AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #1 Skrevet 30. oktober 2022 Det skrives mye ang negativ påvirkning fra influensere. Så tenkte kg kunne svare på det selv hva de tenker ang hvordan de har blitt påvirket eller andre har blitt påvirket. Av influensere på nett. Anonymkode: 64dfb...aa2
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #2 Skrevet 30. oktober 2022 Mener påvirket psykisk både positivt og negativt Anonymkode: 64dfb...aa2
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #3 Skrevet 30. oktober 2022 Jeg aner ikke hvem de er, kunne kanskje nevnt navn på to Anonymkode: 2cced...6e0
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #4 Skrevet 30. oktober 2022 Det er litt irriterende å måtte scrolle forbi artikler om diverse sminkefolk jeg ikke aner hvem er og er fullstendig uinteressert i. I tillegg blir jeg oppgitt over at veldig mange mennesker bruker tid på å følge påvirkere som ikke har noe fornuftig å komme med, i stedet for å for eksempel engasjere seg og lære om samfunnet. Så skjønner jeg ikke hvorfor vi bruker et engelsk ord på dem. Så de påvirker meg negativt. Anonymkode: 84ac2...007 1
skreppamedleppa Skrevet 30. oktober 2022 #5 Skrevet 30. oktober 2022 (endret) Jeg følger ikke med på de. Det hender selvsagt at jeg skal Google noe kjapt og kvinneguiden og influensere har svaret😅 og selvsagt så får jeg med meg et navn her og der. Men å drive på med sånn 'stalking' som jeg synes mange som er aktive på f.eks rampelyset forumet gjør, det synes jeg blir noe lugubert og fryktelig lite produktivt.. (og de som våger seg å klage på tidsklemma samtidig som de stalker influensere for så å skrive lange klageinnlegg både her og der synes jeg mer negativt om enn influensere i seg selv, uavhengig av hvilken influenser) Så når jeg f.eks så "norske beefer" på NRK så skjønte jeg jo fort at jeg henger faktisk ikke med, antageligvis er jeg blitt for gammel og jeg bryr meg faktisk så ufattelig lite igrunn om akkurat dette konseptet 'influensere'. Joda jeg kan plassere "kristine gjelsvik", "Sofie Elise", "fotballfrue", men stort mer enn det kan jeg knapt... Noen snakker om viktigere tema enn andre, og når de forskjellige har stillt opp i debatter osv om feminisme, kosmetiske inngrep, kroppspleie, psykisk helse, osv så får jeg det med meg, men det er jo stort sett en god del dobbeltmoralisme å spore hos de fleste (synes jeg da), men bedre med dobbelt moral enn ingen moral kanskje om slike temaer.. Men igjen jeg er både for gammel til å bry meg stort om disse og jeg har annet å fylle både livet mitt og hode mitt med enn å tenke så fryktelig mye over influensere i hverdagen både posetivt eller negativt. Endret 30. oktober 2022 av skreppamedleppa 2
Daria Skrevet 30. oktober 2022 #6 Skrevet 30. oktober 2022 Det @skreppamedleppa sa - jeg aner stort sett ikke hvem disse menneskene er og er dermed heller ikke så påvirkelig. Det jeg ikke skjønner er de som bruker masse tid på å kritisere enkeltpersoner (i motsetning til fenomenet, som man kan mene mye om) i så detalj at det er åpenbart at de bruker mye tid på å følge med på alt de skriver og fortar seg, heller enn å bare velge dem bort.
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #7 Skrevet 30. oktober 2022 nei, fordi jeg aldri gidder å kaste bor tid eller gi "klikk" til slikt søppel... Anonymkode: 4e5ad...ad9
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #8 Skrevet 30. oktober 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det skrives mye ang negativ påvirkning fra influensere. Så tenkte kg kunne svare på det selv hva de tenker ang hvordan de har blitt påvirket eller andre har blitt påvirket. Av influensere på nett. Anonymkode: 64dfb...aa2 Ja. Jeg blir aggressiv. Og får lyst til å skrive sinte leserinnlegg om at menneskeheten er på vei rett i dass. Anonymkode: 65c5c...cd2 1
Helene Skrevet 30. oktober 2022 #9 Skrevet 30. oktober 2022 Driter rett og slett i influernsere. Jeg er for gammel, orker ikke følge med.
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #10 Skrevet 30. oktober 2022 Følger bare folk som inspirerer meg og som gjør meg glad. Og de som ikke gjør det de scroller jeg forbi. Folk på kg herper psyken min mere enn det noen influencer gjør. Anonymkode: 98369...6ef
Sirah Skrevet 30. oktober 2022 #11 Skrevet 30. oktober 2022 Nei de påvirker meg ikke, men jeg skal innrømme at de innimellom er ganske god underholdning
Gjest Athena Catalina Skrevet 30. oktober 2022 #12 Skrevet 30. oktober 2022 Nei, jeg blir ikke påvirket, vet uansett snaut hvem de er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå