Gå til innhold

Flus

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Syns det var ein ekstremt kjedelig, men mest forutsigbar serie. :( 

Anonymkode: a942b...daf

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte serien godt men klærne er absolutt ikke riktige!  Jeg levde min beste ungdomstid på den tiden og klærne er absolutt ikke like! Eneste er kanskje den røde jakken til Even og det hvite belte resten absolutt ikke! Veldig skuffet over det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Maatte_ha_konto

Jeg levde på 90-tallet og kjenner igjen mye av klær, mobiler, biler osv. I tillegg synes jeg film/serier er spennede med rus/krim som tema.

-Even "Party" er egentlig en perfekt rolle satt i slike miljøer, men de dreit seg litt ut med overdreven dialog på vestkantmåte. Jeg føler de har satset for mye bare på Even, men rollen forble ikke så overspilt videre. De første to episodene var verst.

Ellers er skuespillerne veldig bra, de presterer og det føles ganske ekte! Kudos til alle som har fått satt dette sammen.

Personlig mener jeg "Kids in Crime" er en enda bedre serie om an kun tenker på rus/krim, den er realistisk og avskrekkende. Ja det er gøy å leve, prøve litt osv. men de viser hvor sykt rus og krim blir dersom man ikke forlater det eller klarer å holde seg i skinnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Denne serien var så utrolig bra. Er du en som vokste opp i Groruddalen/Alna på 90-tallet, kan du virkelig relatere, og spesielt om du var naboer med gutta i B-gjengen!

MANGE av scenene er basert på virkelige hendelser, og "Party/Even" er basert på en person som het Erling (Yousuf Wolde Miriam bodde sammen med han på den tiden). Erling flyktet til Sør Amerika, men fikk en datter med dama si, som han på ekte måtte krype inn og ut gjennom vinduet for å møte pga hennes strenge foreldre. 

kjempegøy, og underholdende! pænchod! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...