Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes dere det har spesielt betydning??

Jeg har alltid syntes kroppshår er fryktelig tiltrekkende og mandig. Ingenting føles tryggere enn å hvile brystet på et slikt bryst før en skal sove…

Jeg har nå nettop møtt en veldig hyggelig og fin man, han sov over igår, ingenting «skjedde» annet enn at vi lå tett og snakket til vi sovnet. Men han er totalt hårløs. Og jeg synes det er skikkelig turn off? Er jeg fæl?? Er det noen andre damer som har samme syn på kroppshår på menn?? Eller må jeg bare «vokse opp»? 

Anonymkode: 9a345...e79

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns det er turnoff. Hår er for hodet og ikke kroppen. Mener ikke at menn skal måtte barbere legger men om de har så mye hår på bryst og rygg og underlivet av man knapt kan se huden så bør de vokse seg/laser eller i det minste trimme hårveksten tynnere. En glatt brystkasse er sexy! Er veldig hårete en syns jeg er gubbete og ubehagelig å ligge inntil. 

Vi har tydeligvis veldig forskjellig preferanser!

Anonymkode: d6295...80c

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Hehe! Mannen min er sånn. Han har bittelitt hår på brystet og mest på ryggen, egentlig. I tillegg rødhåret så det håret han har er lyst.

Jeg synes egentlig også at behåring er mandig og attraktivt, men nå er han sånn han er da. Han er flott på mange andre måter.

Selv har jeg dessverre hirsutisme, så er riiimelig misunnelig på hans naturlig glatte legger og lår😒

PS: er du helt sikker på at ikke han fjerner hår? Noen menn gjør faktisk det. Enkelte på grunn av sport som svømming.

Anonymkode: ca771...1c6

Skrevet

Jeg elsker mye kroppshår på menn, særlig på brystet. Men om drømmemannen min hadde hatt hårløs brystkasse ville det jo ikke hatt noe å si. 

Anonymkode: 2138b...a55

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Liker at mannen har hår jeg da

Bare ikke full-apepels på ryggen

• Liker 1
Skrevet

Elsker en hårete mannekropp. Rotet en gang med en som barberte seg på overkroppen, og det var skikkelig nedtur.

• Liker 2
Skrevet

Jeg elsker hår på bryst og mage hos menn 🤩🤤 Syns rett og slett at det er skikkelig turn-on. Og ikke minst trygt og koselig å ligge inntil når vi bare koser.

Veldig glad for at mannen min har akkurat passe mengde hår på de riktige stedene. Men hadde funka bra om han ikke hadde hatt det også. 

Tidligere likte jeg virkelig ikke hår på brystet. Så smak og preferanser kan jo endre seg - etter hva man er vant til kanskje? 🤔

Anonymkode: d81d5...1a9

• Liker 1
Skrevet

Moderat mengde kroppshår er best.

Anonymkode: 97f0e...bc8

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Synes dere det har spesielt betydning??

Jeg har alltid syntes kroppshår er fryktelig tiltrekkende og mandig. Ingenting føles tryggere enn å hvile brystet på et slikt bryst før en skal sove…

Jeg har nå nettop møtt en veldig hyggelig og fin man, han sov over igår, ingenting «skjedde» annet enn at vi lå tett og snakket til vi sovnet. Men han er totalt hårløs. Og jeg synes det er skikkelig turn off? Er jeg fæl?? Er det noen andre damer som har samme syn på kroppshår på menn?? Eller må jeg bare «vokse opp»? 

Anonymkode: 9a345...e79

Ta deg en tur til dyreparken i Kristiansand, Julius lever enda, kanskje det vekker liv i fitta di😂

Anonymkode: 20788...a0f

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jeg elsker hår på bryst og mage hos menn 🤩🤤 Syns rett og slett at det er skikkelig turn-on. Og ikke minst trygt og koselig å ligge inntil når vi bare koser.

Veldig glad for at mannen min har akkurat passe mengde hår på de riktige stedene. Men hadde funka bra om han ikke hadde hatt det også. 

Tidligere likte jeg virkelig ikke hår på brystet. Så smak og preferanser kan jo endre seg - etter hva man er vant til kanskje? 🤔

Anonymkode: d81d5...1a9

æsj ass🤢

Skrevet

Må være mange eldre sære utdaterte kvinner på KG, henger ikke med på dagens trender, nakke føtter og glatte kropper er fy fy, men ser man reklame og bilder på insta og tik tok er stort sett nakne føtter og glatte kropper, til og med reklame i busskur hvor menn barberer overkropp, det er lite delikat med kroppshår, pent er det heller ikke, det er ikke hår som definerer en mann.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Må være mange eldre sære utdaterte kvinner på KG, henger ikke med på dagens trender, nakke føtter og glatte kropper er fy fy, men ser man reklame og bilder på insta og tik tok er stort sett nakne føtter og glatte kropper, til og med reklame i busskur hvor menn barberer overkropp, det er lite delikat med kroppshår, pent er det heller ikke, det er ikke hår som definerer en mann.

Jeg er 33, lar ikke "insta" og "tiktok" definere hva jeg liker. Til sammenligning så er jo "the Kardashians" svært populære, men de færreste menn ville datet de....

Anonymkode: d3f4e...24b

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg er 33, lar ikke "insta" og "tiktok" definere hva jeg liker. Til sammenligning så er jo "the Kardashians" svært populære, men de færreste menn ville datet de....

Anonymkode: d3f4e...24b

HÆ! 

Endrer du ikke meningene og preferansene dine etter hva du ser i "reklame og bilder på insta og tik tok og reklame i busskur"?

Jeg kopierer alt jeg ser, for jeg har ingen personlighet eller egne meninger, og er stolt av det!

I går så jeg en reklameplakat med en pepsi max-flaske, så nå elsker jeg pepsi max og synes alle som drikker noe annet er tapere som ikke henger med i tiden!

:sarkasme:

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Ja! La insta, tikktakk, tokkedidokk og alle fancy pancy trendy sosiale medie plattformer bestemme hva som gjelder for oss alle. Vi må slutte tenke og mene noe selv, da går alt til huttigrenda.
La oss alle være en svak samlet saueflokk som sluker alt trendy fjas, gjerne også en glatt reklame montert i et trist busskur, med totalt fravær av egne tanker og meninger.

Anonymkode: 8963c...8bd

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

HÆ! 

Endrer du ikke meningene og preferansene dine etter hva du ser i "reklame og bilder på insta og tik tok og reklame i busskur"?

Jeg kopierer alt jeg ser, for jeg har ingen personlighet eller egne meninger, og er stolt av det!

I går så jeg en reklameplakat med en pepsi max-flaske, så nå elsker jeg pepsi max og synes alle som drikker noe annet er tapere som ikke henger med i tiden!

:sarkasme:

🤣👏👏

Enig! Det er så viktig at reklamen styrer våre liv.

Anonymkode: 8963c...8bd

Skrevet

Jeg synes menn skal ha det kroppshåret de har. Og generelt være naturlige. 

Skrevet

Er gift med en mann som aldri har hatt særlig kroppshår. Litt skjegg, ellers ingenting på bryst, rygg eller overarmer. Er ikke noe turn off for meg det😊

Anonymkode: 61088...258

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...