Gå til innhold

Tinder. Noen som faktisk har funnet kjærlighet??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen av dere endt opp med et seriøst forhold gjennom tinder??

Jeg har virkelig har lyst på kjæreste. Har brukt tinder en del, truffet kanskje 5 menn. Og de har alle vært veldig fine, snille, voksne og virket som skikkelige menn. Men jeg kan aldri se for meg å kunne bli forelsket på «den» måten? Ved at man treffes og det er et så stort press fordi en der og da skal vurdere om dette mennesket er et du kan tenke deg et kjærlighetsforhold med. Disse mennene har lyst til å fortsette å treffe meg, men jeg ender alltid med å slutte å svare etter første eller andre møte fordi jeg synes det blir så feil eller tvunget. Forelskelsen får jo ikke hatt mulighet til å «vokse frem» fra noe??

Jeg har vært forelsket få ganger i mitt liv. Dette i gutter jeg har gått på skole med i flere år, eller menn jeg i lang tid har truffet gjennom venner eller jobb. Der forhold eller forelskelse neppe vært et fokus. Forelskelsen har bare kommet frem på et sted på veien på egenhånd…

Jeg føler óg at i møte med menn fra tinder skal de alltid kysse meg med en gang, når jeg kanskje ikke vil gjøre dette før flere dater har passert….om det føles rett 

Så dere som har lykkers med tinder. Følte dere med en gang at dette, dette  er mannen i livet deres? Var dere ved de første møtene usikre på om dere vi kjenne noe for personen, men valgte å fortsette å møte de og fikk følelser etterhvert?

Anonymkode: d44d7...6d0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ble samboer med min aller første tinder date :) alt sa pang og klaffet med en gang

Har venninner som har møtt 40++ fra tinder uten klaff og venninner som har funnet kjæreste og ektemann via tinder så ingenting er umulig :)

Anonymkode: 6b921...c95

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Var dere ved de første møtene usikre på om dere vi kjenne noe for personen, men valgte å fortsette å møte de og fikk følelser etterhvert?

Det er ikke vanlig å få følelser etter bare noen dates men en viss kjemi og tiltrekning må det jo være for at det skal være interessant å bruke mer tid på 

• Liker 3
Skrevet

Joda. Vi er sammen fire år senere. Men jeg er kvinne og søkte kvinne, det er muligens annerledes enn disse heterogreiene.

Anonymkode: 3d5ad...95b

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg føler óg at i møte med menn fra tinder skal de alltid kysse meg med en gang, når jeg kanskje ikke vil gjøre dette før flere dater har passert….om det føles rett 

Da er de bare ute etter en ting og få deg til sengs fortest mulig. Mange av de på tinder så ikke la de presse deg, bare avvis og avslutt datingen. 

• Liker 1
Skrevet

Møtte min mann på Tinder. Jeg oppretta en profil, vi matcha og så var det gjort. Alt samme kveld. En uke med chat og telefonsamtaler til langt på natt. Treff med kaffe, deretter middag, deretter mer. Kvelden etter besøkte han han meg og siden har vi vært sammen. Kjøpte hus etter 9 mnd, skaffa oss hund etter et år, fikk barn året etter, nå er vi gift på tredje året. Han skulle i mine tanker være en seksuell erfaring, og kun det, men så var det disse følelsene da. Følelsene vokste fra  dag til dag, allerede før vi møttes. Han er mannen med stor M❤️ 

Anonymkode: 95952...bb4

• Liker 4
Skrevet

For noen år tilbake, tidlig 40+, møtte jeg en mann via Tinder som jeg ble sammen med og det var ment å vare. Dessverre fungerte det ikke, og når jeg prøvde Tinder igjen nå var det mest tull der. Menn som matcher men ikke svarer etc. Slettet Tinder og har nå møtt en mann utenfor dating app. 

Anonymkode: a30fe...f96

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Jepp. Var ikke overbevist på første date, selv om han var en trivelig fyr, men møtte ham heldigvis en gang til. Og en gang til. Og enda litt mer. Og nå er vi gift på fjerde året og venter barn nummer to :)

Anonymkode: 5a149...e1a

• Liker 1
Skrevet

En venninne av meg fant et ligg etter byen der, de ble sammen og nå har de kjøpt hus og fått barn.

En annen har hatt kjæreste i 5 år.

Broren min har funnet kjærligheten der, de ble sammen for et halvt år siden. Hun skal flytte til bostedet hans nå (4 timer reisevei)

Andre bruker tinder for ons, andre fant kjærligheten et annet sted.

Anonymkode: 25fa2...db6

• Liker 1
Skrevet

Jeg møtte min kjære på tinder for 2 år siden og nå er vi forlovet og skal gifte oss snart. Vi er to damer så kan hende det er annerledes for oss. Men tror virkelig det er mulig å finne ekte kjærlighet på tinder 

Anonymkode: a29c0...4fc

• Hjerte 1
Skrevet

Kjenner iallfall 5 par som har funnet hverandre på Tinder. 3 av de er gift og har barn sammen❤️

• Liker 1
Skrevet

Fant nåværende kjæreste på tinder for ca 1 år siden, flytter nå sammen, kjøpt bil og prøver å få barn.

Dro på en badedate første dagen og det samme dagen etter, og jeg ble da forelsket i han og var overbevist om at vi skulle gifte oss.

Han trigget virkelig noen følelser som jeg trodde hørte tenårene til😅

Anonymkode: 26d1a...752

• Liker 3
  • Hjerte 2
Skrevet

Jeg er tidligere 40+ og møtte min samboer tidlig 20+ for tre år siden. Han er helt fantastisk og vi har aldri kranglet eller noe. Så det kan skje den veien også

Anonymkode: fbf73...439

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg er tidligere 40+ og møtte min samboer tidlig 20+ for tre år siden. Han er helt fantastisk og vi har aldri kranglet eller noe. Så det kan skje den veien også

Anonymkode: fbf73...439

Hva mener du? :vetikke:

Anonymkode: 2e86c...e6b

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Både bror min, fetteren min og ein av deira kameratar fann den store kjærleiken på Tinder.

Så alt er mogleg. :) ❤️ 

Anonymkode: 2e86c...e6b

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Fant nåværende kjæreste på tinder for ca 1 år siden, flytter nå sammen, kjøpt bil og prøver å få barn.

Dro på en badedate første dagen og det samme dagen etter, og jeg ble da forelsket i han og var overbevist om at vi skulle gifte oss.

Han trigget virkelig noen følelser som jeg trodde hørte tenårene til😅

Lager du unger med en fyr du traff på tinder for ca 1 år siden? Mens du enda er forelsket? Ikke rart med det er mange 50/50 unger der ute. 

Anonymkode: 4e1e8...860

• Liker 2
Skrevet

Sjansen er ganske liten om man tenker på hvor mye tid man bruker på appen. Mye større sjanse om du går opp og ned Karl Johan et kvarter om dagen og prater med alle du finner interessante.

Skrevet

Jeg fant min der 💜 

Anonymkode: bfd6e...2c4

• Liker 1
Skrevet

Ja, jeg fant min samboer på Tinder. :) 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Lager du unger med en fyr du traff på tinder for ca 1 år siden? Mens du enda er forelsket? Ikke rart med det er mange 50/50 unger der ute. 

Anonymkode: 4e1e8...860

For oss og vår livssituasjon passer det bra.

1,5 år er kanskje lite for noen men vi lever allerede hverdagen med små barn fra hans tidligere forhold og det er ingen andre jeg vil ha som far til mitt barn.

Vi kommer begge ut fra havarerte langvarige forhold og har funnet egenskaper i hverandre vi har savnet hos motparten tidligere.

Jeg er helt enig om at mange kanskje forhaster seg med å få barn, og man er forpliktet til den andre parten resten av livet.

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...