Gå til innhold

Amme mannen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som overskriften sier så liker mannen min å bli ammet. Først ungen og så han på kveldstid. Er det flere som har erfaring med denne kinken?

Anonymkode: edc3b...48b

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke prøvd med noen med melk, men synes det er veldig kos med kjæresten, og hun liker det også...

Det er ikke amming, men det ligner litt 😅 Av og til er det koselig å bare slappe av med en brystvorte i munnen...

Anonymkode: 2afdd...f13

• Hjerte 1
Skrevet

Så lenge ikke dette tar mat og næring fra babyen så er det vel greit.

Anonymkode: 83525...8fa

• Nyttig 1
Skrevet

😵 offturn med en mannebaby 😆

Anonymkode: 90d4c...d21

• Liker 2
Skrevet

Som en del av sex kan dette funke her en sjelden gang. Men ikke som aseksuell koseakrivitet for ammingens del.

Anonymkode: 66815...d90

• Liker 1
Skrevet

Har vært borti et par stykker med denne kinken. Han ene ønsket også å få flaske. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Blir en tre til fire kvelder i uka. Selv synes jeg det er helt greit, men får ikke noe ut av det for min del. Mannen synes derimot det er veldig spennende 💁‍♀️ Flaske ja, snakker vi rollespill-opplegg? 

Anonymkode: edc3b...48b

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg har ikke prøvd med noen med melk, men synes det er veldig kos med kjæresten, og hun liker det også...

Det er ikke amming, men det ligner litt 😅 Av og til er det koselig å bare slappe av med en brystvorte i munnen...

Okeeei. Så du er den såkalte "mannebabyen" til kjæresten din? Høres ikke helt sunt ut. 

Anonymkode: d8655...294

Skrevet

Æsj🤢

Anonymkode: e9fcf...6dc

Gjest Athena Catalina
Skrevet

Hadde sendt mannebabyen tilbake til moren sin. 

Skrevet

Under sex kan det være greit å leke med niplene og brystene, men utenom dette ser jeg ingen grunn overhodet at mannen min skal suge på brystene som en baby. 

Tror ikke jeg kan se for meg noe så uattraktivt faktisk, det sier litt om hvordan mannen egentlig er tenker jeg. En liten gutt som anser deg som mammaen hans 🤣

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Okeeei. Så du er den såkalte "mannebabyen" til kjæresten din? Høres ikke helt sunt ut. 

Hvorfor høres det usunt ut?

Jeg overdrev kanskje litt med vilje for å få hysteriske reaksjoner av "ingenting", men samtidig er det sant, at det av og til skjer at jeg synes det er noe avslappende og intimt over det å suge på en brystvorte, men det er ikke noe som skjer ofte :)

Selv om det hadde vært slik du fremstiller, hvorfor hadde det vært usunt? Jeg skjønner ikke hvorfor folk skal være så dømmende. Helt greit å ikke like det, men også vanskelig for meg å se at det er noe problematisk der.

Skrevet

Det er hot! Så bra dere koser dere! Her er plenty av konservative haters på forumet så sikkert mange som vil benytte seg av anledningen til å ta avstand. Tviler på de har bedre sex enn dere. Enjoy. 

Anonymkode: 0e02b...7d5

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Det er hot! Så bra dere koser dere! Her er plenty av konservative haters på forumet så sikkert mange som vil benytte seg av anledningen til å ta avstand. Tviler på de har bedre sex enn dere. Enjoy. 

Anonymkode: 0e02b...7d5

🤢

Anonymkode: 083dc...706

Skrevet

Det var litt uvant til å begynne med, jeg er vant til at melk skal være kald. Men den var hot.

Anonymkode: c9c01...4c0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...