon fra han nye - han fortsetter å «være venner» - kan jeg begynne å fixe forholdet med han gamle. Kan det gå?

Anonymkode: 1e19f...4e5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Do it 

Anonymkode: 3a416...a16

• Liker 1
Skrevet

Risikabel gambling, jeg hadde ikke turt å gjøre det slutt..

Anonymkode: f1788...1ea

Skrevet

Do it med han nye

Anonymkode: 3a416...a16

Skrevet

Bare gjør det

du dauer uansett en dag

lev litt 😉

Anonymkode: baf36...71f

Skrevet

Slå opp med «den gamle» for hans skyld… kjære vene 

Anonymkode: 87dab...204

• Liker 17
  • Nyttig 11
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg er midt i en overlapp. Ja, jeg vet det er dumt, men nå er det bare blitt sånn, så ikke skyt meg for det. 
Saken er den at jeg er usikker på hvor jeg har den nye mannen - vil han ha meg eller er jeg kun en venninne?

Den gamle er så treig, og trenerer og trenerer. Joda, han elsker meg og dette er smertefullt, men han vil så gjerne.
Jeg er dog i tvil. Hvis han andre ikke vil ha meg, men kun ser på meg som en venn, vil jeg kanskje legge ned litt mer innsats og fixe det med han gamle, og bli. 

Noen som har «testet» den nye og sagt det allerede er slutt med den gamle for å se reaksjonen hos den nye? (Når det egentlig ikke er sant?) 
Funket det?

Jeg tenker at hvis han nye blir glad og bestemmer seg for å gå for meg, kan jeg slå opp med han gamle, men hvis jeg ikke får noen reaksjon fra han nye - han fortsetter å «være venner» - kan jeg begynne å fixe forholdet med han gamle. Kan det gå?

Når du klarer å ha en ny i tankene så er du egentlig ferdig med han gamle. Uavhengig av hvem som vil kjempe for deg, så ville jeg heller blitt alene og vente på en ny. Det finnes flere menn i verden enn akkurat de to. Og hvorfor skal menn kjempe om deg? Kanskje du skal kjempe for noen?

Anonymkode: f130e...57e

• Liker 5
  • Nyttig 6
Skrevet

Dette er dårlig gjort mot alle. Skjønner at det er blitt en vanskelig situasjon, men du kan ikke fortsette på denne galeien.

Anonymkode: 4b682...e1e

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Så egentlig bryr du deg ikke så voldsomt om noen av det - det er ikke så nøye hvem av dem du ender opp med, så lenge du har noen? Slå opp med begge, du har ikke følelser nok for noen av dem og de fortjener bedre.

• Liker 12
  • Nyttig 5
Skrevet

Er ganske egoistisk av deg å holde på sånn, du er tydeligvis ferdig med han du er sammen med. La han gå å finne noen som vil være sammen med han så får du se om han nye er noe å satse på. Da slipper folk å bli enda mer såret ;)

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Daria skrev (1 time siden):

Så egentlig bryr du deg ikke så voldsomt om noen av det - det er ikke så nøye hvem av dem du ender opp med, så lenge du har noen? Slå opp med begge, du har ikke følelser nok for noen av dem og de fortjener bedre.

Jo, jeg bryr meg om begge. Men jeg har mest følelser, sterke følelser, for han nye. Ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Når du klarer å ha en ny i tankene så er du egentlig ferdig med han gamle. Uavhengig av hvem som vil kjempe for deg, så ville jeg heller blitt alene og vente på en ny. Det finnes flere menn i verden enn akkurat de to. Og hvorfor skal menn kjempe om deg? Kanskje du skal kjempe for noen?

Da tror jeg isåfall at jeg velger han nye. Ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Jo, jeg bryr meg om begge. Men jeg har mest følelser, sterke følelser, for han nye. Ts

Nei, det er spenningsfølelser for noe nytt.

• Liker 12
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Nei, det er spenningsfølelser for noe nytt.

Jeg vet nok det best selv. Det er sterke forelskelsesfølelser, begjær, følelsen av å bli sett. Ts

Skrevet

Men tror dere det kan funke at jeg forteller han nye at det er slutt? At han da tillater seg selv å gjøre fremskritt mot meg nå som jeg er fri? 
Ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg vet nok det best selv. Det er sterke forelskelsesfølelser, begjær, følelsen av å bli sett. Ts

Forholdet ditt med gamle er jo dødt hvis du føler slik for noen andre. Slå nå bare opp med ham, og enten så lever du singellivet eller kanskje han nye får ut fingeren. Samma det egentlig, men han gamle er du vel uansett ferdig med. 

Anonymkode: 8c86a...211

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

TS,

Er det ikke bare bedre å stille spørsmålet til den nye, hvordan han tenker seg dere når det blir helt slutt med deg og den gamle?

Lyve er uansett sjelden lurt.

• Liker 4
Skrevet
Fremmed fugl skrev (Akkurat nå):

TS,

Er det ikke bare bedre å stille spørsmålet til den nye, hvordan han tenker seg dere når det blir helt slutt med deg og den gamle?

Lyve er uansett sjelden lurt.

Da tror jeg at jeg skremmer han. TS 

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Men tror dere det kan funke at jeg forteller han nye at det er slutt? At han da tillater seg selv å gjøre fremskritt mot meg nå som jeg er fri? 
Ts

Og når han finner ut at du spiller et spill og er en løgner, så dumper han deg. Høres det ut som en god idé? 

Anonymkode: 5df62...05a

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Da tror jeg at jeg skremmer han. TS 

Han er ikke veldig intressert, med andre ord.

Anonymkode: d1a65...f4d

• Liker 5
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...