Gjest Gjesta Skrevet 4. desember 2005 #1 Skrevet 4. desember 2005 Jeg har en føromtalt buksedress i juksesateng (polyester) Buksen kan vaskes i maskin på 30 grader, overdelen kan håndvaskes og jakken må renses. Noen som kan gi meg en god forklaring på hvorfor det er sånn, når alt er laget i samme stoff?
Gjest Dalwhinnie Skrevet 4. desember 2005 #2 Skrevet 4. desember 2005 Jeg vil tippe at det er noe for, skulderputer eller annet materiale i tillegg i jakken som gjlr at de anbefaler rens for jakken. Når det er sagt, så har jeg vasket mange rimeligere dresser som har anbefalt rens i vaskemaskinen, og det har gått helt greit. Bruker vaskepose, milo og finvaskprogram med skånsom sentrifugering.
Gjest Gjesta Skrevet 4. desember 2005 #3 Skrevet 4. desember 2005 Så da kan jeg ta sjansen på å håndvaske den da? Med Milo?
Gjest Dalwhinnie Skrevet 4. desember 2005 #4 Skrevet 4. desember 2005 Så da kan jeg ta sjansen på å håndvaske den da? Med Milo? ← Jeg hadde gjort det, men jeg garanterer ingenting.
Gjest Gjesta Skrevet 4. desember 2005 #5 Skrevet 4. desember 2005 *prøver* Jeg gidder ikke ha et plagg jeg må rense for en hundrings hver gang jeg har brukt det....................
Gjest Dalwhinnie Skrevet 4. desember 2005 #6 Skrevet 4. desember 2005 Slik tenker jeg også. Plagg som koster tusenvis av kroner spanderer jeg gjerne rens på, men ikke en dress fra H&M.
Gjest Gjesta Skrevet 4. desember 2005 #7 Skrevet 4. desember 2005 Og det gikk helt fint med håndvask i badekaret
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå