AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2022 #1 Skrevet 29. oktober 2022 Har det ikke så bra i forholdet mitt. samboeren og jeg min har vært sammen i 4 år. Men i det siste at jeg følt at jeg gir så utrolig mye mer i dette forholdet, mye mer enn det jeg får. Føler meg rett og slett ikke prioritert og jeg er kjempe lei meg for det. Vi har snakket om det og gikk nesten fra hverandre, men bestemte oss for å prøve. Problemet er bare at han glemmer helt hva vi har snakket om eller kranglet om og fortsetter videre med det samme gamle. Han er kjempe glad i å feste, og vi har gjort en del av dette sammen. Jeg syntes det begynner å bli mye, nesten hver helg. Vi har jo ikke kvalitetstid sammen lenger? Har snakket om dette, og han sier seg enig. Men Neida helgen kommer og han fortsetter! Føler og at jeg ikke kan fortelle han hva jeg føler uten at han skal bli fornærmet fordi han da mener at det jeg føler er feil? Og at det er urettferdig ovenfor han! Føler meg som en skygge av meg selv, som bare visner bort. For jeg kan jo ikke si hva jeg føler, hvis jeg fks gråter så blir han sur fordi han får dårlig samvittighet. Jeg er ulykkelig, men jeg elsker han sånn. Har noen noe råd? Anonymkode: 9f33b...01a
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #2 Skrevet 30. oktober 2022 Men elsker han deg? Ikke sunt å leve i et forhold der man føler seg nedprioritert eller lyttet til. Han holder heller ikke avtaler. Sett din egen selvrespekt foran følelser for han. Det blir svaret Anonymkode: 2f530...003
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå