Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter mange års ekteskap skilte jeg meg og pga desperat situasjon flyttet jeg sammen med mun kjæreste i sommer. Vi har begge barn men jeg føler jeg holder på å kveles . Mannen gjør ingenting i huset overhodet og jeg syns ting har gått for fort. Føler jeg gikk fra kjæreste til stemor på en uke og jeg vil nå flytte. Jeg elsker han og vil gjerne dele livet mitt med han men jeg trenger å lære ta vare på meg og mine . Feig som jeg var har jeg sendt han en lang melding og forklart han alt da jeg er borte i helgen… jeg sliter med å gå frem hva jeg tenker når vibpraterxface to face… noen som har gjort no lignende? Jeg gjør jo dette for meg og barna mine… men er livredd for at han ikke vil mere nå… 

Anonymkode: f73fe...db3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan sikkert være en grei løsning det.

Anonymkode: 8b156...2a5

Skrevet

Hva tror du han søker/ønsker videre i livet sitt? Et samliv i felles bolig, eller en kjæreste over lengre tid som han ikke bor sammen med?

Hvis han på sikt ønsker å leve sammen med enn kvinne, så er det nok risiko at dere ikke matcher.

Skrevet

Hvis han vil ha ei dame som hushjelp for å slippe å ta ansvar selv, så vil han nok begynne å lete etter den neste når du sier opp den ulønna jobben.

Uansett smart å flytte ut og komme seg mentalt på beina, og finne ut hva du vil videre. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...