FurryKvinne Skrevet 30. oktober 2022 #1 Skrevet 30. oktober 2022 (endret) Jeg minst bruker hårkur på hår tuppene når jeg dusjer som skal gjøre håret mindre slitt og tørst, prøver å stusse/klippe håret når jeg må ca. hver 4-5 måned, bruker milde og silikon-frie sjampo og balsam, vasker håret hver tredje dag og styler ikke håret, men kan det å ikke holde håret bak ørene ofte, ikke drikke nokk vann, sove med løst hår og/eller noe annet påføre slitt og tørt hår? Endret 30. oktober 2022 av FurryKvinne
AnonymousBruker Skrevet 9. november 2022 #2 Skrevet 9. november 2022 Det er veldig individuelt som med alt annet med kroppen, men det er jo også mange faktorer som spiller inn. Jeg selv vasker året 1-2 ganger i uka med bare to runder sjampo, og det fungerer helt fint. Var hos frisøren sist for over et år siden, og det er ikke før nå jeg merker at tuppene begynner å bli slitte - her derfor ganske langt og slitesterkt hår. Hårkur og masse annet stæsj holder jeg meg egt unna, da jeg tenker det er bortkasta penger og forbruk - funker fint for meg det, og det har det gjort hele livet.🤷🏽♀️
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #3 Skrevet 9. november 2022 Ikke blek eller farg håret det er verstingen av alt. Hvordan du grer håret har mye å si! Man skal alltid gre håret nedenfra og opp. Og ikke alltid hør på frisøren når dem sier det er slitt, for hoss meg sier dem det når jeg ikke har slitte ender for å få tatt litt på lengden, aner ikke hvorfor. Er vel for at vi skal komme tilbake oftere enn bare 1 gang i året. har langt fra fra slitt hår ingen flisete tupper og tar aldri av lengden, får mye kommentarer av hvor sunt håret mitt er. Styler det aldri med varme, bruker ikke produkter i det og bruker for det meste naturlige produkter. Anonymkode: 00e12...b57
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #4 Skrevet 9. november 2022 Hårkur i hele håret, også må du ha noe i det når det tørker, som ikke skal skylles ut. Protein leave in kur. Tas i vått hår, og ta en runde til når håret har tørket litt. Bare tull å ikke style, er håret dårlig får du bare fikse det pent! Anonymkode: 8b8fe...ab0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå