Gå til innhold

Prinsesse Alexia av Nederland

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan se ut som en salve eller noe.... :klø:

Skrevet

ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆSSSSSSSSSSSSSSSSSJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Ja! :overrasket: Alt sånt gøsj er ekkelt...

Jeg kastet meg ikke over den yngste søsteren min med en gang hun var ute for å si det sånn; hun var jo bare innmari disgusting - jeg ventet til hun var vasket før jeg holdt henne jeg :overrasket:

Gjest Gamle Alex
Skrevet
Ja!  :overrasket: Alt sånt gøsj er ekkelt...

Jeg kastet meg ikke over den yngste søsteren min med en gang hun var ute for å si det sånn; hun var jo bare innmari disgusting - jeg ventet til hun var vasket før jeg holdt henne jeg  :overrasket:

En ærlig sak!

Skrevet
ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆSSSSSSSSSSSSSSSSSJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hvor gammel er du? ordet Kvinneguiden er til tider veldig misvisende

Skrevet

Men mødre gjør det jo, og det vil sikkert jeg gjøre også (sånn rent bortsett fra at jeg vil ha keisersnitt i narkose og våkne opp god og dopet et par timer senere da... ;))

Skrevet

Det er Verdens dyreste og beste krem, ingen grunn til å vaske den av.

Skrevet
Hvor gammel er du? ordet Kvinneguiden er til tider veldig misvisende

Ok, så fordi jeg er 24 år så bør jeg AUTOMATISK sette pris på ting som snørr, urin, fosterfett, ørevoks, blod, ekskrementer, oppkast osv - hvis ikke er jeg forferdelig barnslig? :klø:

Javel, deg om det... Jeg liker generelt ikke kroppsvæsker, og jeg foretrekker heller ikke mine egne foran andres. Jeg synes bare det er ekkelt.

Du ser ikke Frysepulver i sengen med en kar mens de bedriver wet sex for å si det sånn.

Forøvrig finner jeg føtter frastøtende også, jeg hater føtter. Det er dødsekkelt og jeg tror at å møte en mann med fotfetisj må være verdens undergang

Gjest Superteddy
Skrevet

Men hva får deg til å tro at jeg vil se deg i senga i det hele tatt? Det er ganske mange fine damer i Oslo å velge mellom, selv blant de ultraprinsippliberale. Til og med damer som liker barn. Så hvorfor skulle noen velge deg, når du ikke engang liker enkle fetisher. Er du en sex godess eller noe sånt?

Skrevet

:ler:

Tror ikke jeg er så hypp på å pule deg heller, så da slipper vi det problemet

Gjest Tristessa
Skrevet

Tilslutter Frysepulver her. Fosterfett er jævlig ekkelt, men tipper jeg kommer til å bli glad i ungene mine for det om. Og ja, det finnes plenty av folk som liker meg også!

Skrevet
Tilslutter Frysepulver her. Fosterfett er jævlig ekkelt, men tipper jeg kommer til å bli glad i ungene mine for det om. Og ja, det finnes plenty av folk som liker meg også!

:klappe: Takk for støtten :)

Gjest Gamle Alex
Skrevet
Men hva får deg til å tro at jeg vil se deg i senga i det hele tatt? Det er ganske mange fine damer i Oslo å velge mellom, selv blant de ultraprinsippliberale. Til og med damer som liker barn. Så hvorfor skulle noen velge deg, når du ikke engang liker enkle fetisher. Er du en sex godess eller noe sånt?

Hva har dette med fosterfett og gjøre :klø:

Jeg har to barn og jeg liker ikke blød , bæsj, spy, gøgge, fosterfett etc.

Betyr detr at jeg ikke er glad i barn det da?

Skrevet

Helt enig med Frysepulver.. Fosterfett er ekkelt!

Gjest LoisLane
Skrevet
Helt enig med Frysepulver.. Fosterfett er ekkelt!

Mulig, men dere hadde vært enda styggere babyer uten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...