AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2022 #1 Skrevet 29. oktober 2022 Jeg og vennina mi var mye sammen 24/7 før. Men jeg begynte å tvile på vårt vennskap. Da hu ofte ga uttrykk for at hu var sjalu. F.eks på byen i Oslo, så skulle vi 4 jentene dra ute. Vi så en politimann som var like ved utestedet vi skulle til. Så hilste jeg på han. Jeg visste hvem han var litt fra før gjennom fellesvenner. Så sa han sånn: jasså dere skal ute på dansegulvet ikveld. Så sa jeg ja det ser vi frem til Og etterpå sa han: dere ser flotte ut alle sammen. Så sa jeg tusen takk, vi sees kanskje senere. Med en gang vi gikk inne på utestedet så blir vennina mi sur, men hvorfor snakket du med han egt? Så sykt rart å hilse på en random politimann, virket som du prøvde litt for hardt. Så sa jeg sånn, det er jo en jeg kjenner litt, og syns ikke du skal tenke på det. Så ignorerte jeg henne resten av kvelden. Okei jeg godtok feilen hennes, og tenkte ja hun var litt full osv. Men neste gang vi dro ute sammen, så ditcher hu meg alene på køen til Justisen. Hun velger å stikke hjem hos seg selv midt i køen,og hu tar med en annen vennine av oss. Jeg spør: kan jeg bli med. Så sa hu sånn: nei kan ikke ha besøk for mange, pga naboen mener vi bråker, men jeg lover å komme tilbake etterpå her, men orker ikke lang kø her. vi hadde planlagt en morsom bytur sammen. Men hun hadde visst å stikke lenge før byturen, hun løy om det. Og jeg sa til henne: vi drar ute på byen alle sammen og har det gøy ikveld, og da sa hun: ja det gjør vi. Jeg sa til henne vær så snill ikke la meg være alene her, men hun var fast bestemt på å dra hjem tidlig 12-1 tiden. Hun kom aldri tilbake, jeg endte opp alene på et utested, heldigvis møtte jeg noen andre folk, hun løy. Og jeg tok opp med hu dagen derpå, og da sa hun sånn: ikke noe poeng å reagere på det. Så sa jeg til hu, du har oppført deg dårlig mot meg i det siste bla på byen forrige gang og nå når du ditchet meg på byen. Og hun ville ikke godta feilen, så hun sa ikke unnskyld heller. Nå har jeg trekt meg Unna opplever jeg at hu aldri kommenterer bildene mine på insta, ikke like engang. Jeg har alltid gitt henne komplimenter osv, men hun gjør aldri tilbake. Jeg vil si jeg er ganske pen, og godt likt av alle. Men vennina mi var ikke sånn før, men i det siste blitt sånn... og alle i vennegjengen har reagert på at hu har blitt negativ og rar. Hun har prøvd seg på menn på byen som andre vennina mi likte f.eks, selvom jeg har advart henne, at d ikke er bra at hu prøver seg på menn som venninene hennes flørter med. Da har hun gitt blaffen i det. Og venniner forteller at hu flere ganger har stukket av fra andre fester og, og ikke sagt ifra... Anonymkode: 43fcc...ce1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2022 #2 Skrevet 29. oktober 2022 Hva tenker du vi skal svare? Livet er for kort, gå videre. Det er jo slik du fremstiller det. Anonymkode: 7c3f5...c89 2
Maleficenta Skrevet 29. oktober 2022 #3 Skrevet 29. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg og vennina mi var mye sammen 24/7 før. Men jeg begynte å tvile på vårt vennskap. Da hu ofte ga uttrykk for at hu var sjalu. F.eks på byen i Oslo, så skulle vi 4 jentene dra ute. Vi så en politimann som var like ved utestedet vi skulle til. Så hilste jeg på han. Jeg visste hvem han var litt fra før gjennom fellesvenner. Så sa han sånn: jasså dere skal ute på dansegulvet ikveld. Så sa jeg ja det ser vi frem til Og etterpå sa han: dere ser flotte ut alle sammen. Så sa jeg tusen takk, vi sees kanskje senere. Med en gang vi gikk inne på utestedet så blir vennina mi sur, men hvorfor snakket du med han egt? Så sykt rart å hilse på en random politimann, virket som du prøvde litt for hardt. Så sa jeg sånn, det er jo en jeg kjenner litt, og syns ikke du skal tenke på det. Så ignorerte jeg henne resten av kvelden. Okei jeg godtok feilen hennes, og tenkte ja hun var litt full osv. Men neste gang vi dro ute sammen, så ditcher hu meg alene på køen til Justisen. Hun velger å stikke hjem hos seg selv midt i køen,og hu tar med en annen vennine av oss. Jeg spør: kan jeg bli med. Så sa hu sånn: nei kan ikke ha besøk for mange, pga naboen mener vi bråker, men jeg lover å komme tilbake etterpå her, men orker ikke lang kø her. vi hadde planlagt en morsom bytur sammen. Men hun hadde visst å stikke lenge før byturen, hun løy om det. Og jeg sa til henne: vi drar ute på byen alle sammen og har det gøy ikveld, og da sa hun: ja det gjør vi. Jeg sa til henne vær så snill ikke la meg være alene her, men hun var fast bestemt på å dra hjem tidlig 12-1 tiden. Hun kom aldri tilbake, jeg endte opp alene på et utested, heldigvis møtte jeg noen andre folk, hun løy. Og jeg tok opp med hu dagen derpå, og da sa hun sånn: ikke noe poeng å reagere på det. Så sa jeg til hu, du har oppført deg dårlig mot meg i det siste bla på byen forrige gang og nå når du ditchet meg på byen. Og hun ville ikke godta feilen, så hun sa ikke unnskyld heller. Nå har jeg trekt meg Unna opplever jeg at hu aldri kommenterer bildene mine på insta, ikke like engang. Jeg har alltid gitt henne komplimenter osv, men hun gjør aldri tilbake. Jeg vil si jeg er ganske pen, og godt likt av alle. Men vennina mi var ikke sånn før, men i det siste blitt sånn... og alle i vennegjengen har reagert på at hu har blitt negativ og rar. Hun har prøvd seg på menn på byen som andre vennina mi likte f.eks, selvom jeg har advart henne, at d ikke er bra at hu prøver seg på menn som venninene hennes flørter med. Da har hun gitt blaffen i det. Og venniner forteller at hu flere ganger har stukket av fra andre fester og, og ikke sagt ifra... Anonymkode: 43fcc...ce1 ikke grei oppførsel men høres ut som hun sliter med noe
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2022 #4 Skrevet 29. oktober 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva tenker du vi skal svare? Livet er for kort, gå videre. Det er jo slik du fremstiller det. Anonymkode: 7c3f5...c89 Savner henne veldig mye til tider. Men jeg tør ikke å spørre om det går bra med henne..... eller om det er noe som skjer i livet hennes. Anonymkode: 43fcc...ce1
Mannjessheim1984 Skrevet 29. oktober 2022 #5 Skrevet 29. oktober 2022 Dere er barn begge to. Hvorfor i huleste ta dette opp på kvinneguiden når dere er som små jenter og ikke som kvinner... 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2022 #6 Skrevet 29. oktober 2022 Mannjessheim1984 skrev (1 minutt siden): Dere er barn begge to. Hvorfor i huleste ta dette opp på kvinneguiden når dere er som små jenter og ikke som kvinner... Vi er i 20-årene. Jeg skaper ikke drama, men hun. Jeg har innsett at hun er altfor barnslig. Og hun endret seg... over tid Anonymkode: 43fcc...ce1
Maleficenta Skrevet 29. oktober 2022 #7 Skrevet 29. oktober 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Savner henne veldig mye til tider. Men jeg tør ikke å spørre om det går bra med henne..... eller om det er noe som skjer i livet hennes. Anonymkode: 43fcc...ce1 jeg ville spurt. om ikke face to face kunne du skrevet en mld eller til og med et brev
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2022 #8 Skrevet 29. oktober 2022 Hvorfor er dette i det hele tatt på seksualitet-forumet.. Anonymkode: bcb6c...38c
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2022 #9 Skrevet 29. oktober 2022 Hva er dere, fjorten år? Anonymkode: ab410...7d0 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2022 #10 Skrevet 29. oktober 2022 Høres ut som hun er sjalu og nå prøver hun å få DEG sjalu.. Spørsmålet er om du vil fortsette vennskapet eller ikke. Anonymkode: aa484...6e0
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #11 Skrevet 30. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 30.10.2022 den 0.52): Hvorfor er dette i det hele tatt på seksualitet-forumet.. Anonymkode: bcb6c...38c Obs! Skulle på vennskap tråden. My fail Anonymkode: 43fcc...ce1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #12 Skrevet 30. oktober 2022 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Høres ut som hun er sjalu og nå prøver hun å få DEG sjalu.. Spørsmålet er om du vil fortsette vennskapet eller ikke. Anonymkode: aa484...6e0 Skal møte henne for kopp kaffe te uka. Så får se hva som skjer videre🙃 Anonymkode: 43fcc...ce1
eksentrisk Skrevet 31. oktober 2022 #13 Skrevet 31. oktober 2022 Dere er venner, og du kan si i fra til henne at hun oppfører seg ugreit, men å spørre henne om hun har det bra - det tør du ikke? Kanskje dere ikke snakker om sånt, men er dere gode venner er det normalt. Spør forsiktig. Å irritere seg lenge for å så «manne» seg opp og ta alt på en gang er sjelden lurt, men spør henne på en hyggelig måte om alt er greit. Hvordan hun har det. Du kan jo nevne veldig forsiktig at du har tenkt at hun kanskje har virket litt mindre seg selv i det siste. Tar hun ikke ballen synes jeg ikke du skal presse på. Fortsetter hun å være ufin ville jeg brukt mindre tid på henne. Et vennskap bør over tid være 50-50. Dvs dere bør veldig circa ta like mye initiativ.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå