Gå til innhold

Ved hvert eneste fremskritt så finner han på noe å bli sint på meg for

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er greia med slik oppførsel? 

Hver eneste gang vi har det kjempe hyggelig, kanskje bare en dag eller en uke der ting er flott så finner han småting å bli sur for. Han legger brått på i telefonen for han "gidder ikke dette nå." Det er aldri noen forklaring eller noe. Når vi møtes igjen får jeg beskjed om å drite i det, overse det eller at det ikke var noe. 

Hver gang forholdet lander og blir hyggelig så gjør han noe som tilsier tillitsbrudd og forholdet ender i dramatikk. 

Desverre er jeg utrolig glad i fyren og han klarer å gjøre meg glad i han på nytt og på nytt. 

Nå treffes vi bare som venner fordi jeg innser at det aldri kommer til å fungere. Vi hadde en hyggelig dag, jeg svarte ikke på snap på kveldstid fordi jeg kjørte bil. Jeg ringer han når jeg er ute av bilen og han er sur og legger på. Ikke et ord, ikke en forklaring, bare gidder ikke dette nå. Hva gjorde jeg galt? Hvorfor er han slik? 

Anonymkode: 64361...246

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Burde jeg reise hjem til han nå? Burde jeg la han være?

Skrevet

En mann som bryter deg ned er ikke noe å samle på

Anonymkode: febfc...c14

• Liker 12
  • Nyttig 8
Gjest CamillaCollett
Skrevet

Aner ikke. Men vær glad for at du er kvitt ham.

Skrevet

La han være du. Like greit å bare rusle nå. Hvorfor skal vi kvinner gaaaang på gang la oss tråkke på «fordi vi er så glad i fyren». Ha litt respekt for deg selv. La han seile sin egen sjø, ingen gidder det der i lengden.

Anonymkode: 83472...7ad

• Liker 10
  • Nyttig 4
Skrevet

Huff, dette hørtes slitsomt og drama ut. Ja, man kan bli glad i mange fyrer gjennom livet, men noe av det viktigste er jo at man skal kose seg sammen, ikke gå på nåler. Jeg hadde ikke orket å leve med en person som var så humørsyk.

Anonymkode: 12a1d...8b0

• Liker 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Huff, dette hørtes slitsomt og drama ut. Ja, man kan bli glad i mange fyrer gjennom livet, men noe av det viktigste er jo at man skal kose seg sammen, ikke gå på nåler. Jeg hadde ikke orket å leve med en person som var så humørsyk.

Anonymkode: 12a1d...8b0

Jeg sitter her å tenker at jeg aldri lærer. Her sitter jeg igjen med vondt i magen mens han bare sovner lett og har det helt greit med seg selv.

• Hjerte 2
Skrevet

Han høres enten umoden eller ubalansert ut. Uansett ikke noe å spare på. 

Bygg deg et liv som ikke involverer denne mannen er mitt råd. 

Anonymkode: 71af0...e63

• Liker 8
Skrevet

Det er akkurat som om han ikke vil ha et godt liv.

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Hva er greia med slik oppførsel? 

Hver eneste gang vi har det kjempe hyggelig, kanskje bare en dag eller en uke der ting er flott så finner han småting å bli sur for. Han legger brått på i telefonen for han "gidder ikke dette nå." Det er aldri noen forklaring eller noe. Når vi møtes igjen får jeg beskjed om å drite i det, overse det eller at det ikke var noe. 

Hver gang forholdet lander og blir hyggelig så gjør han noe som tilsier tillitsbrudd og forholdet ender i dramatikk. 

Desverre er jeg utrolig glad i fyren og han klarer å gjøre meg glad i han på nytt og på nytt. 

Nå treffes vi bare som venner fordi jeg innser at det aldri kommer til å fungere. Vi hadde en hyggelig dag, jeg svarte ikke på snap på kveldstid fordi jeg kjørte bil. Jeg ringer han når jeg er ute av bilen og han er sur og legger på. Ikke et ord, ikke en forklaring, bare gidder ikke dette nå. Hva gjorde jeg galt? Hvorfor er han slik? 

han er ikke god i hodet. Kom deg vekk

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Hvis du klarer å lese en bok på engelsk, vil jeg anbefale denne:

https://ia800108.us.archive.org/30/items/LundyWhyDoesHeDoThat/Lundy_Why-does-he-do-that.pdf

(hele boken er i linken, les i vei!)

Med fare for å høres litt selvhjelpsguru ut, så fungerte denne faktisk ganske bra på å hjelpe til å se mønster og sette ord på oppførsel som er ugrei, og forklare hvorfor enkelte mennesker gjør som de gjør. Det går også bra å bare lese enkeltkapitler eller deler av boken, det du føler er nyttig. 

Det var, dessverre, mye som var gjennkjenbart der for meg, i hvert fall, men det hjalp å få det beskrevet i klartekst hva som skjer og hvorfor det ikke er helt greit.

Anonymkode: 29f95...0d6

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvis du klarer å lese en bok på engelsk, vil jeg anbefale denne:

https://ia800108.us.archive.org/30/items/LundyWhyDoesHeDoThat/Lundy_Why-does-he-do-that.pdf

(hele boken er i linken, les i vei!)

Med fare for å høres litt selvhjelpsguru ut, så fungerte denne faktisk ganske bra på å hjelpe til å se mønster og sette ord på oppførsel som er ugrei, og forklare hvorfor enkelte mennesker gjør som de gjør. Det går også bra å bare lese enkeltkapitler eller deler av boken, det du føler er nyttig. 

Det var, dessverre, mye som var gjennkjenbart der for meg, i hvert fall, men det hjalp å få det beskrevet i klartekst hva som skjer og hvorfor det ikke er helt greit.

Anonymkode: 29f95...0d6

Jeg er litt sånn som leter etter forståelse. Når jeg forstår grunnen så forstår jeg ofte at dette kan jeg ikke være med på mer. Det er som om jeg fortsetter fordi jeg leter etter svar på hvorfor hele tiden.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg er litt sånn som leter etter forståelse. Når jeg forstår grunnen så forstår jeg ofte at dette kan jeg ikke være med på mer. Det er som om jeg fortsetter fordi jeg leter etter svar på hvorfor hele tiden.

tror ikke du får vite hvorfor. Han vet sikkert ikke selv hvorfor engang.

• Liker 2
Skrevet

Jeg skrev en melding til han, hvordan sånt føles og at det ødelegger alt. Takk og farvel tilslutt. Han har ikke åpnet, men da får han lese i morgen. Så får han leve livet sitt i fred og ro.

• Liker 1
  • Hjerte 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg skrev en melding til han, hvordan sånt føles og at det ødelegger alt. Takk og farvel tilslutt. Han har ikke åpnet, men da får han lese i morgen. Så får han leve livet sitt i fred og ro.

Det blir ikke bedre,sånn oppførsel blir bare jævlig mye verre så vær glad du kunne gå videre

Anonymkode: b1ccc...211

• Liker 5
Skrevet
8 hours ago, AnonymBruker said:

Hva gjorde jeg galt? Hvorfor er han slik? 

Han liker å mindfucke deg og du er for desparat etter å være sammen med ham. 

Anonymkode: 19d65...e76

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Nå sitter du jo bare og venter og håper på at han skal få dårlig nok samvittighet når han leser meldingen til å ringe deg opp igjen og love gull og grønne skoger. Dette er en evig runddans med skuffelser, du vet det? Er det dramaet/opp og ned som du er avhengig av? At det er vondt når det er vondt, for så å nyte den enorme lettelsen når han ringer? Er det sånn du vil ha det resten av livet? 

Anonymkode: cb38a...82b

• Liker 6
Skrevet

Du får velge selv om du vil fortsette et sånt liv eller ikke. Det er helt opp til deg. 

Anonymkode: 20719...9cb

• Liker 1
Skrevet

Han mener det er pga usikkerhet på meg at han blir slik. Stemmer det eller er det ennå en unnskyldning?

Skrevet

Hold deg unna!!!!! Du får det mye bedre uten

Anonymkode: 002be...a7c

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...